En dat is met m'n lengte van 1.69m nog knap lastigquote:Op vrijdag 27 december 2019 13:36 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Jij kopt m altijd heerlijk binnen
Ik geloof dat Ik Erik Mesiequote:
Niet nodig, hij heeft al genoeg aan het luisteren van zn eigen stem.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:36 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik heb stiekem naar Gijs geluisterd.
Ik hoop dat ie het leuk vond.
Boeren verstaan geen Engels.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:36 schreef BillDauterive het volgende:
Veel Nederlandstalige stijgers dit jaar, lijkt het. Dat is geen goede trend.
Die songtekstquote:
quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik geloof dat Ik Erik Mesie
quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik weet nog dat we vroeger van die verzamel-cds leenden van de bibliotheek. Ook met best-of-nederlandstalig ofzo. En die nam ik dan over op een casettebandje. Maar bij dit nr ging het helemaal fout. Ik dacht bij die versnelling dat er wat mis was met de cd. Dus toen heb ik het opnameproces maar stopgezet en de cd teruggebracht
En dat was 35-ish jaar geleden!quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hij lijkt hier al te oud voor wat ie zingt
Daar is een apart topic voor tochquote:Op vrijdag 27 december 2019 13:37 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Plaatje is gefikst nu!
Ben overigens groot voorstander van het vieren van Toontje Lager-dag op 7 januari
quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik weet nog dat we vroeger van die verzamel-cds leenden van de bibliotheek. Ook met best-of-nederlandstalig ofzo. En die nam ik dan over op een casettebandje. Maar bij dit nr ging het helemaal fout. Ik dacht bij die versnelling dat er wat mis was met de cd. Dus toen heb ik het opnameproces maar stopgezet en de cd teruggebracht
Pipipipieuwdieuwquote:
Oh jee, bestaat dat al?quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:37 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Daar is een apart topic voor toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |