Nou ja goed. Overal een mening over moeten hebben wordt ook weleens doodvermoeiend. Waar komt al die boosheid toch vandaan? Ik vraag met dat af hoor. Peace brother.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:00 schreef TargaFlorio het volgende:
Dit gaat over IS terrorist Laura Hansen.
Zou ze ook gezellig bij het haardvuur gaan zitten met Volkert van der G. of mevrouw Dutroux? Ook hun straf uitgezeten. Maar dan schreeuwt toch iedereen met een werkend moreel kompas nee? Waarom dit wel dan?quote:Op donderdag 26 december 2019 22:09 schreef Nober het volgende:
[..]twitter:EvelinedeV twitterde op donderdag 26-12-2019 om 19:49:27@:Teunvandekeuken Hoi Teun, ik heb dit programma gemaakt en begrijp de verbolgenheid niet. De keuze voor een gast over een onderwerp dat dit jaar zeer aanwezig was; het afreizen van ‘jihadbruiden’/ Onze keuze was: het uitzonderlijke verhaal van iemand wiens jeugd zó dramatisch verliep, reageer retweet
Dus ze hebben oog voor een ex-IS lid wiens jeugd dramatisch verliep. Hmm oke, en de drama's die haar clubje in het kalifaat heeft aangericht dan? Zou dat niet een stukje erger zijn? Altijd maar dat geknuffel van daders in dit dwaze land..quote:Op donderdag 26 december 2019 22:09 schreef Nober het volgende:
[..]twitter:EvelinedeV twitterde op donderdag 26-12-2019 om 19:49:27@:Teunvandekeuken Hoi Teun, ik heb dit programma gemaakt en begrijp de verbolgenheid niet. De keuze voor een gast over een onderwerp dat dit jaar zeer aanwezig was; het afreizen van ‘jihadbruiden’/ Onze keuze was: het uitzonderlijke verhaal van iemand wiens jeugd zó dramatisch verliep, reageer retweet
Tering. Ik begrijp die boosheid niet. Waarom is dat toch? Als die namen die je noemt hun straf hebben uitgezeten mogen ze gewoon weer meedoen aan de maatschappij. Maar dat is een wat lastig concept blijkbaar.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:11 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zou ze ook gezellig bij het haardvuur gaan zitten met Volkert van der G. of mevrouw Dutroux? Ook hun straf uitgezeten. Maar dan schreeuwt toch iedereen met een werkend moreel kompas nee? Waarom dit wel dan?
waarom niet?quote:Op donderdag 26 december 2019 22:11 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zou ze ook gezellig bij het haardvuur gaan zitten met Volkert van der G. of mevrouw Dutroux? Ook hun straf uitgezeten. Maar dan schreeuwt toch iedereen met een werkend moreel kompas nee? Waarom dit wel dan?
Als je geen kop hebt kan je hem ook niet buiten het raam steken.quote:
Staat hierboven al meerdere malen beschreven. Daar hoef je het niet mee eens te zijn, onverschilligheid is geen doodzonde.quote:
Het was eerst ook taboe om homo's en pedos op tv te laten zien. Koos Postema kreeg er veel problemen mee.quote:
aannames op zich ook niet maar je slaat er elke discussie dood mee ...quote:Op donderdag 26 december 2019 22:35 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Staat hierboven al meerdere malen beschreven. Daar hoef je het niet mee eens te zijn, onverschilligheid is geen doodzonde.
Meedoen aan de maatschappij, prima. maar met je kop op npo1 gezellig bij het haardvuur lijkt me niet nodig voor een terrorist.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:15 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Tering. Ik begrijp die boosheid niet. Waarom is dat toch? Als die namen die je noemt hun straf hebben uitgezeten mogen ze gewoon weer meedoen aan de maatschappij. Maar dat is een wat lastig concept blijkbaar.
Ook jij even aan de kerstgedachte meedoen Trein2000.
Wat ik ergerlijk vind aan interviews als deze en ook interviews met vergelijkbare figuren zoals Holleerder of de documentaires over Ted Bundy is dat de dader een cultstatus lijkt te krijgen. Ik vind dat dat teveel eer is voor mensen dit soort gruweldaden op hun geweten hebben. Daarbij, we belichten nauwelijks het perspectief van de slachtoffers. Dat is niet alleen hypocriet, het is een dikke middelvinger naar de slachtoffers en familieleden van deze slachtoffers die dat is overkomen. En dat voor de kijkcijfers en morbide curiositeit van het publiek.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:15 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Tering. Ik begrijp die boosheid niet. Waarom is dat toch? Als die namen die je noemt hun straf hebben uitgezeten mogen ze gewoon weer meedoen aan de maatschappij. Maar dat is een wat lastig concept blijkbaar.
Ook jij even aan de kerstgedachte meedoen Trein2000.
Exact zo met Badr vs Rico. Die hele Badr is een aso klootzak van de 1e orde, maar omdat er schijnbaar 'vraag' is van achterlijk volk naar een gevecht tussen die opgever en Rico komt er een gevecht. Media hype zorgt voor kijkcijfers en geld. WALGELIJK!!!!!!!!!quote:Op donderdag 26 december 2019 23:26 schreef 01100101 het volgende:
[..]
Wat ik ergerlijk vind aan interviews als deze en ook interviews met vergelijkbare figuren zoals Holleerder of de documentaires over Ted Bundy is dat de dader een cultstatus lijkt te krijgen. Ik vind dat dat teveel eer is voor mensen dit soort gruweldaden op hun geweten hebben. Daarbij, we belichten nauwelijks het perspectief van de slachtoffers. Dat is niet alleen hypocriet, het is een dikke middelvinger naar de slachtoffers en familieleden van deze slachtoffers die dat is overkomen. En dat voor de kijkcijfers en morbide curiositeit van het publiek.
En nee, ik heb niet het interview van Holleerder of de documentaire Ted Bundy gezien. Ik support deze vorm van entertainment uit principe niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |