quote:Op zaterdag 28 december 2019 02:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Proest![]()
Jij verdraait alles al van te voren wanneer het je uitkomt
Ga nu niet het onschuldige schaapje uithangen![]()
Want dat ben je niet ...,
Je probeert te manipuleren , mensen uitspelen of op een vage nasty manier te chanteren . daar hou ik niet van
Nog een keertje voor jou.quote:Op zaterdag 28 december 2019 02:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Proest![]()
Jij verdraait alles al van te voren wanneer het je uitkomt
Ga nu niet het onschuldige schaapje uithangen![]()
Want dat ben je niet ...,
Je probeert te manipuleren , mensen uitspelen of op een vage nasty manier te chanteren . daar hou ik niet van
Jaarwisseling vind ik eigenlijk nog kutter.quote:
Nee je bent niet eerlijk , maar hey ..mij zal dat verder een worst wezen hoorquote:Op zaterdag 28 december 2019 02:59 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Nog een keertje voor jou.
Ik heb nooit gedaan alsof ik een onschuldig schaapje ben.
Dat ben ik niet
Maar ik ben wel eerlijk en ik ben er erg klaar mee dat online mensen die me niet kennen me van dingen beschuldigen die ik nooit zou doen.
Hou daar mee op.
Okay vertel eens, waar was ik niet eerlijk over?quote:Op zaterdag 28 december 2019 03:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee je bent niet eerlijk , maar hey ..mij zal dat verder een worst wezen hoor
Kom hier alleen niet zielig doen met jullie tegen mij of je moet mij altijd hebben
Want dat is bullshit
Mja..vorig jaar had ik een vet feest, dinsdag zit ik thuisquote:Op zaterdag 28 december 2019 02:59 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Jaarwisseling vind ik eigenlijk nog kutter.
Lees anders ff een paar maanden terugquote:Op zaterdag 28 december 2019 03:02 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Okay vertel eens, waar was ik niet eerlijk over?
Nee. vertel eens.quote:Op zaterdag 28 december 2019 03:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Lees anders ff een paar maanden terug
nee zoek dat zelf maar op
En dan nog : dat is hoe jij misschien in bepaalde situaties handelt
De mijne staat daar lijnrecht tegenover
Eigenlijk alles wel.quote:Op zaterdag 28 december 2019 03:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mja..vorig jaar had ik een vet feest, dinsdag zit ik thuis![]()
Maar ach volgende keer beter of zo![]()
Wat vind je kut aan de jaarwisseling? In het algemeen? Hier op FOK? of in je woonplaats Of alles wat daar ook maar mee te maken heeft?
Ja want dat doen jullie zoveel. Zeg dat tegen Puzzie deze avond.quote:Op zaterdag 28 december 2019 03:07 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat je niet loopt te zeuren maar muziek post.
Ja ..ik ben er ook geen fan van. wel van feestjesquote:
Ik wel. Lossen jullie dat gezeik binnenskamers maar op.quote:Op zaterdag 28 december 2019 03:08 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ja want dat doen jullie zoveel. Zeg dat tegen Puzzie deze avond.
En waarom wordt dat alleen tegen mij gezegd elke keer? Als ik er niet ben en anderen doen hetzelfde hoor je nooit iemand erover klagen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 03:07 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik ben slecht in namen ..my badquote:Op zaterdag 28 december 2019 03:12 schreef IxCalypso het volgende:
Me elke keer Calypo noemen, hoe oud ben je
Hoe gek, ik ookquote:Op zaterdag 28 december 2019 03:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben slecht in namen ..my bad
quote:Op zaterdag 28 december 2019 03:07 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |