quote:
Geen goede kerst gehad?quote:
Geen probleem, we wachten wel evenquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:47 schreef IxCalypso het volgende:
Ik zit even in de top2000 hoor, tot ik er genoeg van krijg
quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:52 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Geen probleem, we wachten wel even
Sade, das een poosje terug, maar wel topquote:
Ook een beetje muziek voor in de lift en voor bij lome lange saaie seks, of een combinatie daarvan.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:31 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Sade, das een poosje terug, maar wel top
Ja, waar is die Troela, verdwaald zeker in de Top2000quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook een beetje muziek voor in de lift en voor bij lome lange saaie seks, of een combinatie daarvan.
Zoals een kleuter van een verlepte teddybeer met maar 1 oog kan houden.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:35 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ja, waar is die Troela, verdwaald zeker in de Top2000We houden wel van je hoor, heel diep van binnen
Nounou, zo maken we geen vriendjes hehquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoals een kleuter van een verlepte teddybeer met maar 1 oog kan houden.
Lief bedoeld.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:38 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Nounou, zo maken we geen vriendjes heh
okquote:
Jij bent echt geen punkerquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:51 schreef UitStraling het volgende:
Vakantie in een kuttentje in Spanje met nog wat andere punkers en de Spaanse en Italiaanse meiden besprongen me zowat, nou ja zonder dat zowat.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toch wel hoor, destijds dan en nog een echte ook nog
Nou die foto van je leek in niks op een expunkerquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toch wel hoor, destijds dan en nog een echte ook nog
quote:
Brede doorzichtige plakband op het voorhoofd, wel even afdoen voor het naar binnen springen in een donker depressief establishment naar keuze.quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:02 schreef Stray_cat het volgende:
[..]Zoon zit nu ook te klooien met zijn haarstyle, hij wil vanalles maar met regen loopt die zooi in zijn ogen
quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Brede doorzichtige plakband op het voorhoofd, wel even afdoen voor het naar binnen springen in een donker depressief establishment naar keuze.
Lekker hoorquote:Op zaterdag 28 december 2019 01:14 schreef UitStraling het volgende:
Vanmiddag beloofd aan een maatje dat we hier heen gaan deze zomer, ik hoop dat hij bedoelde als toeschouwers![]()
Wou je dan achteropquote:Op zaterdag 28 december 2019 01:14 schreef UitStraling het volgende:
Vanmiddag beloofd aan een maatje dat we hier heen gaan deze zomer, ik hoop dat hij bedoelde als toeschouwers![]()
Doet me gelijk hieraan denken, tijdens ze Lover schrijftquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:44 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Doet me gelijk hieraan denken, tijdens ze Lover schrijft
Zit t bij jou niet zo goed dan?quote:Op zaterdag 28 december 2019 02:01 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Okay goed, anders ga ik me zorgen maken
?quote:
Je hebt het over mijquote:Op zaterdag 28 december 2019 02:17 schreef puzziepie het volgende:
OMG geweldig wat een ego met een mens kan doen
Die haalt zich weer van alles in der lege hoofdjequote:
Mijn lege hoofdjequote:Op zaterdag 28 december 2019 02:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die haalt zich weer van alles in der lege hoofdje![]()
![]()
Vind dit dan wel weer een soort van schattig.. totaal buiten de realiteit , maar dat mag de pret niet drukken![]()
Huhquote:Op zaterdag 28 december 2019 02:20 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ah zegt ie, geen idee wat puzzie bedoelt ^^
Maar toch, je bent te lief Hoof
Uhuhu .. dit klinkt alsof je Hoof onderschat ...quote:Op zaterdag 28 december 2019 02:20 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ah zegt ie, geen idee wat puzzie bedoelt ^^
Maar toch, je bent te lief Hoof
Nomineer mequote:
Of jullie onderschatten mijquote:Op zaterdag 28 december 2019 02:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Uhuhu .. dit klinkt alsof je Hoof onderschat ...
Wat zegt dat van jou ?
Met 2 ogen meestal.quote:Op zaterdag 28 december 2019 02:24 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Of jullie onderschatten mij
Wat zegt dat over jullie, het is maar hoe je dingen bekijkt, toch
Weet je wat nou zo grappig is?quote:
Irish you a merry christmasquote:
Das dat neuzelen hquote:Op zaterdag 28 december 2019 02:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Weet je wat nou zo grappig is?
Niemand hier heeft ook maar een woord over die FOK verkiezingen gehad
Jou hoor ik nu al weken over die ene stem die je kreeg van US en die ene stem van mij op IC , die ik bewust onder jouw oude naam heb gepost.
In dat praattopic krijg je er geen genoeg van , hier ook niet
Is goed.quote:Op zaterdag 28 december 2019 02:30 schreef IxCalypso het volgende:
Ik zou ervoor kunnen kiezen om altijd maar leuk en aardig te posten, maar dat gaat in tegen wie ik ben en ook tegen wat ik leuk vind.
Boring. Beetje strijd nu en dan is leuk.
Beetje, het moet niet een frontale aanval worden.
Nee.quote:
Dat was wel een mooie van mij toch?quote:Op zaterdag 28 december 2019 02:24 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ja want Puzzie heeft mijn naam terug getrokken, jammer maar helaas
Wat ben jij venijnig somsquote:Op zaterdag 28 december 2019 02:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat was wel een mooie van mij toch?![]()
![]()
Wel bewust uiteraard .. want die stem geldt niet
Maar leuk om te zien dat je je belangrijkheid haalt uit 2 stemmen![]()
En daar nu ook al weken over aan het zeuren bent
Doorzichtig , en eigenlijk voel ik wel een beetje medelijden![]()
Lijkt me heerlijk om in de fantasie te bubbelen dat je zo belangrijk bent dat mensen je hebben genoemd. Maar bij iemand van 46 zou je wat meer realiteit mogen verwachten![]()
Oeps verkeerde nummer
Jij leest ook alleen maar hier. FOK is meer dan dit topic.quote:Op zaterdag 28 december 2019 02:36 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik vind het nutteloos want je doet het voornamelijk bij mij, bijna noot bij anderen.
Meen je dat echt en denk je dat echt?quote:Op zaterdag 28 december 2019 02:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij leest ook alleen maar hier. FOK is meer dan dit topic.
Dus nee ..klopt niet
En wat je hier doet slaat natuurlijk ook nergens op.quote:Op zaterdag 28 december 2019 02:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat was wel een mooie van mij toch?![]()
![]()
Wel bewust uiteraard .. want die stem geldt niet
Maar leuk om te zien dat je je belangrijkheid haalt uit 2 stemmen![]()
En daar nu ook al weken over aan het zeuren bent
Doorzichtig , en eigenlijk voel ik wel een beetje medelijden![]()
Lijkt me heerlijk om in de fantasie te bubbelen dat je zo belangrijk bent dat mensen je hebben genoemd. Maar bij iemand van 46 zou je wat meer realiteit mogen verwachten![]()
Oeps verkeerde nummer
Nah dat blijkt wel uit wat je net zegt : jij voelt je aangevallen door mij en komt dan met een smoes dat ik dat alleen bij jou doe.quote:Op zaterdag 28 december 2019 02:44 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Meen je dat echt en denk je dat echt?
Als er iemand is die alles overal leest op fora en internet dan ben ik het wel.
Daarom ben ik ook niet links en niet rechts en niet zwart en niet wit.
Als je me zou kennen van andere fora dan weet je dat ik juist daar tegen in ging, als 1 van de weinigen.
Wow wat zie jij mij verkeerd.
Juist.quote:Op zaterdag 28 december 2019 02:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nah dat blijkt wel uit wat je net zegt : jij voelt je aangevallen door mij en komt dan met een smoes dat ik dat alleen bij jou doe.
Daaruit blijkt dat je wss alleen leest wat jou boeit zal wel De Voice en ESF zijn
Maar ook dat is maar een fractie van FOK.
Kortom je leest alleen hier en toevallig ben ik hier dan ook net
Kan er ook niets aan doen of veranderen
Accepteren is het toverwoord
Proestquote:Op zaterdag 28 december 2019 02:50 schreef IxCalypso het volgende:
Jij verdraaid het in je hoofd naar iets wat niet zo is. Niet doen.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 02:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Proest![]()
Jij verdraait alles al van te voren wanneer het je uitkomt
Ga nu niet het onschuldige schaapje uithangen![]()
Want dat ben je niet ...,
Je probeert te manipuleren , mensen uitspelen of op een vage nasty manier te chanteren . daar hou ik niet van
Nog een keertje voor jou.quote:Op zaterdag 28 december 2019 02:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Proest![]()
Jij verdraait alles al van te voren wanneer het je uitkomt
Ga nu niet het onschuldige schaapje uithangen![]()
Want dat ben je niet ...,
Je probeert te manipuleren , mensen uitspelen of op een vage nasty manier te chanteren . daar hou ik niet van
Jaarwisseling vind ik eigenlijk nog kutter.quote:
Nee je bent niet eerlijk , maar hey ..mij zal dat verder een worst wezen hoorquote:Op zaterdag 28 december 2019 02:59 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Nog een keertje voor jou.
Ik heb nooit gedaan alsof ik een onschuldig schaapje ben.
Dat ben ik niet
Maar ik ben wel eerlijk en ik ben er erg klaar mee dat online mensen die me niet kennen me van dingen beschuldigen die ik nooit zou doen.
Hou daar mee op.
Okay vertel eens, waar was ik niet eerlijk over?quote:Op zaterdag 28 december 2019 03:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee je bent niet eerlijk , maar hey ..mij zal dat verder een worst wezen hoor
Kom hier alleen niet zielig doen met jullie tegen mij of je moet mij altijd hebben
Want dat is bullshit
Mja..vorig jaar had ik een vet feest, dinsdag zit ik thuisquote:Op zaterdag 28 december 2019 02:59 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Jaarwisseling vind ik eigenlijk nog kutter.
Lees anders ff een paar maanden terugquote:Op zaterdag 28 december 2019 03:02 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Okay vertel eens, waar was ik niet eerlijk over?
Nee. vertel eens.quote:Op zaterdag 28 december 2019 03:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Lees anders ff een paar maanden terug
nee zoek dat zelf maar op
En dan nog : dat is hoe jij misschien in bepaalde situaties handelt
De mijne staat daar lijnrecht tegenover
Eigenlijk alles wel.quote:Op zaterdag 28 december 2019 03:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mja..vorig jaar had ik een vet feest, dinsdag zit ik thuis![]()
Maar ach volgende keer beter of zo![]()
Wat vind je kut aan de jaarwisseling? In het algemeen? Hier op FOK? of in je woonplaats Of alles wat daar ook maar mee te maken heeft?
Ja want dat doen jullie zoveel. Zeg dat tegen Puzzie deze avond.quote:Op zaterdag 28 december 2019 03:07 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat je niet loopt te zeuren maar muziek post.
Ja ..ik ben er ook geen fan van. wel van feestjesquote:
Ik wel. Lossen jullie dat gezeik binnenskamers maar op.quote:Op zaterdag 28 december 2019 03:08 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ja want dat doen jullie zoveel. Zeg dat tegen Puzzie deze avond.
En waarom wordt dat alleen tegen mij gezegd elke keer? Als ik er niet ben en anderen doen hetzelfde hoor je nooit iemand erover klagen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 03:07 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik ben slecht in namen ..my badquote:Op zaterdag 28 december 2019 03:12 schreef IxCalypso het volgende:
Me elke keer Calypo noemen, hoe oud ben je
Hoe gek, ik ookquote:Op zaterdag 28 december 2019 03:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben slecht in namen ..my bad
quote:Op zaterdag 28 december 2019 03:07 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nou bedankt.quote:
Wat lul je nou? Ik heb vanavond nog op jou gereageerd.quote:Op zaterdag 28 december 2019 03:55 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Hoelang ga je me negeren?![]()
Zo doorzichtig
Als je eens terugscrolt en ziet hoeveel mensen ook geen muziek posten op die beruchte Vrijdagavondquote:Op zaterdag 28 december 2019 03:57 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wat lul je nou? Ik heb vanavond nog op jou gereageerd.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |