Helaas wel op achteruitgegaan deze laatste jaren.quote:
Dat knobbeltje op zijn stembanden weghalen was wat te middeleeuws gedaanquote:Op donderdag 26 december 2019 16:38 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Helaas wel op achteruitgegaan deze laatste jaren.
Die New wave versie ja, die is ook lachen.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:38 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb een 4-vinyl-box van Nevermind, daar staat een snelle versie van dit nummer op. Ook leuk.
Die speelt lekker bassman.quote:
Oja, dit was met die vorige drummer nog.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:37 schreef MTheBassman het volgende:
Lekkere drumpartij van Grohl ook op deze plaat.
Prikkebeen is ook al flink gestegen.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
108 plekken winst. Ik luister zonder lijst dus weet niks van de rest, behalve ook een stijging voor Avond, maar t lijkt erop dat Boudewijns afscheidsaankondiging m geen windeieren heeft gelegd
Omdat die vorig jaar rond deze tijd al was geweest, bedoel je?quote:Op donderdag 26 december 2019 16:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Prikkebeen is ook al flink gestegen.
Ik hou het meest van Bleach, die heeft echt heerlijke vieze platen ertussen.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:42 schreef jrwl het volgende:
In Utero is mijn favoriet, maar Nevermind vind ik ook een fantastisch album.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |