SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Dit staat natuurlijk op dat debiele coveralbum waar ook Nathalie en My Friend the Wind op staan. Echt album vol ouwe top 2000 klassiekers.quote:Op vrijdag 27 december 2019 08:49 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoorde dit gisteren nog heel abonimabel fonetisch door Jan Keizer gezongen worden toen mijn ouders het afscheidsconcert van Jan en Anny op hadden staan
2000 was volledig vrije keuze. 2001 werd de eerste keuzelijst gemaakt, maar toen werden nog wel eens wat liedjes 'vergeten'.quote:Op vrijdag 27 december 2019 08:50 schreef TheVulture het volgende:
Ook zo'n plaat die er ineens in 2000 uitdonderde van een hoge plek in 1999... weet iemand wat daar achter zat, dat zie je best bij veel platen qua patroon.... zat er een fout in de stemmodule in 2000?
Ah okquote:Op vrijdag 27 december 2019 08:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2000 was volledig vrije keuze. 2001 werd de eerste keuzelijst gemaakt, maar toen werden nog wel eens wat liedjes 'vergeten'.
in elk geval een ouderwets top 2000 uurtjequote:Op vrijdag 27 december 2019 08:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is misschien wel het beste uurtje wat ik tot nog toe heb gehoord
Dit uurtje was vijf jaar geleden ook een mogelijkheid ja.quote:Op vrijdag 27 december 2019 08:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
in elk geval een ouderwets top 2000 uurtje
Komt die klereplaat zo?quote:
ik vond m eerst wel grappig, maar veel te vaak gehoord en helemaal klaar meequote:
Schijnbaar. Ik ben erg benieuwd. Ik ken die plaat niet.quote:
Ja op 1348quote:
Ja maar Nederland is wansmaak land, dus kan nooit goed zijnquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:02 schreef asco het volgende:
[..]
Schijnbaar. Ik ben erg benieuwd. Ik ken die plaat niet.
Staat gewoon al 11 weken op 1 zag ik gisteren. lol
Heeft ie wel bij het juiste nummer gedaanquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
Al die ophef over Stenders z'n afkap actie
Wie?quote:
Kan die ook gewoon niet maken, erg arrogant om je eigen smaak boven de lijst te zetten.quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
Al die ophef over Stenders z'n afkap actie
dat denk je maar...quote:
Ja nou dat. En hij krijgt nog drie keer Borsatoquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:04 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Heeft ie wel bij het juiste nummer gedaan
Genoeg Echte kwaliteit die afgekapt wordtquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:05 schreef Remco het volgende:
[..]
Kan die ook gewoon niet maken, erg arrogant om je eigen smaak boven de lijst te zetten.
3x afkap krijgen we dus nogquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja nou dat. En hij krijgt nog drie keer Borsato
* OscarMopperkont weet het zeker... en dat zal na vandaag niet veranderenquote:
als ie dat doet, presenteert hij volgend jaar geen top 2000 meer ben ik bang.quote:
Ja maar niet met opzet, en dan met een lulsmoes komen dat die niet goed uitkomt qua tijd. Je ziet aan zijn gezicht en aan Carolien dat het gewoon geplant en gemeend was.quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Genoeg Echte kwaliteit die afgekapt wordt
Titel zegt me iig helemaal niks. Maar ja, dat heb ik bij heel veel plaatjes en dan hoor ik 'm en is het weer een OH ja...quote:
Mischien doet ie het erom?quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
als ie dat doet, presenteert hij volgend jaar geen top 2000 meer ben ik bang.
Dit nummer is de laatste maanden echt HE-LE-MAAL grijs gedraait....quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Titel zegt me iig helemaal niks. Maar ja, dat heb ik bij heel veel plaatjes en dan hoor ik 'm en is het weer een OH ja...
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
als ie dat doet, presenteert hij volgend jaar geen top 2000 meer ben ik bang.
nou hij vindt het ook wel gezellig volgens mij.quote:
Op het werk staat een lokale zender opquote:
Oh ja, dan heb je wel grote kans dat je em ontwijktquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op het werk staat een lokale zender open thuis luister ik geen radio.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:07 schreef Remco het volgende:
[..]
Ja maar niet met opzet, en dan met een lulsmoes komen dat die niet goed uitkomt qua tijd. Je ziet aan zijn gezicht en aan Carolien dat het gewoon geplant en gemeend was.
Niet in mijn huisquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:07 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dit nummer is de laatste maanden echt HE-LE-MAAL grijs gedraait....
Maar je mond houden tijdens een intro op de radio is toch onmogelijk?quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Genoeg nummers die ze kunnen draaien tot het eind als ze hun mond wat vaker houden
Komt 4'33?quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:08 schreef TheVulture het volgende:
Dit uur wel een van de mooiste van Borsato
Het verschil niet horen tussen een lulsmoes en sarcasmequote:Op vrijdag 27 december 2019 09:07 schreef Remco het volgende:
[..]
Ja maar niet met opzet, en dan met een lulsmoes komen dat die niet goed uitkomt qua tijd. Je ziet aan zijn gezicht en aan Carolien dat het gewoon geplant en gemeend was.
Essje ben jij dat?quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Titel zegt me iig helemaal niks. Maar ja, dat heb ik bij heel veel plaatjes en dan hoor ik 'm en is het weer een OH ja...
quote:
1 van de mooiste staat er niet in: More than anything in this worldquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:09 schreef livelink het volgende:
Dit vind ik jammer genoeg één van de minste van Lenny Kravitz.
Je hebt niks gemistquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op het werk staat een lokale zender open thuis luister ik geen radio.
Die was vorig jaar al minder actief, net als bijvoorbeeld Uccie en D.quote:
Geweldig.quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:11 schreef Isorden het volgende:
Gewoon nu al een disclaimer geven dat ze borsato helemaal draaien
ja @D. waar ben je?quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:11 schreef Isorden het volgende:
Gewoon nu al een disclaimer geven dat ze borsato helemaal draaien
300 plaatsen gezakt.quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:12 schreef laxus13 het volgende:
Deze heeft ook wel eens ooit hoger gestaan![]()
Otis, voor als je lift naar de klote isquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is toch die man van de liften?
Nederlandquote:
Ja plaatsmaken voor Dance monkey, blof, suzanne en freekquote:
En voor Keerlsquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja plaatsmaken voor Dance monkey, blof, suzanne en freek
Dat laatste kan ik prima me levenquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:13 schreef TheVulture het volgende:
Tones and I zo hoog?
Verbaast me dan des te meer wel dat Hoe het Danst de lijst niet eens heeft gehaald...
er is hoopquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:13 schreef TheVulture het volgende:
Tones and I zo hoog?
Verbaast me dan des te meer wel dat Hoe het Danst de lijst niet eens heeft gehaald...
Dat vind ik nog altijd vreemd ja.quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:13 schreef TheVulture het volgende:
Tones and I zo hoog?
die is er wel weer uit toch? hoop ikquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Origineel van Eagles of Death Metal is beter.
Daar is inderdaad wel wat voor te zeggen, hoe het danst vind ik prima naar te luisteren. Dat geschreeuw in Tones en I niet.quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:13 schreef TheVulture het volgende:
ciaoquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga richting sportschool even proberen alvast wat kerstkilo's eraf te krijgen. Tot later
Ben er ook niet rouwig om, maar daar lijkt dan toch iets mis te zijn gegaan, was het een vrije keuze?quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:14 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat laatste kan ik prima me leven
quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga richting sportschool even proberen alvast wat kerstkilo's eraf te krijgen. Tot later
Ja, heeft er maar 1 jaar ingestaanquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
die is er wel weer uit toch? hoop ik
Was eigenlijk best schandalig, om als 'tribute' aan die band een soort flutcovertje in de lijst te stemmen ipv een echt nummer van ze.quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
die is er wel weer uit toch? hoop ik
Meteen Dance Monkey verder ontwijken?quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ja ja en jaquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was eigenlijk best schandalig, om als 'tribute' aan die band een soort flutcovertje in de lijst te stemmen ipv een echt nummer van ze.
Ja, nu kan het nog.quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:16 schreef Isorden het volgende:
[..]
Meteen Dance Monkey verder ontwijken?
Ja wat denk je? Die vraag kun je zelf wellicht beantwoorden.quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja ja en ja
en daarbij waren ze niet dood, dus waarom een tribute?
Het scheelde nu ook weer niet heel veelquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja ja en ja
en daarbij waren ze niet dood, dus waarom een tribute?
dat half Nederland infantiel is?quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja wat denk je? Die vraag kun je zelf wellicht beantwoorden.
tja ik ben van t jaar aangereden op de snelweg... waar is dat liedje voor mij dan?quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het scheelde nu ook weer niet heel veel
Komt zo wel heel dichtbij zeker?quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja ik ben van t jaar aangereden op de snelweg... waar is dat liedje voor mij dan?
Sowieso jarenlang op 30/31 decemberquote:
Nummer 66quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja ik ben van t jaar aangereden op de snelweg... waar is dat liedje voor mij dan?
ja dat bedoel ik. onzin dat Eagles of death metal erin gestemd werden.quote:
Staat nu wel op een positie waar die hoort, opzich wel een aardig liedjequote:Op vrijdag 27 december 2019 09:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sowieso jarenlang op 30/31 december
Nou zo lekker hebben ze het niet eens verwerkt, sommige bandleden zijn daarna best doorgeschoten in denkbeeldenquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik. onzin dat Eagles of death metal erin gestemd werden.
Maar wellicht heeft het de band geholpen in het verwerkingsproces dat ze in Nederland in de top 2000 stonden...
Daar kan ik me echt wel iets bij voorstellen, maar denk niet dat hun nummer hier in de top 2000 ook maar enig effect heeft gehad. Jij wel?quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou zo lekker hebben ze het niet eens verwerkt, sommige bandleden zijn daarna best doorgeschoten in denkbeelden
GATVERDAMME!quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
JIJ ZIT VEEL TE DIEP VAN BINNEN
Jeetje.quote:
Ik heb al een week ofzo geen reclame meerquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
Fok richt zich op nieuwe jeugd? Echt al de hele week alleen meer die VMBO reclame
je wil toch niet beweren dat je die niet doorhad?quote:
Nee tuurlijk nietquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Daar kan ik me echt wel iets bij voorstellen, maar denk niet dat hun nummer hier in de top 2000 ook maar enig effect heeft gehad. Jij wel?
Wist ik niet eens.quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:24 schreef Poppejans het volgende:
Tijd om me aan te kleden.
Vreselijk dit. Smerige rotvent. Vreemdgaan en heel NL omarmt je ook nog
Natuurlijk wel.quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
je wil toch niet beweren dat je die niet doorhad?
Dat is Marco Borsato... vroegah braken ze die nummers nog wel eens afquote:
De reactie van Nederland op bn'ers die vreemdgaan verschilt nogal.quote:
Dat was dan ook meer een stukje "verwerking" voor de stemmers. Het nieuws heeft ze geraakt, en in reactie daarop stemmen ze een bepaald nummer in de lijst. Misschien heeft het iemand geholpen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Daar kan ik me echt wel iets bij voorstellen, maar denk niet dat hun nummer hier in de top 2000 ook maar enig effect heeft gehad. Jij wel?
een nummer wat ze allemaal daarvoor niet kenden.. tja.quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:26 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat was dan ook meer een stukje "verwerking" voor de stemmers. Het nieuws heeft ze geraakt, en in reactie daarop stemmen ze een bepaald nummer in de lijst. Misschien heeft het iemand geholpen.
Vooral platenbazen die daarna allemaal oude live registraties van het Bataclan gingen uitbrengen.....quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:26 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat was dan ook meer een stukje "verwerking" voor de stemmers. Het nieuws heeft ze geraakt, en in reactie daarop stemmen ze een bepaald nummer in de lijst. Misschien heeft het iemand geholpen.
Ik snap vooral niet waarom dit themalied ineens als semiklassieker gezien wordt terwijl je de rest letterlijk nooit, maar dan ook nooit meer hoort.quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Komt allemaal door 3FM.
Ik vind er niet zoveel mis mee overigens.
Wat vind je van de versie van de Skids, dan?quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:30 schreef laxus13 het volgende:
Een van de mindere singles van zowel Green Day en U2
Nee. migranten. Vanuit het oogpunt van Bono dan.quote:
De wie?quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat vind je van de versie van de Skids, dan?
Zaterdag!quote:
The Skids. Opkomstnummer bij "The Saints" aka Southampton.quote:
Jasper is er nooit op de kerstdagen zelf, dan is hij bij familie.quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:31 schreef Zorro het volgende:
Hee ik ben net wakker dus als het al geweest is mijn excuses, maar zag ik daar IRONMAIDENMAN?
Ohhh nog nooit gezienquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
The Skids. Opkomstnummer bij "The Saints" aka Southampton.
Je had beter vorig uur in kunnen schakelen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik geloof dat ik beter de radio wat later aan had moeten zetten. Wat een ellende krijgen we voorgeschoteld
Dat is best een prestatiequote:Op vrijdag 27 december 2019 09:33 schreef asco het volgende:
Nou schiet mij maar lek, dit hoor ik echt voor het eerst.
quote:
Oeps...quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:33 schreef PippenScottie het volgende:
Ik lig op de bank met anderhalve lege fles whisky op de salontafel.
Volgens mij heb ik vannacht ruzie gemaakt op FOK.
Gelukkig geen buurvrouwen geappt.
Of Schnappi, das kleine krokodil.quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
Volgend jaar maar Baby Shark er in stemmen?
Ik ook, maar dat zal niemand verrassenquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:33 schreef asco het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo is die beter voor de mannen![]()
Dat is met veel nummers zo. Ze zouden 5 jaar oud moeten zijn voor erop gestemd kan worden.quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:34 schreef F1gamer het volgende:
Leuk nummer, maar nog niet top2000 waardig
Hee, het is IRON MAIDEN man, dat kan niet anders dan een leuke jongen zijnquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:33 schreef Tris het volgende:
[..]
Jasper is er nooit op de kerstdagen zelf, dan is hij bij familie.
Heb hem daar 2 jaar geleden gesproken, iedereen wil met hem op de foto, leuke jongen.
Zo, netjes.quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:33 schreef asco het volgende:
Nou ik ook anders... Maar ik luister dan ook zelden radio en als de wel zo is dan is het Veronica of Radio 10 en daar komt dit niet.quote:
Vind het lastig inschatten, maar ik vind hem nu in ieder geval erg fijn.quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:35 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zo, netjes.
Dit is ook wel een nummer dat blijft hangen.
Ik had echt iets gruwelijks verwacht.quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:35 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zo, netjes.
Dit is ook wel een nummer dat blijft hangen.
Of Green Day.quote:
Wil je niet zo vloekenquote:
quote:
In je hoofd bedoel ik.quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:36 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Vind het lastig inschatten, maar ik vind hem nu in ieder geval erg fijn.
Heb er ook niet op gestemd hoor. Misschien volgend jaar als ik hem dan nog steeds zo leuk vindquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
In je hoofd bedoel ik.
Hier stemmen alleen waan van de dag mensen op
dat was nog in de slechte Di-rect tijd..quote:
Mallerdquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
Unpopular opinion: The Who is een beetje overhyped
Die staan er trouwens alleen maar met schijtnr Behind blue eyes in. Stom. Ze hebben zoveel betersquote:
nou niet veel, maar die cover is idd kutquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:39 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Die staan er trouwens alleen maar met schijtnr Behind blue eyes in. Stom. Ze hebben zoveel beters
Boiler vind ik altijd wel vet. En My Way is ook goed te luisteren.quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:39 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Die staan er trouwens alleen maar met schijtnr Behind blue eyes in. Stom. Ze hebben zoveel beters
Rollin'of Nookie zijn wel aardige nummersquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:39 schreef Poppejans het volgende:
[..]
En daarvan is het origineel imo toch een stuk beter te behappen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:39 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dit nummer gaat over je buurman.quote:
Ondergrondse containers hier. Nooit vroeg eruit om kliko's te verhuizen!quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kliko, oh klikooo
Die moet ik trouwens nog effe buiten zetten.
Hier ook ondergronds, met alsnog 3 kliko's voor papier, plastic en gft.quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:42 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ondergrondse containers hier. Nooit vroeg eruit om kliko's te verhuizen!
Van wie is het origineel danquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:41 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En daarvan is het origineel imo toch een stuk beter te behappen.
The Who. Met een snel tussenstuk dat in de cover weg is gelaten.quote:
Ik heb tenminste geen single malt whisky's van 50+ euro per fles zitten misbruiken gisteravondquote:
Zaterdagquote:
Kom kom, het was het waardquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:44 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik heb tenminste geen single malt whisky's van 50+ euro per fles zitten misbruiken gisteravond
Oh, dat had ik wel uit het gesprek kunnen afleiden natuurlijkquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:44 schreef Ferdo het volgende:
[..]
The Who. Met een snel tussenstuk dat in de cover weg is gelaten.
Kan wel gezellig zijn ja.quote:
Dat is wel heel..., bedoel je?quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als het nu 2x achter elkaar Phil Collins was hadden we daar een leuke woordgrap over kunnen maken, maar helaas.
En aangezien het soloplaten van Peter zijn kunnen we ook al niet zeggen dat het Genesisquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als het nu 2x achter elkaar Phil Collins was hadden we daar een leuke woordgrap over kunnen maken, maar helaas.
Ook geen spijt van lichte kater nuquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:46 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Kan wel gezellig zijn ja.
Ik was alleen 1e Kerstdag lichtjes aangeschoten, maar dat kwam door pils en dessertwijn.
Hij is aannemer voor vrouwen die een beuk hamer nodig hebbenquote:
Zoiets ja... kkkkkeiharde pornoquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hij is aannemer voor vrouwen die een beuk hamer nodig hebben
Ik laat het over aan de verbeelding, maar dit zou zomaar kunnen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |