Dat is voor mij There's A Worldquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:13 schreef PippenScottie het volgende:
Verliefde boomers in het cafe!![]()
Al 43 jaar samen met pensioen in hun afbetaalde huis en nog steeds samen dansen. #lifegoals
uiteraardquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:13 schreef Tris het volgende:
Gewoon heel erg mooi en met recht in de top2000!!
Ik moet hoogbejaard worden om 43 jaar samen te halen, maar ik ga mijn best doen. Nu moet Symph nog meewerkenquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:13 schreef PippenScottie het volgende:
Verliefde boomers in het cafe!![]()
Al 43 samen met pensioen in hun afbetaalde huis en nog steeds samen dansen. #lifegoals
I am I said meldt zichquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is voor mij There's A World
Van Diamond vind ik dat ook de mooistequote:
Dat het gewoon binnen komt. Het niet kunt negeren. Zo fraai.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Het was weer een mooi lesje in ‘hoe leg je gevoel in een liedje’
goh wat een leuk weetje....quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb me laten vertellen dat hij nog nooit in Budapest was geweest toen ie dit schreef.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
quote:
Ilse is sowieso wel te doen.quote:
Yupquote:
Dat is Pest?quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:17 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ook Team Buda. Heldenplein en Terror Haza enzo
Iemand die speelt alsof ze zo'n onschuldig meisje is, of zo?quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:19 schreef Tris het volgende:
Ilse, wie had hier ook weer die prachtige omschrijving van haar?
De hoofdstad hè. I Bucharest my case.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Boedapest, dat ligt toch in Roemenië?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |