Nope, er is er maar 1. ligt op de staatsgrensquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:34 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wtf
Even gegoogeld, er zijn er 2. 1 in Kansas en 1 in Missouri. Amerikanen zijn niet goed snik.
Dat had dan echt in de eerste paar edities moeten gebeuren.quote:
Gr Gr Rob.quote:
Die heb ik nog nooit gehoord volgens mij. Is het wat?quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ook geen fan van de cover van Every Teardrop Is A Waterfall?
Nee.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:35 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gehoord volgens mij. Is het wat?
Ik kan het hebben, maar mijn ondergrens ligt waarschijnlijk iets lager dan de meesten hier.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:35 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gehoord volgens mij. Is het wat?
Die zouden samen naar het ESF moeten.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:33 schreef ijs_beer het volgende:
De stemmen van Douwe en Anouk kleuren mooi bij elkaar.
Een groot ziener zei ooit al: dromen zijn bedrogquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat had dan echt in de eerste paar edities moeten gebeuren.
Waar is Stenders als je hem nodig bent.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:34 schreef laxus13 het volgende:
Graag naar het volgende nummer please
Ze zijn best goed, maar dit is bepaald niet mijn favorietquote:
Echt heel vaag. Verplaats dan de staatsgrens, dit is verwarrendquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:34 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nope, er is er maar 1. ligt op de staatsgrens
Red Eyes komt nogquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ze zijn best goed, maar dit is bepaald niet mijn favoriet
Dat klopt, maar er zijn betere argumenten aan te dragen voor dit standpuntquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:34 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wtf
Even gegoogeld, er zijn er 2. 1 in Kansas en 1 in Missouri. Amerikanen zijn niet goed snik.
Under The Pressure is helaas gezakt.quote:
Hoewel ik al hun nummers wel mooi vind kan ik ze soms wel wat lastig uit elkaar houden jaquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:37 schreef Cee het volgende:
Snap nog steeds niet wat zo boeiend aan die nummers van The War on Drugs zijn. Die lijken ook allemaal op elkaar maar daar hoor je niemand over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |