Dat is Nightswimming alquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:26 schreef DecoAoreste het volgende:
Veruit de beste van R.E.M. dit. Geen idee waarom iedereen zo wegloopt met Everybody Hurts en Losing My Religion.
Bedankt Herman F.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
De beste nummer van R.E.M. moeten ze nog opnemen..
Buiten de Top 2000 luister ik vrijwel nooit naar Radio 2quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:27 schreef D. het volgende:
[..]
Voor het eerst leeft het niet echt bij me
Vorig jaar was al minder voor mijn gevoel, de interesse in de competitie hielp daarbij ook niet (of hielp juist mee), in de aanloop naar deze editie was ik een beetje 'Radio 2 moe', en de keren dat ik luisterde ware ze schaamteloos alle stemacties aan het goedpraten.
Normaal klaag ik ieder jaar behoorlijk mee, maar nu was ik te moe om te klagen, dus beter voeg je dan niets toe
LEEF! staat er toch ook nog in.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:26 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat is al Run the World van Beyonce
Ik evenmin. Teveel muziek die alle kanten opschietquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Buiten de Top 2000 luister ik vrijwel nooit naar Radio 2
tja er staat nog voldoende moois in en soms idd kutplaten en dan ga ik ff wat anders doen..quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:27 schreef D. het volgende:
[..]
Vorig jaar was al minder voor mijn gevoel, de interesse in de competitie hielp daarbij ook niet (of hielp juist mee), in de aanloop naar deze editie was ik een beetje 'Radio 2 moe', en de keren dat ik luisterde ware ze schaamteloos alle stemacties aan het goedpraten.
Normaal klaag ik ieder jaar behoorlijk mee, maar nu was ik te moe om te klagen, dus beter voeg je dan niets toe
Je wordt oudquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en daarna kwamen ook nog leuke albumsquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nooit echt 1 van mn favorieten geweest van de band. Vreesde in 1e instantie dan ook voor Automatic toen dit uitkwam. Toch nog een leuk plaatje geworden.
Nightswimming, jaquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:28 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Dat is Nightswimming al
En ITEOTWAWKI(AIFF) vind ik ook leuker
Zeker, zeker.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
en daarna kwamen ook nog leuke albums
quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
De beste nummer van R.E.M. moeten ze nog opnemen..
Jij hupt, net als op het forum, overal rond?quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Begin the beginquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wendell Gee, Be Mine, Perfect Circle voor vandaag de favorieten. Morgen weer anders.
Ik snap je gevoel, maar ik vind het wel jammer hoor. Dan post je toch gewoon met de liedjes die je wel leuk vindt.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:27 schreef D. het volgende:
[..]
Buitengewoon begrijpelijk.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:27 schreef D. het volgende:
[..]
Die is toch van Julio Iglesias?quote:
Het valt me wel echt op dat de laatste jaren het 'even een kutplaatje tussendoor' . is verworden tot 'even een kutuurtje tussendoor' en dan wordt het een veel langere zit. Veel leuke muziek die ik een jaar of 10 terug zo waardeerde op de twee- en eennalaatste dag zit nu ergens op dag 1 of 2 al.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja er staat nog voldoende moois in en soms idd kutplaten en dan ga ik ff wat anders doen..
Ik BEN oudquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |