Inderdaad, Dave heeft er tenminste nog plezier in, Merol wil alleen maar dat je je bek houdtquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:01 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik vind de versie van Foo Fighters wel een stuk beter dan die van Merol.
Dat dacht ik ook altijd, totdat ik ze live zag. Zoveel energie en plezier in die nummers gelegd, die dan allemaal net een stukje leuker zijn. Nu vind ik de nummers met een randje wel echt leuk.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:01 schreef MTheBassman het volgende:
Ik zeg het maar alvast: Ik vind Foo Fighters niks. Een beetje eindeloos gerag wat in bijna alle nummers wel heel erg op elkaar lijkt. Ik kan niet echt het meerwaarde van die nummers zien.
Ja, hij houdt alleen niet van de smaak. Maar misschien zou hij dan juist zijn bek dicht moeten houden...quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inderdaad, Dave heeft er tenminste nog plezier in, Merol wil alleen maar dat je je bek houdt
Fishmasterquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:03 schreef SonicVolcano het volgende:
Wishmaster had er van mij wel in gemogen. Tarja
Aan Flitsmaster heb je meer.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:03 schreef SonicVolcano het volgende:
FritsFlitsmaster?quote:
Wishmaster, Crownless en Amaranth mogen er allemaal wel bij, en Elan mag er ook wel in blijven. Allemaal nog wel soort van radiovriendelijk.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:03 schreef SonicVolcano het volgende:
Vast niet, niet redneck genoegquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:07 schreef Koen66 het volgende:
Dat was toch Donald Trump z'n bandje, Foo Fighters? Of haal ik iets door de war
Nemo kan dan ook wel.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:08 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wishmaster, Crownless en Amaranth mogen er allemaal wel bij, en Elan mag er ook wel in blijven. Allemaal nog wel soort van radiovriendelijk.
Verrassend genoeg wel geloof ik!quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is dit het enige liedje over beffen in de lijst?
Wut heeft Merol het niet gered?quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:07 schreef PippenScottie het volgende:
Mevoruw Pippen en ik hebben afgesproken dat zij mij meeneemt naar Elbow en ik haar naar Deep Purple.
Ik vind dit wel een goede deal.
Volgend jaar maar op MEROL stemmen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Khia staat er helaas niet inquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dan verwar ik ze met anderenquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vast niet, niet redneck genoeg
Eensch.quote:
Zo'n pareltjequote:
Onbegrijpelijk toch?quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zo'n pareltje![]()
Maar misschien is NL nog niet helemaal klaar voor het collectief beffen en rimmen.
Sad Man's Tongue?quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
My Neck, My Back moet wel een van de slechtste liedjes ooit zijnquote:
Hmmz, good one..quote:
Ik reken mezelf tot soort 3.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er zijn twee soorten mensen: Mensen die de Foo Fighters een heerlijk energieke band vinden, en mensen die ze nog nooit live hebben gezien.
Ik vind het ongeveer duizend keer beter dan wat ik nu hoorquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
My Neck, My Back moet wel een van de slechtste liedjes ooit zijn
Whut?quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:11 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik vind het ongeveer duizend keer beter dan wat ik nu hoor
Hij was denk ik al bij Bruce Springsteenquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Whut?
Nee Johan, dit kan niet.
Mijn diepste verontschuldigingen dat ik niet aan ideaalbeelden, profielen en ongeschreven wetten voldoe!quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Whut?
Nee Johan, dit kan niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |