abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 december 2019 @ 17:51:22 #101
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190685409
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 17:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze zijn meestal ook strontvervelend, maar dat merk je vooral als je zelf nuchter bent.
Ja, dat zal het zijn.
The love you take is equal to the love you make.
pi_190685634
Die regel van het users niet aanvallen geldt niet meer hier? Bizar!
Lang leven beschoren, Fok! Op deze manier.
pi_190685749
quote:
9s.gif Op vrijdag 27 december 2019 18:00 schreef superrmama het volgende:
Kun je dit soort dingen even per TR doen? Topicvervuiling...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_190685754
quote:
9s.gif Op vrijdag 27 december 2019 18:00 schreef superrmama het volgende:
Er wordt regelmatig geveegd.
Helaas zijn er hier een paar die continu de sfeer verpesten en volop op de man spelen.
En iets met de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. :X
pi_190685892
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 18:08 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Kun je dit soort dingen even per TR doen? Topicvervuiling...
Serieus?!
Waarom zou ik dat moeten doen?!
Doe ik dus ook niet.
pi_190685945
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2019 18:15 schreef superrmama het volgende:

[..]

Serieus?!
Waarom zou ik dat moeten doen?!
Doe ik dus ook niet.
Ja serieus! Dit heeft niets met de inhoud van dit topic te maken. Ik kom hier om over andre raggel moniek en bridslet te discussieren. Jouw offtopic meningen horen hier niet. Je mag een supermama zijn, een powervrouw ben je zeker niet als je dat niet begrijpt :N
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_190685977
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 16:16 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Ik vrees alleen een beetje dat wij (/ik) dit de categorie 'uit de band springen waar je dag later spijt van hebt' vinden en Brazes dit ook nu nuchter nog grappig vindt :')

Wat dat betreft is het natuurlijk tokkie-galore, maar dat was het ook echt al met Monique, al is men dat collectief even vergeten lijkt het wel, waardoor dat nu de heilige #POWERVROUW is die zielig alleen op de bank zat terwijl Hazes iedere avond de coke van Barbie's venusheuvel aan het opsnuiven was (oh nee andere gate).
Hij heeft het filmpje verwijderd, dus wellicht toch tot inkeer gekomen. Wat betreft dit filmpje dan.

Verder met je eens. Hij was al langere tijd van het zuipen, snuiven en van die megaflauwe practical jokes waar mijn neefje van 5 om zou gieren.

En laten we wel wezen, Monique gaat zelf ook vaak de hort op, en gelijk heeft ze natuurlijk. Dat zegt verder niet per se iets over kwaliteiten als ouder, maar bij Brazes wordt echt alles erbij gehaald om maar aan te tonen hoe monsterlijk ze zijn.

Het verband tussen dit filmpje en de rechtszaak ontgaat me. Ze had bezwaar tegen publicaties over bepaalde seksuele handelingen. Al is dat waarschijnlijk onterecht, het heeft in mijn ogen weinig te maken met nu in een geheel andere situatie uit de band te springen.
pi_190686022
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2019 18:08 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Er wordt regelmatig geveegd.
Helaas zijn er hier een paar die continu de sfeer verpesten en volop op de man spelen.
En iets met de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. :X
Sweer verpesten
pi_190686053
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 18:18 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja serieus! Dit heeft niets met de inhoud van dit topic te maken. Ik kom hier om over andre raggel moniek en bridslet te discussieren. Jouw offtopic meningen horen hier niet. Je mag een supermama zijn, een powervrouw ben je zeker niet als je dat niet begrijpt :N
Ga dan ook gewoon niet door op retorische vragen :)
  vrijdag 27 december 2019 @ 18:24:01 #110
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_190686064
Filmpje gezien. Snap de ophef niet
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_190686071
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2019 18:23 schreef superrmama het volgende:

[..]

Ga dan ook gewoon niet door op retorische vragen :)
Hoe bedoel je?
  Spellchecker vrijdag 27 december 2019 @ 18:25:24 #112
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190686088
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 18:22 schreef goldback het volgende:

[..]

Sweer Zweer verpesten
  vrijdag 27 december 2019 @ 18:32:46 #113
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190686244
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 18:20 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Hij heeft het filmpje verwijderd, dus wellicht toch tot inkeer gekomen. Wat betreft dit filmpje dan.

Verder met je eens. Hij was al langere tijd van het zuipen, snuiven en van die megaflauwe practical jokes waar mijn neefje van 5 om zou gieren.

En laten we wel wezen, Monique gaat zelf ook vaak de hort op, en gelijk heeft ze natuurlijk. Dat zegt verder niet per se iets over kwaliteiten als ouder, maar bij Brazes wordt echt alles erbij gehaald om maar aan te tonen hoe monsterlijk ze zijn.

Het verband tussen dit filmpje en de rechtszaak ontgaat me. Ze had bezwaar tegen publicaties over bepaalde seksuele handelingen. Al is dat waarschijnlijk onterecht, het heeft in mijn ogen weinig te maken met nu in een geheel andere situatie uit de band te springen.
Amen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_190686284
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 18:20 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Laten we eerlijk zijn, ze hebben het er zelf naar gemaakt me hun bizarre gedrag, uitspraken etc etc.
Ze strooien zelf veel leugens de wereld in, dan moet je niet raar gaan opkijken als men je niet meer serieus neemt of je gewoon een flinke eikel vind.

Daarbij is die hele club aandachtsgeil.
pi_190686409
quote:
[img]https://fokstat😤😤ic.nl/p/0s.gif[/img] Op vrijdag 27 december 2019 18:24 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
[/quote[quote]0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 18:24 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Make up your mind, wil je dat ik er hier op doorga? Zonder uitroepteken! ;)
Dat over supermama en powervrouw, heel ongepast wmb.
Jammer hoor.

Zonder uitroepteken!

Zonder uitroepteken ;)
pi_190686578
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2019 18:35 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Laten we eerlijk zijn, ze hebben het er zelf naar gemaakt me hun bizarre gedrag, uitspraken etc etc.
Ze strooien zelf veel leugens de wereld in, dan moet je niet raar gaan opkijken als men je niet meer serieus neemt of je gewoon een flinke eikel vind.

Bizarre gedrag, dat valt ook allemaal toch wel heel erg mee? Hij was altijd al een irritant jong wat van een feestje en een matig geintje hield. Dat de pers hier ook echt van ieder detail haast een breaking news story maakt kunnen ze verder ook weinig aan doen.

Punt is meer dat er hier een aantal mensen soberso al met de mening klaar zitten en alle feiten zo gebogen of op een hoop geveegd worden tot ze bij de mening passen, in plaats van andersom.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2019 18:49:03 ]
pi_190686658
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2019 18:35 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Ik ontken al die dingen ook nergens. Ze doen genoeg tenenkrommende dingen, dat lijkt me eevident. Maar er worden soms dingen bij gehaald...
pi_190686843
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2019 18:52 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ik ontken al die dingen ook nergens. Ze doen genoeg tenenkrommende dingen, dat lijkt me eevident. Maar er worden soms dingen bij gehaald...
Zou je een voorbeeld willen geven van de dingen die erbij gehaald worden kan zijn dat het mij ontgaan is....
pi_190686861
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2019 19:02 schreef superrmama het volgende:

[..]

Zou je een voorbeeld willen geven van de dingen die erbij gehaald worden kan zijn dat het mij ontgaan is....
Iets met een rechtzaak en een totaal niet gerelateerde Instagram filmpje, ook nog door een ander geplaatst?
pi_190686871
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 17:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze zijn meestal ook strontvervelend, maar dat merk je vooral als je zelf nuchter bent.
Mijn schoonvader was alcoholist, Hazes sr was er maar een kleine jongen bij. Oervervelend als je dan een verjaardag oid hebt en dat dronken gewauwel moet aanhoren.
pi_190686881
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2019 18:48 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Bizarre gedrag, dat valt ook allemaal toch wel heel erg mee? Hij was altijd al een irritant jong wat van een feestje en een matig geintje hield. Dat de pers hier ook echt van ieder detail haast een breaking news story maakt kunnen ze verder ook weinig aan doen.

Punt is meer dat er hier een aantal mensen soberso al met de mening klaar zitten en alle feiten zo gebogen of op een hoop geveegd worden tot ze bij de mening passen, in plaats van andersom.
Ik vind het vrij bizar gedrag als je zonder overleg ( onder druk van je nieuwe Neukertje) een persverklaring afgeeft dat je definitief niet meer samen ben met de moeder van je kind.
Roepen dat je in een hel leef.
Uitspraken doen over je moeder ( dat ze ergens heel ziek is en verdwaald ) en een maand ( ? ) later ,opeens weer onwijs close zijn.
Klagen over de media maar dezelfde media wel opzoeken.
Bridget die brazes op haar nagels heeft tijdens een RTL boulevard uitzending.
Je kind het woordje lul leren en je voordoen als een leuke papa op filmpjes, maar hij zijn carrière belangrijker vind dan zijn kind.
Bridget die als een kleuter door RTL boulevard staat te roepen als het over haar en Antwee gaat.
Die hele aandachtsgeile rechtszaak waarmee Bridget toch wel tot het dieptepunt is gedaald.
Het hele over de top gedoe met Rachel.
Na een maand iemand al je vrouw noemen en hij meent het nog ook. :')
Zo loopt hij met Mo en roept ooit met haar te kunnen trouwen, een maand later ligt hij bij Bridget in haar nest.
Hij gaat steeds meer naast zijn schoenen lopen.

Ja vrij bizar gedrag ja.
pi_190686889
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2019 19:02 schreef superrmama het volgende:

[..]

Joh, ga lekker rijstewaffel of een groenen appel eten en laat het voor wat het is ipv zo te blijven doordrammen.

Sorry, fout geplaatst. :@
pi_190686918
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2019 19:04 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Ik vind het vrij bizar gedrag als je zonder overleg ( onder druk van je nieuwe Neukertje) een persverklaring afgeeft dat je definitief niet meer samen ben met de moeder van je kind.
Roepen dat je in een hel leef.
Uitspraken doen over je moeder ( dat ze ergens heel ziek is en verdwaald ) en een maand ( ? ) later ,opeens weer onwijs close zijn.
Klagen over de media maar dezelfde media wel opzoeken.
Bridget die brazes op haar nagels heeft tijdens een RTL boulevard uitzending.
Je kind het woordje lul leren en je voordoen als een leuke papa op filmpjes, maar hij zijn carrière belangrijker vind dan zijn kind.
Bridget die als een kleuter door RTL boulevard staat te roepen als het over haar en Antwee gaat.
Die hele aandachtsgeile rechtszaak waarmee Bridget toch wel tot het dieptepunt is gedaald.
Het hele over de top gedoe met Rachel.
Na een maand iemand al je vrouw noemen en hij meent het nog ook. :')
Zo loopt hij met Mo en roept ooit met haar te kunnen trouwen, een maand later ligt hij bij Bridget in haar nest.
Hij gaat steeds meer naast zijn schoenen lopen.

Ja vrij bizar gedrag ja.
Fijn om te lezen dat je waarschijnlijk weinig spannends en écht bizars hebt meegemaakt in je leven
pi_190686919
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 19:03 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Iets met een rechtzaak en een totaal niet gerelateerde Instagram filmpje, ook nog door een ander geplaatst?
Filmpje stond bij Antwee op zijn Instagram toch?
pi_190686922
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 19:03 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

De rechtzaak heb ik meegekregen. Wie heeft dat filmpje geplaatst dan?
Maakt het niet minder stom, vind ik. Juist na zo'n pas verloren rechtzaak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')