* OscarMopperkont weet het zeker... en dat zal na vandaag niet veranderenquote:
als ie dat doet, presenteert hij volgend jaar geen top 2000 meer ben ik bang.quote:
Ja maar niet met opzet, en dan met een lulsmoes komen dat die niet goed uitkomt qua tijd. Je ziet aan zijn gezicht en aan Carolien dat het gewoon geplant en gemeend was.quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Genoeg Echte kwaliteit die afgekapt wordt
Titel zegt me iig helemaal niks. Maar ja, dat heb ik bij heel veel plaatjes en dan hoor ik 'm en is het weer een OH ja...quote:
Mischien doet ie het erom?quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
als ie dat doet, presenteert hij volgend jaar geen top 2000 meer ben ik bang.
Dit nummer is de laatste maanden echt HE-LE-MAAL grijs gedraait....quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Titel zegt me iig helemaal niks. Maar ja, dat heb ik bij heel veel plaatjes en dan hoor ik 'm en is het weer een OH ja...
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
als ie dat doet, presenteert hij volgend jaar geen top 2000 meer ben ik bang.
nou hij vindt het ook wel gezellig volgens mij.quote:
Op het werk staat een lokale zender opquote:
Oh ja, dan heb je wel grote kans dat je em ontwijktquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op het werk staat een lokale zender open thuis luister ik geen radio.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:07 schreef Remco het volgende:
[..]
Ja maar niet met opzet, en dan met een lulsmoes komen dat die niet goed uitkomt qua tijd. Je ziet aan zijn gezicht en aan Carolien dat het gewoon geplant en gemeend was.
Niet in mijn huisquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:07 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dit nummer is de laatste maanden echt HE-LE-MAAL grijs gedraait....
Maar je mond houden tijdens een intro op de radio is toch onmogelijk?quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Genoeg nummers die ze kunnen draaien tot het eind als ze hun mond wat vaker houden
Komt 4'33?quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:08 schreef TheVulture het volgende:
Dit uur wel een van de mooiste van Borsato
Het verschil niet horen tussen een lulsmoes en sarcasmequote:Op vrijdag 27 december 2019 09:07 schreef Remco het volgende:
[..]
Ja maar niet met opzet, en dan met een lulsmoes komen dat die niet goed uitkomt qua tijd. Je ziet aan zijn gezicht en aan Carolien dat het gewoon geplant en gemeend was.
Essje ben jij dat?quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Titel zegt me iig helemaal niks. Maar ja, dat heb ik bij heel veel plaatjes en dan hoor ik 'm en is het weer een OH ja...
quote:
1 van de mooiste staat er niet in: More than anything in this worldquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:09 schreef livelink het volgende:
Dit vind ik jammer genoeg één van de minste van Lenny Kravitz.
Je hebt niks gemistquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op het werk staat een lokale zender open thuis luister ik geen radio.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |