abonnement Unibet Coolblue
pi_190677960
Wat lijkt die bruine rimpelige ouwe leren lap toch op dr moeder Friedel he?
pi_190678045
Zo erg is dat filmpje nu ook weer niet. Maar vond wel grappig een rechtszaak beginnen, want ja mijn zoon en alles. En dan nu dit filmpje _O-
  vrijdag 27 december 2019 @ 13:31:47 #53
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_190678066
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 13:25 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

God echt he... mijn meest actieve stappen met pillen periode was ten tijde van de digitale camera, maar die beelden kwamen toen iig nog niet permanent online.
Haha klopt. die camera werd alleen gebruikt tijdens vakanties en kinderfeestjes of zo.
Als je zo'n camera mee nam bij het stappen werd je uitgelachen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  vrijdag 27 december 2019 @ 13:38:48 #54
488578 Didala
Lach, leef en wijn
pi_190678219
Volgens het AD showt Bridget vol trots haar nieuwe ring. En Andre plaatste er een aapje achter. Bedoeld hij nou “al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft ....... “ 😁
pi_190679503
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 13:22 schreef Harvest89 het volgende:
Ben wel blij dat ik nu in het smartphone tijdperk mijn kroeg en stapdagen al redelijk achter me heb liggen. Toen ik 18/20 was was er genoeg materiaal om te filmen en op internet te gooien. Toen zagen alleen een handjevol mensen dat, nu kun je nationaal voor schut staan.
Dus dat vind jij ook wel ,dat ze voor schut staan.

[ Bericht 4% gewijzigd door Tuttebella op 27-12-2019 14:28:13 ]
  vrijdag 27 december 2019 @ 14:23:43 #56
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_190679516
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 14:23 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Dus dat vind jij ook wel ,dat ze voor schut staan. O+
Hazes in dat filmpje ja.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_190679573
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 13:31 schreef shomila het volgende:
Zo erg is dat filmpje nu ook weer niet. Maar vond wel grappig een rechtszaak beginnen, want ja mijn zoon en alles. En dan nu dit filmpje _O-
Daarom , janken bij de rechter en nu dit. Ze is lamlazerus kijk haar haren begin van de avond en op het filmpje nat gemaakt dat oud vel om wat nuchter te worden :+
pi_190679599
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 13:38 schreef Didala het volgende:
Volgens het AD showt Bridget vol trots haar nieuwe ring. En Andre plaatste er een aapje achter. Bedoeld hij nou “al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft ....... “ 😁
Een lelijk ding . Of voor aap staan _O- de aap in de zak vinden :P
pi_190679613
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 14:23 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Hazes in dat filmpje ja.
Ja Maasland , Raggel en lover Raggel net zo goed .
pi_190680531
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 10:26 schreef Tuttebella het volgende:
Op het insta filmpje staat Maasland stront zat met Hazes die in haar snuit blaft. Maar ze is zo zat en wilt natuurlijk niet dat dit online komt. Want dit is wat de rechter uiteindelijk bedoelde ,zij is een BN er en moet beter weten. Nu wij zien het ze heeft overal schijt aan.

Dit soort feestjes was Monique nooit bij , haar prioriteit ligt bij haar kind. Kleine André waar ze voor hadden gekozen en waar Monique steeds meer en meer alleen voor kwam te staan. André vond andere dingen belangrijker.
Jij bent gelukkig helemaal niet gekleurd hè? :')

Ik mag toch hopen dat de meeste hier ook geleefd hebben en weleens wat dronken dingen hebben gedaan waar je wellicht de volgende dag spijt van had (en verder onschuldig waren). Ik in ieder geval wel, maar gelukkig waren er voor het grootste deel van die periode geen mobieljes waar je fatsoenlijk mee kon filmen en al was er zo'n fatsoenlijk filmpje boeide het verder niemand want geen BN'er.

Dit zijn twee gescheiden mensen die na wat drankjes op denken dat dit grappig was. De kinderen zijn waarschijnlijk gewoon kerst bij de ex'en aan het vieren en zoveel is er nou verder ook niet aan de hand dat die kinderen daar last van zouden krijgen. Zo lekker makkelijk daar weer gelijk over te gaan zeiken.


Ik begrijp dat jij zo'n moeder bent die na (eventuele) kinderen iedere avond braaf op de bank zit met een frisje, en nooit eens even uit de band springt als de kinderen uit logeren zijn ofzo?
  vrijdag 27 december 2019 @ 15:09:27 #61
488578 Didala
Lach, leef en wijn
pi_190680774
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 14:26 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Een lelijk ding . Of voor aap staan _O- de aap in de zak vinden :P
De aap komt uit de mouw.
pi_190681100
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 15:01 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Jij bent gelukkig helemaal niet gekleurd hè? :')

Ik mag toch hopen dat de meeste hier ook geleefd hebben en weleens wat dronken dingen hebben gedaan waar je wellicht de volgende dag spijt van had (en verder onschuldig waren). Ik in ieder geval wel, maar gelukkig waren er voor het grootste deel van die periode geen mobieljes waar je fatsoenlijk mee kon filmen en al was er zo'n fatsoenlijk filmpje boeide het verder niemand want geen BN'er.

Dit zijn twee gescheiden mensen die na wat drankjes op denken dat dit grappig was. De kinderen zijn waarschijnlijk gewoon kerst bij de ex'en aan het vieren en zoveel is er nou verder ook niet aan de hand dat die kinderen daar last van zouden krijgen. Zo lekker makkelijk daar weer gelijk over te gaan zeiken.

Ik begrijp dat jij zo'n moeder bent die na (eventuele) kinderen iedere avond braaf op de bank zit met een frisje, en nooit eens even uit de band springt als de kinderen uit logeren zijn ofzo?
Je moet bij de feiten blijven , Maasland ligt te janken bij de rechter over de teksten en beelden van haarzelf . Daar gaat het om. Ze praat uit haar nek.

En jij weet niets van mij, dus houd jou analyes maar voor jou.
pi_190681280
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 15:22 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Je moet bij de feiten blijven , Maasland ligt te janken bij de rechter over de teksten en beelden van haarzelf . Daar gaat het om. Ze praat uit haar nek.

En jij weet niets van mij, dus houd jou analyes maar voor jou.
Ja, dat klopt. Maar nu? Nu mag ze nooit meer zelf iets in de openbaarheid smijten? Laat staan iets onflatteus? Ze is een publiek figuur, dat was ze al voor Dreetje. Dan heb je nog steeds het recht om iemand anders voor het gerecht te slepen als jij het idee hebt dat er onwaarheden worden verspreid. Of is het zo zwart-wit in jouw wereld dat je als BN'er alles maar moet laten zeggen en schrijven over je, want je kiest zelf voor het publieke leven?

Overigens heeft ze die rechtzaak terecht verloren, voor zover ik dat als leek in kan schatten, maar wat dat überhaupt dan weer met deze social media post (die sec niet eens van Bridget zelf kwam volgens mij) te maken heeft ontgaat me even.
pi_190681618
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 december 2019 12:20 schreef Harvest89 het volgende:
Al die jaloerse mensen hier.

Die Hazes is wel lekker bezig om Maasland vol te blaffen.
Kunnen veel Fok!ers alleen maar van dromen.
maasland is best al verlopen hoor. Ik denk dat de meeste 25 jarige haar toch overslaan.

Eerlijk is eerlijk maasland zet zichzelf enorm voor lul met dat filmpje. Zal haar zoontje lekker trots op mogen zijn. Mama loopt te lebberen met iemand die haar zoon had kunnen zijn. :D
pi_190681799
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 15:27 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Ja, dat klopt. Maar nu? Nu mag ze nooit meer zelf iets in de openbaarheid smijten? Laat staan iets onflatteus? Ze is een publiek figuur, dat was ze al voor Dreetje. Dan heb je nog steeds het recht om iemand anders voor het gerecht te slepen als jij het idee hebt dat er onwaarheden worden verspreid. Of is het zo zwart-wit in jouw wereld dat je als BN'er alles maar moet laten zeggen en schrijven over je, want je kiest zelf voor het publieke leven?

Overigens heeft ze die rechtzaak terecht verloren, voor zover ik dat als leek in kan schatten, maar wat dat überhaupt dan weer met deze social media post (die sec niet eens van Bridget zelf kwam volgens mij) te maken heeft ontgaat me even.
Dat beweerde zij niet bij de rechter , dat mens lult bagger. Ze moet niet janken om haar zoon als je zelf er aan mee werkt . Ze weet dat men het filmt en je hebt altijd zelf een keuze .nou zie haar keuze.
pi_190682259
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 15:01 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Jij bent gelukkig helemaal niet gekleurd hè? :')

Ik mag toch hopen dat de meeste hier ook geleefd hebben en weleens wat dronken dingen hebben gedaan waar je wellicht de volgende dag spijt van had (en verder onschuldig waren). Ik in ieder geval wel, maar gelukkig waren er voor het grootste deel van die periode geen mobieljes waar je fatsoenlijk mee kon filmen en al was er zo'n fatsoenlijk filmpje boeide het verder niemand want geen BN'er.

Dit zijn twee gescheiden mensen die na wat drankjes op denken dat dit grappig was. De kinderen zijn waarschijnlijk gewoon kerst bij de ex'en aan het vieren en zoveel is er nou verder ook niet aan de hand dat die kinderen daar last van zouden krijgen. Zo lekker makkelijk daar weer gelijk over te gaan zeiken.

Ik begrijp dat jij zo'n moeder bent die na (eventuele) kinderen iedere avond braaf op de bank zit met een frisje, en nooit eens even uit de band springt als de kinderen uit logeren zijn ofzo?
Je moet dus flink lazerus zijn geweest voor je kunt zeggen dat je echt geleefd hebt? Of je flink uit je plaat kunt gaan hangt af van wat je drinkt? Manman wat sneu!
pi_190682261
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 15:47 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Dat beweerde zij niet bij de rechter , dat mens lult bagger. Ze moet niet janken om haar zoon als je zelf er aan mee werkt . Ze weet dat men het filmt en je hebt altijd zelf een keuze .nou zie haar keuze.
Aha nee ok, je bent er dus inderdaad eentje uit het kamp 'je bent BN'er dus niet zeiken', nee prima, dan weten we dat.
  Moderator vrijdag 27 december 2019 @ 16:03:00 #68
184769 crew  Deisyy
pi_190682269
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 15:47 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Dat beweerde zij niet bij de rechter , dat mens lult bagger. Ze moet niet janken om haar zoon als je zelf er aan mee werkt . Ze weet dat men het filmt en je hebt altijd zelf een keuze .nou zie haar keuze.
Dus omdat ze die rechtszaak heeft verloren en omdat ze zo dom was om te zweren op haar zoon mag ze nooit meer een feestje hebben in een kroeg?

Ik vind dat een hele bekrompen redenatie, maar jouw haat tegenover Bridget zit nogal diep blijkbaar.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_190682339
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 16:02 schreef Annagh het volgende:

[..]

Je moet dus flink lazerus zijn geweest voor je kunt zeggen dat je echt geleefd hebt? :D
Neuh, ik hoop wel dat iedereen eens lekker uit de band is gesprongen, en of dat dan op een Fristi, biertje, wijntje, pilletje of snuifje is boeit me vrij weinig, mits onschuldig en niemand er schade door oploopt (inb4 emotionele schade voor de kinderen :') ).

Dit valt wmb in dit categorie, al had dit ook prima in de vrienden- of familieapp mogen blijven (en zelfs dan was het niet grappig). Maar je hebt gelijk, het hoeft niet op basis van alcohol te zijn.
pi_190682541
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 16:05 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Neuh, ik hoop wel dat iedereen eens lekker uit de band is gesprongen, en of dat dan op een Fristi, biertje, wijntje, pilletje of snuifje is boeit me vrij weinig, mits onschuldig en niemand er schade door oploopt (inb4 emotionele schade voor de kinderen :') ).

Dit valt wmb in dit categorie, al had dit ook prima in de vrienden- of familieapp mogen blijven (en zelfs dan was het niet grappig). Maar je hebt gelijk, het hoeft niet op basis van alcohol te zijn.
^O^ Ik ben vroeger zeker weten flink uit de band gesprongen zowel met als zonder alcohol, maar echt iets gedaan waar ik de volgende dag de haren voor uit m'n kop wilde trekken heb ik nooit gedaan. Nu laat ik het uit je dak gaan maar aan mijn kinderen over want ik heb die leeftijd inmiddels wel gehad en moet minstens twee dagen bijkomen van 1 avond flink doorhalen en dat is het me niet meer waard. :)
pi_190682642
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 16:13 schreef Annagh het volgende:

[..]

^O^ Ik ben vroeger zeker weten flink uit de band gesprongen zowel met als zonder alcohol, maar echt iets gedaan waar ik de volgende dag de haren voor uit m'n kop wilde trekken heb ik nooit gedaan. Nu laat ik het uit je dak gaan maar aan mijn kinderen over want ik heb die leeftijd inmiddels wel gehad en moet minstens twee dagen bijkomen van 1 avond flink doorhalen en dat is het me niet meer waard. :)
Ik vrees alleen een beetje dat wij (/ik) dit de categorie 'uit de band springen waar je dag later spijt van hebt' vinden en Brazes dit ook nu nuchter nog grappig vindt :')

Wat dat betreft is het natuurlijk tokkie-galore, maar dat was het ook echt al met Monique, al is men dat collectief even vergeten lijkt het wel, waardoor dat nu de heilige #POWERVROUW is die zielig alleen op de bank zat terwijl Hazes iedere avond de coke van Barbie's venusheuvel aan het opsnuiven was (oh nee andere gate).
pi_190682709
quote:
Echt, wat een debiel die gozer :')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_190683850
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 16:16 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Ik vrees alleen een beetje dat wij (/ik) dit de categorie 'uit de band springen waar je dag later spijt van hebt' vinden en Brazes dit ook nu nuchter nog grappig vindt :')


Wat dat betreft is het natuurlijk tokkie-galore, maar dat was het ook echt al met Monique, al is men dat collectief even vergeten lijkt het wel, waardoor dat nu de heilige #POWERVROUW is die zielig alleen op de bank zat terwijl Hazes iedere avond de coke van Barbie's venusheuvel aan het opsnuiven was (oh nee andere gate).
Ze kunnen nog in de leer bij Barbie. Die wint het glansrijk van ze wat filmpjes betreft.
Natuurlijk was hij bij Monique ook zo maar die had er volgens mij de rem er een beetje op.
pi_190684040
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 16:13 schreef Annagh het volgende:

[..]

^O^ Ik ben vroeger zeker weten flink uit de band gesprongen zowel met als zonder alcohol, maar echt iets gedaan waar ik de volgende dag de haren voor uit m'n kop wilde trekken heb ik nooit gedaan. Nu laat ik het uit je dak gaan maar aan mijn kinderen over want ik heb die leeftijd inmiddels wel gehad en moet minstens twee dagen bijkomen van 1 avond flink doorhalen en dat is het me niet meer waard. :)
Precies dit dus , fijn dat jij het post hoef ik het niet te tikken :P
pi_190684123
:') de haren uit je kop trekken :')

Doe normaal joh, dronken nachten/verkrekte nachten hóren op een manier te verlopen die hilarisch is. Het is alleen gênant omdat het gefilmd wordt en heel NL er een mening over heeft. Maar dat zijn ze beide wel gewend.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')