Ik weet alleen niet of ik het een leuk nummer vind. Tot nu toe oké maar het lijkt me wel een lied dat niet ophoudt.quote:
Grolloo*quote:
Pluspunt: ik heb wel geleerd dat je topic tegenwoordig automatisch wordt tegengehouden als er al een actief is in dezelfde reeks.quote:
Graag gedaanquote:Op vrijdag 27 december 2019 14:24 schreef Kyran het volgende:
Ik kende door ook niet, dus bedankt stemmers
Hoeft niet hoor, ik heb er ook weinig meequote:Op vrijdag 27 december 2019 14:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet of ik het een leuk nummer vind. Tot nu toe oké maar het lijkt me wel een lied dat niet ophoudt.
ik beloof je dat dat wel gebeurtquote:Op vrijdag 27 december 2019 14:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet of ik het een leuk nummer vind. Tot nu toe oké maar het lijkt me wel een lied dat niet ophoudt.
Qftquote:Op vrijdag 27 december 2019 14:22 schreef El-Stinho het volgende:
Dit is muziek in zijn puurste vorm. Het zou makkelijk op de late avond van 31 december moeten.
Ohja, de LP wel inderdaad, nu je het zegt.quote:
Uit Nederland dus he, Drenthe godbetert.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:25 schreef molloot200 het volgende:
Wat mooi ditIk kende het helemaal niet
Naast alle bagger die Nederland voortbrengt, zitten er ook nog zat pareltjes tussenquote:Op vrijdag 27 december 2019 14:25 schreef molloot200 het volgende:
Wat mooi ditIk kende het helemaal niet
Gelukkig bestaat het nog wel, anders konden we het niet meer luisterenquote:Op vrijdag 27 december 2019 14:26 schreef MTheBassman het volgende:
dit soort muziek bestaat gewoon niet meer tegenwoordig
Onzin, ik luister er nu naar.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:26 schreef MTheBassman het volgende:
dit soort muziek bestaat gewoon niet meer tegenwoordig
Af en toe kijk ik er alle docu's over terug. Je kent alle anekdotes al, maar het blijft toch goed.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:26 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Uit Nederland dus he, Drenthe godbetert.
da's niet gek!quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:27 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat ik het voor nu een 7 geef maar het kan een 8 worden.
Netjesquote:Op vrijdag 27 december 2019 14:27 schreef Cee het volgende:
Zal wel Nederland zijn anders had mijn vader wel een Drents paspoort gehadquote:
Alleen jammer dat we dan worden opgezadeld met zooi als Davina en Maan ipv dit.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:26 schreef Isorden het volgende:
[..]
Naast alle bagger die Nederland voortbrengt, zitten er ook nog zat pareltjes tussen
quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:28 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Levi's gehad, en m'n haar is nog verre van grijs. Barbaar.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:28 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Levi's gehad, en m'n haar is nog verre van grijs. Barbaar.
En wat is de eindstand?quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:27 schreef Cee het volgende:
Vanuit Grolloo, behoorlijke overstap.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |