pf spannend ja, zo word je wel enorm in het diepe gegooid gelijk.quote:Op maandag 16 maart 2020 21:07 schreef Puala het volgende:
Ik ben vandaag begonnen bij een nieuwe baan. En waar ik die proeftijd altijd als appeltje eitje zag.. vind ik dat zo thuiswerkend met minimale begeleiding ineens best een dingetje om door te komen.
En anders maar weer terug de WW in
Kloptquote:Op maandag 16 maart 2020 21:08 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Altijd al? Daar heb ik je volgens mij nooit over gehoord
Terug? Je was niet zelf vertrokken bij de vorige werkgever? Mooi kut met je verbouwing en zo.quote:Op maandag 16 maart 2020 21:07 schreef Puala het volgende:
Ik ben vandaag begonnen bij een nieuwe baan. En waar ik die proeftijd altijd als appeltje eitje zag.. vind ik dat zo thuiswerkend met minimale begeleiding ineens best een dingetje om door te komen.
En anders maar weer terug de WW in
Ze verwachten gelukkig nog niet te veel van me, dus het moet wel lukken.quote:Op maandag 16 maart 2020 21:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
pf spannend ja, zo word je wel enorm in het diepe gegooid gelijk.
Ik zou ook heel slecht tegen fulltime thuiskantoorwerken kunnen..
Ik mag geen uitspraken doen over mijn vertrek bij de vorige werkgever. Maar ik had/heb recht op WWquote:Op maandag 16 maart 2020 21:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Terug? Je was niet zelf vertrokken bij de vorige werkgever? Mooi kut met je verbouwing en zo.
Daarentegen zal je vriend het wel druk hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jup, traagquote:Op maandag 16 maart 2020 21:13 schreef FranticDJ het volgende:
fok is echt belabberd de laatste tijd.
om over 522 maar te zwijgen. cloudflare komt er vandaag ook bizar veel tussen.quote:Op maandag 16 maart 2020 21:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
En die 503 melding om de haverklap
quote:Op maandag 16 maart 2020 21:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik mag geen uitspraken doen over mijn vertrek bij de vorige werkgever. Maar ik had/heb recht op WW
balenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hoorde van een molenaar dat die al hele lange dagen maken aan het maken was. Waarom vraag je je dan af. Gaat iedereen zelf brood bakken.Kranplätze müssen verdichtet sein
Nog niet gezien?quote:Op maandag 16 maart 2020 21:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
om over 522 maar te zwijgen. cloudflare komt er vandaag ook bizar veel tussen.
Ja hoor, genoeg mensen die het nu kopen voor het geval er geen brood meer te krijgen is. Al denk ik dat dat niet zo heel snel zal gebeuren.quote:Op maandag 16 maart 2020 21:19 schreef derLudolf het volgende:
[..]
balen![]()
Ik hoorde van een molenaar dat die al hele lange dagen maken aan het maken was. Waarom vraag je je dan af. Gaat iedereen zelf brood bakken.
De Jumbo hier legde op FB uit hoe hun voorraad/bestel systeem werkt. Eigenlijk dikke onzin dat mensen zoveel kopen...quote:Op maandag 16 maart 2020 21:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja hoor, genoeg mensen die het nu kopen voor het geval er geen brood meer te krijgen is. Al denk ik dat dat niet zo heel snel zal gebeuren.
Denk dat dat morgen hier ook gaat gebeuren. In D veel dicht, dus wordt hier ook druk...quote:Op maandag 16 maart 2020 21:27 schreef FranticDJ het volgende:
Hier is alles in het weekend leeggeroofd door belgen.
Belgie in lockdown, maar die Mongolen denken dat corona bij de grens ophoudt te bestaan. Daarom dat hier dus dit weekend de terrassen vol zaten en er serieus vechtpartijtjes bij de supermarkten waren.
Sorry @:BBachhet is niet persoonlijk.
Ik val in een door het RIVM vastgestelde categorie mensen met een verhoogd risico. Niet dat ik klachten heb, godzijdank niet!quote:Op maandag 16 maart 2020 20:55 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Mooi kut.. gaat t werk niet door dan? Dacht dat t meeste in de bouw wel aardig door liep..
Das knap kut.. zeker in deze tijd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Ik heb inmiddels een redelijke staat van dienst bij mijn werkgever; en ben er al een jaar of vijftien werkzaam. We weten zogezegd wat we aan elkaar hebbenquote:Op maandag 16 maart 2020 21:55 schreef Puala het volgende:
Dat is flink balen derLudolfZit je al lang thuis?
Vonk, ook balen. Wel goed dat je werkgever zo betrokken is met je
Paar weekjesquote:Op maandag 16 maart 2020 21:55 schreef Puala het volgende:
Dat is flink balen derLudolfZit je al lang thuis?
Vonk, ook balen. Wel goed dat je werkgever zo betrokken is met je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |