Zou de hoogste notering moeten zijn eigenlijk en dan nog een stukkie hoger ook. Moderne klassieker, meesterwerk, alles dit datquote:Op donderdag 26 december 2019 17:32 schreef Isorden het volgende:
Muse' 1 na hoogste notering is voor mij stemlijst genot
En daarbij Guitar Hero 3 Genot!
Ik blijf me daarom verbazen dat mensen dit nummer dan onthouden en erop stemmen.quote:Op donderdag 26 december 2019 17:34 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Wilde dit net typen, echt iets wat je alleen tijdens de top2000 hoort.
Hoogste notering scheelt niet veel, maar 7 plaatsen, maar is idd top 50 materiaal als je het mij vraagtquote:Op donderdag 26 december 2019 17:34 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Zou de hoogste notering moeten zijn eigenlijk en dan nog een stukkie hoger ook. Moderne klassieker, meesterwerk, alles dit dat
En hun hoogste is dit jaar gezakt en Knights is gestegen, dus dat komt in de buurtquote:Op donderdag 26 december 2019 17:35 schreef Isorden het volgende:
[..]
Hoogste notering scheelt niet veel, maar 7 plaatsen, maar is idd top 50 materiaal als je het mij vraagt
Indderdaad, maar waarschijnlijk een vaste groep die er elk jaar erop stemt.quote:Op donderdag 26 december 2019 17:35 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik blijf me daarom verbazen dat mensen dit nummer dan onthouden en erop stemmen.
Ik stem voor Citizen Erased.quote:Op donderdag 26 december 2019 17:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Muse zou wel in de top 20 mogen, maar wel met een obscure albumtrack.
Beweegt wel de goede kant op, ja. Hopelijk over niet al te lange tijd...quote:Op donderdag 26 december 2019 17:35 schreef Isorden het volgende:
[..]
Hoogste notering scheelt niet veel, maar 7 plaatsen, maar is idd top 50 materiaal als je het mij vraagt
Celtic Mist Defence Forcequote:Op donderdag 26 december 2019 17:37 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Indderdaad, maar waarschijnlijk een vaste groep die er elk jaar erop stemt.
Eetzequote:Op donderdag 26 december 2019 17:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, ik ga op zoek naar mijn kerstdiner.
Smakelijk.quote:Op donderdag 26 december 2019 17:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Enjoy!quote:Op donderdag 26 december 2019 17:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lekker een dinertje met Mexicano's, enjoy!quote:Op donderdag 26 december 2019 17:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |