Ook in de Top 10 staan weer alleen Keerls.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Aan de Top 10 te zien valt dat wel mee.
Het verbaast me dat het pas het tweede liedje is, we zijn al in de 1300-nogiets aan beland. Je zou toch denken dat veel nieuwe liedjes in de top 1000 wel een flinke val maken?quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pas het tweede liedje uit de top 1000 van vorig jaar dat we horen, na Give Me Love gisteren.
Juist daarom is het leuk om de lijst van vorig jaar er een beetje bij te pakken.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Luistert lijstloos, maar hij zegt niet welke lijst
Of hij nu schuldig is of niet, het blijft lijkenpikkerij. Die documentaire is duidelijk gemaakt met dollartekens in de ogen.quote:
De app heeft bij mij ook maar iets van 10 seconden vertraging. Het is niet dat de rest al bij de echte pareltjes als Claudia of Normaal is gekomen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:36 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Loopt die wel redelijk gelijk?
ff tv aangezet, ja, redelijk. Beter dan de radio2 app iigquote:Op vrijdag 27 december 2019 14:36 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Loopt die wel redelijk gelijk?
quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:37 schreef Fred_B het volgende:
echte pareltjes als Claudia of Normaal .
Dat blijkt tegen te vallen, vind ik ook opvallend. Alleen Give Me Love heeft een vrije val gemaakt. Maar goed, liedjes vanaf plaats 600 kunnen straks ook nog zakken. Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het verbaast me dat het pas het tweede liedje is, we zijn al in de 1300-nogiets aan beland. Je zou toch denken dat veel nieuwe liedjes in de top 1000 wel een flinke val maken?
Wat vooral walgelijk is, zijn die ouders. Die laten eerst hun kind lekker spelen op de ranch, om zo lekker te kunnen protsen met hun MJ-relatie, zonder verder ook maar enige kritische noot te laten vallen, om nu de vermoorde onschuld te spelen. Dit soort oudersquote:Op vrijdag 27 december 2019 14:37 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Of hij nu schuldig is of niet, het blijft lijkenpikkerij. Die documentaire is duidelijk gemaakt met dollartekens in de ogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |