Nee, dat klopt.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uiteindelijk hebben we allemaal een mening over muziekjes en herinneringen. Maar dat het er anders aan toe ging lijkt me duidelijk ja. Zoals het toen was zou met zoveel bezoekers ook niet werken.
Top 2000 en het WK Darts fleuren de cijfers van Fok! wel op in december jaquote:Op donderdag 26 december 2019 16:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat klopt.
Heb dus wel het idee dat we langzaam die kant weer op gaan, zeker nu het wat rustiger wordt op Fok!...
Rustig, rustig, wat is rustig? Ik denk dat deze reeks nog jaren een van de weinige drukbezochte reeksen op FOK! zal blijven. Zoveel mensen die hier al jaren met plezier komen en voor wie het ook een stukje extra beleving is bij de Top 2000 zelf.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat klopt.
Heb dus wel het idee dat we langzaam die kant weer op gaan, zeker nu het wat rustiger wordt op Fok!...
We worden ook allemaal een stukje ouder en zijn ons sindsdien meer aan het afzetten tegen de jeugd met hun autotunenederrap-rommel. We weten nu dat het echt nog vele malen erger kan. Dan worden de onderlinge verschillen tussen onze eigen smaken ineens een stuk kleiner en genuanceerder.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat klopt.
Ik denk dat dit wel waar is. Ik kan veel meer muziek tolereren sinds de Boef-generatie.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:15 schreef Cee het volgende:
[..]
We worden ook allemaal een stukje ouder en zijn ons sindsdien meer aan het afzetten tegen de jeugd met hun autotunenederrap-rommel. We weten nu dat het echt nog vele malen erger kan. Dan worden de onderlinge verschillen tussen onze eigen smaken ineens een stuk kleiner en genuanceerder.
Ik bedoel dit eigenlijk als soort van grappig maar ik vind dit ook echt.
Ik vind het hier nu rustig, heb het wel drukker meegemaakt.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rustig, rustig, wat is rustig? Ik denk dat deze reeks nog jaren een van de weinige drukbezochte reeksen op FOK! zal blijven. Zoveel mensen die hier al jaren met plezier komen en voor wie het ook een stukje extra beleving is bij de Top 2000 zelf.
Ik sluit niet uit dat deze reeksen nog lopen tot het einde van de Top 2000 in haar huidige vorm. Aangezien ik het gevoel heb dat het plafond van dit evenement inmiddels wel bereikt is.
Kan ook bijna niet anders, er zit zoveel verschillende soorten muziek in de lijst dat je wel veel gewoon moet tolereren.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat dit wel waar is. Ik kan veel meer muziek tolereren sinds de Boef-generatie.
Deze vind ik nog wel gaan van hem, het meeste van hem niet echt.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:17 schreef Isorden het volgende:
Herbert kan ik altijd wel goed hebben
True, true.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:15 schreef Cee het volgende:
[..]
We worden ook allemaal een stukje ouder en zijn ons sindsdien meer aan het afzetten tegen de jeugd met hun autotunenederrap-rommel. We weten nu dat het echt nog vele malen erger kan. Dan worden de onderlinge verschillen tussen onze eigen smaken ineens een stuk kleiner en genuanceerder.
Ik bedoel dit eigenlijk als soort van grappig maar ik vind dit ook echt.
Nu is mijn muzieksmaak vrij breed, in mijn persoonlijke top 100 staat alternatieve rock, jazz, rap, techno, 70s zwijmelmuziek, vrij technische metal...quote:Op donderdag 26 december 2019 16:17 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Kan ook bijna niet anders, er zit zoveel verschillende soorten muziek in de lijst dat je wel veel gewoon moet tolereren.
Ik denk dat Kerst ook nog wel eenf actor van betekenis is. Net zoals oudjaarsavond. Daartussen gaat t wel gewoon vol tempo in de avondenquote:Op donderdag 26 december 2019 16:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind het hier nu rustig, heb het wel drukker meegemaakt.
Ik vind het prima, ik hoef geen topic per 5 minuten...
Zo druk als 2017 gaat het denk ik nooit meer worden, dat was echt bizar, maar ik denk dat we het tempo van de FritsFlitsloze jaren daarvoor wel aardig bij zullen houden ja.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik denk dat Kerst ook nog wel eenf actor van betekenis is. Net zoals oudjaarsavond. Daartussen gaat t wel gewoon vol tempo in de avonden
We gaan het beleven...quote:Op donderdag 26 december 2019 16:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik denk dat Kerst ook nog wel eenf actor van betekenis is. Net zoals oudjaarsavond. Daartussen gaat t wel gewoon vol tempo in de avonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |