Jij bent echt geen punkerquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:51 schreef UitStraling het volgende:
Vakantie in een kuttentje in Spanje met nog wat andere punkers en de Spaanse en Italiaanse meiden besprongen me zowat, nou ja zonder dat zowat.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toch wel hoor, destijds dan en nog een echte ook nog
Nou die foto van je leek in niks op een expunkerquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toch wel hoor, destijds dan en nog een echte ook nog
quote:
Brede doorzichtige plakband op het voorhoofd, wel even afdoen voor het naar binnen springen in een donker depressief establishment naar keuze.quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:02 schreef Stray_cat het volgende:
[..]Zoon zit nu ook te klooien met zijn haarstyle, hij wil vanalles maar met regen loopt die zooi in zijn ogen
quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Brede doorzichtige plakband op het voorhoofd, wel even afdoen voor het naar binnen springen in een donker depressief establishment naar keuze.
Lekker hoorquote:Op zaterdag 28 december 2019 01:14 schreef UitStraling het volgende:
Vanmiddag beloofd aan een maatje dat we hier heen gaan deze zomer, ik hoop dat hij bedoelde als toeschouwers![]()
Wou je dan achteropquote:Op zaterdag 28 december 2019 01:14 schreef UitStraling het volgende:
Vanmiddag beloofd aan een maatje dat we hier heen gaan deze zomer, ik hoop dat hij bedoelde als toeschouwers![]()
Doet me gelijk hieraan denken, tijdens ze Lover schrijftquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:44 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Doet me gelijk hieraan denken, tijdens ze Lover schrijft
Zit t bij jou niet zo goed dan?quote:Op zaterdag 28 december 2019 02:01 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Okay goed, anders ga ik me zorgen maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |