Bustedquote:Op donderdag 27 februari 2020 11:51 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Babykamer?
Sterkte(en gefeliciteerd!)
Als je lang genoeg wacht, gaat je vriendin het zelf oplossen. Lang leve de hormonenquote:Op donderdag 27 februari 2020 12:58 schreef Gieliovd het volgende:
[..]
Busted![]()
Yep nog een paar maandjes, nog zat te doen...
Of je belt een maand of twee voor de bevalling John Williams en zijn team.quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:10 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Als je lang genoeg wacht, gaat je vriendin het zelf oplossen. Lang leve de hormonen.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:10 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Als je lang genoeg wacht, gaat je vriendin het zelf oplossen. Lang leve de hormonen.
Tjah, in een week een heel huis verbouwen is ook knap lastig.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:41 schreef Gieliovd het volgende:
En dan de kwaliteit van het werk als je op de details let...
Wacht even ! Babykamer ?quote:Op donderdag 27 februari 2020 10:45 schreef Gieliovd het volgende:
Mja van "Nee de babykamer schilderen we niet hoor, vloertje erin en klaar!" zitten we nu vanwege scheurtjes en dingen al op scheuren repareren, schakelmateriaal en elektra aanpassen incl. dozen, gaten vullen, alles kitten, hele kamer spuiten.... En vloer en plinten.
Ik ga maar eens beginnen...
Nooit meer met zware spullen sjouwen, altijd een werkbank je bij de hand op instelbare hoogte. Ik zeg doen :pquote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:04 schreef FranticDJ het volgende:
Achterbuurman gaat verhuizen en moet van z’n heftruck af. Elektrisch, 2 ton. Vraagt er een vrienden prijsje voor. Heb er eigenlijk geen plek voor, laat staan werk... maar het is wel heeeeel interessant.
Hehe yes er komt een kleine in juni. Ff doorpakken dusquote:
Kun je de bestrating niet iets lager leggen?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:00 schreef FranticDJ het volgende:
Heftruck past niet
5 cm te hoog om door de deuren naar de tuin te komen. Daar zou ie mooi onder het afdak kunnen staan
Is een massief gestorte betonplaat.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:07 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Kun je de bestrating niet iets lager leggen?
Waar een wil is is een wegquote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Is een massief gestorte betonplaat.
Gefeliciteerd !quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:18 schreef Gieliovd het volgende:
[..]
Hehe yes er komt een kleine in juni. Ff doorpakken dus
Heftruck hmmm nice![]()
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:15 schreef bleiblei het volgende:
Deur op tillen? Je hebt dat ding niet voor niets.
Lucht uit de banden gaat ook lastigquote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Is een massief gestorte betonplaat.
Heb je zonnepanelen?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:04 schreef FranticDJ het volgende:
Achterbuurman gaat verhuizen en moet van z’n heftruck af. Elektrisch, 2 ton. Vraagt er een vrienden prijsje voor. Heb er eigenlijk geen plek voor, laat staan werk... maar het is wel heeeeel interessant.
Wanneer ben je vrij?quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heb je zonnepanelen?Prima buffertje
![]()
Laat hem in de tuin zetten met een kraan
nu.quote:
Kooi van wat? cabine? die kan eraf meestal.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wellicht stukje af flexen, het is namelijk niet eens de mast die raakt. Maar de kooi..
Klopt. maar het feest gaat niet door..quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kooi van wat? cabine? die kan eraf meestal.
Sja, dan moet je het niet doen, anders zit je straks met dat ding in je maag; dat kan allen maar geld gaan kósten.quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Klopt. maar het feest gaat niet door..
Wordt een beetje een té grote toer. En de kans dat ik over een maand of zes niet meer de beschikking heb over deze hut/garage is steeds groter.
Pcies. Wel jammer..quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sja, dan moet je het niet doen, anders zit je straks met dat ding in je maag; dat kan allen maar geld gaan kósten.
Tsja, voor mijn plannen voor het nieuwe huis compleet in het water donderden, had ik het plan om de hele zooi vol te rossen met panelen, en dan een tractiebatterij te gebruiken als opslag, zodat je overdag geproduceerde prik in de avond en nachturen weer kon consumeren uit eigen doos. Een elektrische heftruck of desnoods een EV batterij zijn daar prima voor te misbruiken.quote:
Wat dan?quote:Op woensdag 4 maart 2020 15:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tsja, voor mijn plannen voor het nieuwe huis compleet in het water donderden, had ik het plan om de hele zooi vol te rossen met panelen, en dan een tractiebatterij te gebruiken als opslag, zodat je overdag geproduceerde prik in de avond en nachturen weer kon consumeren uit eigen doos. Een elektrische heftruck of desnoods een EV batterij zijn daar prima voor te misbruiken.
Even via PM, want ik heb je niet op wzp.quote:
Hij bleef maar rondom stucen?quote:Op maandag 16 maart 2020 20:27 schreef derLudolf het volgende:
Ik sprak iemand die nu een week thuis aan het werk was, de muren kwamen op hem af.
Nu was dat een stucadoor die in een klein flatje woonde
Ik moest lachenquote:Op maandag 16 maart 2020 20:27 schreef derLudolf het volgende:
Ik sprak iemand die nu een week thuis aan het werk was, de muren kwamen op hem af.
Nu was dat een stucadoor die in een klein flatje woonde
Ik niet, mijn tegenpool welquote:Op maandag 16 maart 2020 20:25 schreef Makrolon het volgende:
Hebben mensen hier al (veel) last van de maatregelen?
Ja hier wel, er is zelfs werktijdverkorting aangevraagd.quote:Op maandag 16 maart 2020 20:25 schreef Makrolon het volgende:
Hebben mensen hier al (veel) last van de maatregelen?
ik doe nog meer dingen naast varenquote:Op maandag 16 maart 2020 20:40 schreef derLudolf het volgende:
Klussen heet dat in jullie wereld Frantic of zit je niet meer op de grote vaart?
Wacht even, zit jij ook thuis ?quote:Op maandag 16 maart 2020 20:38 schreef derLudolf het volgende:
Mijn contract was sowieso al afgelopen, maar denk dat het sowieso overal nu wel iets rustiger is...
brr.. hoop dat alles gauw een beetje normaal wordt.quote:Op maandag 16 maart 2020 20:41 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ja hier wel, er is zelfs werktijdverkorting aangevraagd.
Heb je een klusbedrijf in de tijd dat je aan de wal bent??quote:Op maandag 16 maart 2020 20:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik niet, mijn tegenpool welAflossingen zijn bij ons tot nader order opgeschort.
* FranticDJ zit thuis
Verder is het wat rustiger met opdrachten, maar had bewust zelf even een periode van 'rust' ingelast. Dus om nou te denken dat dat 1 op 1 door corona komt. mwah. geen idee.
Heb nog 1 klus lopen waarvan niet geheel zeker is of dat doorgaat (dankzij corona), maar ik wel al in redelijk vergevorderde staat mee ben. Maar goed. Het zij zo
Mooi kut.. gaat t werk niet door dan? Dacht dat t meeste in de bouw wel aardig door liep..quote:Op maandag 16 maart 2020 20:41 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ja hier wel, er is zelfs werktijdverkorting aangevraagd.
Zie DMquote:Op maandag 16 maart 2020 20:54 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Heb je een klusbedrijf in de tijd dat je aan de wal bent??
Altijd al? Daar heb ik je volgens mij nooit over gehoordquote:Op maandag 16 maart 2020 20:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik doe nog meer dingen naast varen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |