Alhamdulilah.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ah, geen inhoudelijke reactie meer. That fits.
Ah gemist. Wel opvallend dat ook een columnist bij het linkse Joop het een uitglijder van jewelste vindt. Dat geeft hoop en uitzicht op meer realiteitszin.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:51 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Dubbel :
NWS / KRO over interview met Syriėganger: 'Het past in deze tijd'
SjoukjeHooynaayer boft maar met zo'n koene white knight hier op Fok! Klasse man dat je zo voor zijn (belangen) opkomt!quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:57 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Laura Hansen boft maar met zo'n koene white knight hier op Fok! Klasse man dat je zo voor haar (belangen) opkomt!
Hey je bent het misschien alweer vergeten maar je had op die post natuurlijk al gereageerd:quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
SjoukjeHooynaayer boft maar met zo'n koene white knight hier op Fok! Klasse man dat je zo voor zijn (belangen) opkomt!
Over die "Nee jij" heb je blijkbaar verrassend lang moeten nadenken..quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Oh ja, lekker goedkoop scoren door mij ook nog te framen. Met jouw historie met mij had ik overigens weinig anders verwacht.
SjoukjeHooynaayer loopt te miepen over een "smartwatch", "sieraden" en "op-en-top gekleed"
Alsof dat iets bijzonders is om er netjes uit te zien als je op TV komt.
Alsof een sjaal met frutsel duur is.
Alsof een smartwatch niet al vanaf ¤39 verkrijgbaar is bij AliExpress.
Dat vind ik "framen" en niet nodig. Hou het over de inhoud.
Damn, zelfs bij Joop?quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:49 schreef Dutchguy het volgende:
Ook bij Joop vonden ze het waardeloos:
https://joop.bnnvara.nl/o(...)mpathie-voor-laura-h
Kneusquote:
Neuh, heb intussen koffie gezet en m'n aquariumplanten gesnoeid. Druk druk.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:45 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
[..]
Over die "Nee jij" heb je blijkbaar verrassend lang moeten nadenken..![]()
Mag je een 11 jarige nou alleen huwen of ook al batsen als ze al voor het eerst ongesteld is geweest? En hoe zat dat ook alweer met bomen die de moslims zelf zouden aanroepen als er een jood achter verstopt zou zitten? Vertel me meer over dat prachtgeloof van je, jongetje!quote:
Denken dat ik moslim benquote:Op vrijdag 27 december 2019 14:50 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Mag je een 11 jarige nou alleen huwen of ook al batsen als ze al voor het eerst ongesteld is geweest? En hoe zat dat ook alweer met bomen die de moslims zelf zouden aanroepen als er een jood achter verstopt zou zitten? Vertel me meer over dat prachtgeloof van je, jongetje!
Dat geldt historisch gezien helaas voor bijna ieder geloof. Geloof maakt meer kapot dan je lief is.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:53 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Heel gek maar als mensen met duizenden tegelijk hun primitieve kutgeloof aangrijpen als motivering om anders- en ongelovigen in religieus georganiseerde verbanden te gaan vermoorden dan voel ik me heel sterk geneigd om op dat primitieve rotgeloof te gaan kotsen.![]()
Jongentje het liefst schop ik alle gelovigen vandaag nog het land uit en wordt het hier een atheļstische staat. Je bent gwn een beetje dom aan het lullen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:53 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Heel gek maar als mensen met duizenden tegelijk hun primitieve kutgeloof aangrijpen als motivering om anders- en ongelovigen in religieus georganiseerde verbanden te gaan vermoorden dan voel ik me heel sterk geneigd om op dat primitieve rotgeloof te gaan kotsen.![]()
Blijkbaar waren er meer dan 200 door middel van letterlijke snufffilms te motiveren de halve wereld over te reizen om daar genocide te plegen, slavernij opnieuw in te voeren, seksslaven te verhandelen en verkrachten, conform sharia strafrecht anderen te folteren en ga zo maar door.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat geldt historisch gezien helaas voor bijna ieder geloof.
Je kan echter stellen dat we miljoenen christenen én een miljoen moslims in Nederland hebben maar er niet iedere dag tientallen moorden en aanslagen gepleegd worden, ook al is iedere aanslag er 1 teveel.
Blijkbaar is (gelukkig) het overgrote deel vreedzaam genoeg om zich met z'n eigen sores bezig te houden.
Ok, maar nogmaals. Wat is je hogere doel? Wil je alle moslims het land uit hebben? Wil je met ze praten? Welke maatregelen verwacht je?quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:03 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Blijkbaar waren er meer dan 200 door middel van letterlijke snufffilms te motiveren de halve wereld over te reizen om daar genocide te plegen, slavernij opnieuw in te voeren, seksslaven te verhandelen en verkrachten, conform sharia strafrecht anderen te folteren en ga zo maar door.
Daarnaast hebben we hier nog een veel grotere groep moslims daar omheen die hier geen enkel kwaad in ziet, die het eigenlijk wel prima vindt en het het liefst met een zo licht mogelijke of zelfs geen straf afgedaan zou zien worden. Waarvan een deel zelfs de overheid aanklaagt omdat niet het militant islamistische familielid maar de staat schuld zou zijn.
Doe maar alsof het niets is en allemaal wel meevalt.
Meer dan 200 die moeiteloos voor zoiets absurds te porren zijn, waaronder uiteraard de limburgse zelfmoord terrorist Sultan Berzel die 23 dodelijke slachtoffers maakte voor zijn geloof. Maar er zijn geen Nederlandse moslimsterrosisten hoor.![]()
Al het IS (en aan andere islamitische moordclubs in syrie en irak gelieerde) gespuis de Nederlandse nationaliteit ontnemen en laten berechten waar ze hun misdaden gepleegd hebben lijkt mij een heel puik begin.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ok, maar nogmaals. Wat is je hogere doel? Wil je alle moslims het land uit hebben? Wil je met ze praten? Welke maatregelen verwacht je?
Er zijn natuurlijk ook mensen die in Nederland zijn geboren en getogen en christelijke ouders hebben die geradicaliseerd zijn. Dus hoe realistisch is het dan om de nationaliteit te ontnemen? En waarom zou je ze hier niet kunnen berechten? We berechten toch ook oorlogsmisdadigers in Den Haag? Daar hebben we een pracht tribunaal voor.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:06 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Al het IS (en aan andere islamitische moordclubs in syrie en irak gelieerde) gespuis de Nederlandse nationaliteit ontnemen en laten berechten waar ze hun misdaden gepleegd hebben lijkt mij een heel puik begin.![]()
![]()
Mooie afleidingsmanouvre, je weet zelf natuurlijk ook best dat de jhadisten niet naar het internationaal strafhof gaan. Ik ben wel weer klaar met je. Leuk geprobeerd maar ga lekker de tijd van een ander verdoen Ahmed.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk ook mensen die in Nederland zijn geboren en getogen en christelijke ouders hebben die geradicaliseerd zijn. Dus hoe realistisch is het dan om de nationaliteit te ontnemen? En waarom zou je ze hier niet kunnen berechten? We berechten toch ook oorlogsmisdadigers in Den Haag? Daar hebben we een pracht tribunaal voor.
De eerste letter had je goed.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:09 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Mooie afleidingsmanouvre, je weet zelf natuurlijk ook best dat de jhadisten niet naar het internationaal strafhof gaan. Ik ben wel weer klaar met je. Leuk geprobeerd maar ga lekker de tijd van een ander verdoen Ahmed.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:09 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Mooie afleidingsmanouvre, je weet zelf natuurlijk ook best dat de jhadisten niet naar het internationaal strafhof gaan. Ik ben wel weer klaar met je. Leuk geprobeerd maar ga lekker de tijd van een ander verdoen Ahmed.
Vind deze reactie wel treffend:quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Damn, zelfs bij Joop?![]()
Dan heb je echt een miskleun gemaakt als het zelfs voor hen te ver gaa!
Ff doorheen geneust. Dus er is ook zelfs een kans dat dit mens behoorlijk wat pegels opstrijkt met dit alles?
quote:Ik denk dat we in de maatschappij te veel gewend zijn om vrouwen te zien als slachtoffer, zonder zelfbeschikking of eigen inbreng. Slachtoffers van de maatschappij, van de economie, van de witte mannen. Vooral in de laatste 10 jaar is deze trend steeds zichtbaarder.
Zeer zeker een goede reactie idd!quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:28 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Vind deze reactie wel treffend:
[..]
https://www.boekmeter.nl/book/77753quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:29 schreef Drekkoning het volgende:
Wanneer gaat ze met een boek komen?
Klote voor NSB'ers dat het toentertijd allemaal net anders uitpakte als voor deze dame.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
https://www.boekmeter.nl/book/77753
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |