Mja als het voor me staat spuug ik er niet in hoor, maar als ik zelf in de supermarkt of speciaalzaak sta koop ik het niet zo snelquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:22 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Hoewel meenstriem is IJwit mijn favoriete bier allertijden. Verder ben ik al weer even gestopt met me verdiepen in speciaalbier. Een Barbar of Karmeliet waardeer ik wel nog steeds.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:23 schreef Isorden het volgende:
Coldplay moet hun beste werk nog opnemen
Nooit geproefd, die moet ik dus eens proberen denk je?quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb 4 jaar terug een keer een biertje van Maallust geprobeerd en die vond ik zo vies, dat ik me daarna niet meer aan die brouwerij gewaagd heb. Emelisse staat hier wel in de kast
Heb je niets met De Moersleutel?
Dat nummer is wel het dieptepunt ja. En ik dacht dat ze na A Sky Full of Stars niet dieper konden zinken.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Samenwerken met de Chainsmokers was wel een dieptepunt. Die nieuwe plaat is wel prima ja, maar Chris leek zichzelf nogal belangrijk te vinden daar.
U2 en Coldplay hebben ook wel veel met elkaar gemeen wat betreft nietszeggende zeikliedjes.quote:
Juistemquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:24 schreef Isorden het volgende:
[..]
Alleen kan die nog slechter zingen
Ghost Stories is een geniaal conceptalbum.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:24 schreef Spies het volgende:
[..]
Dat nummer is wel het dieptepunt ja. En ik dacht dat ze na A Sky Full of Stars niet dieper konden zinken.
Wat vind je van De Prael? Leuk cafe ook in de binnenstad, tevens sociaal project.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:24 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mja als het voor me staat spuug ik er niet in hoor, maar als ik zelf in de supermarkt of speciaalzaak sta koop ik het niet zo snel
Belgische bieren kun je minder snel iets verkeerd bij doen, die zijn bijna allemaal uitstekend.
En is dat ook zo?quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Volgens Don Leo is het laatste Coldplay-album hun beste
Heerlijk album ja. Afgezien van A Sky Full of Stars dus.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ghost Stories is een geniaal conceptalbum.
Een paar keer gepopquizd daar, Prima biertjes, de bediening, tsja..quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:25 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Wat vind je van De Prael? Leuk cafe ook in de binnenstad, tevens sociaal project.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |