De wie?quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat vind je van de versie van de Skids, dan?
Zaterdag!quote:
The Skids. Opkomstnummer bij "The Saints" aka Southampton.quote:
Jasper is er nooit op de kerstdagen zelf, dan is hij bij familie.quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:31 schreef Zorro het volgende:
Hee ik ben net wakker dus als het al geweest is mijn excuses, maar zag ik daar IRONMAIDENMAN?
Ohhh nog nooit gezienquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
The Skids. Opkomstnummer bij "The Saints" aka Southampton.
Je had beter vorig uur in kunnen schakelen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik geloof dat ik beter de radio wat later aan had moeten zetten. Wat een ellende krijgen we voorgeschoteld
Dat is best een prestatiequote:Op vrijdag 27 december 2019 09:33 schreef asco het volgende:
Nou schiet mij maar lek, dit hoor ik echt voor het eerst.
quote:
Oeps...quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:33 schreef PippenScottie het volgende:
Ik lig op de bank met anderhalve lege fles whisky op de salontafel.
Volgens mij heb ik vannacht ruzie gemaakt op FOK.
Gelukkig geen buurvrouwen geappt.
Of Schnappi, das kleine krokodil.quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
Volgend jaar maar Baby Shark er in stemmen?
Ik ook, maar dat zal niemand verrassenquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:33 schreef asco het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo is die beter voor de mannen![]()
Dat is met veel nummers zo. Ze zouden 5 jaar oud moeten zijn voor erop gestemd kan worden.quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:34 schreef F1gamer het volgende:
Leuk nummer, maar nog niet top2000 waardig
Hee, het is IRON MAIDEN man, dat kan niet anders dan een leuke jongen zijnquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:33 schreef Tris het volgende:
[..]
Jasper is er nooit op de kerstdagen zelf, dan is hij bij familie.
Heb hem daar 2 jaar geleden gesproken, iedereen wil met hem op de foto, leuke jongen.
Zo, netjes.quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:33 schreef asco het volgende:
Nou ik ook anders... Maar ik luister dan ook zelden radio en als de wel zo is dan is het Veronica of Radio 10 en daar komt dit niet.quote:
Vind het lastig inschatten, maar ik vind hem nu in ieder geval erg fijn.quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:35 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zo, netjes.
Dit is ook wel een nummer dat blijft hangen.
Ik had echt iets gruwelijks verwacht.quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:35 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zo, netjes.
Dit is ook wel een nummer dat blijft hangen.
Of Green Day.quote:
Wil je niet zo vloekenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |