Had vorig jaar volgens mij al een keer mn hele GH collectie gepost hierquote:
Deze man weet, Guitar Heroquote:
heel goed, de V is nog de nostalgische Veronica Vquote:Op donderdag 26 december 2019 14:20 schreef alopio het volgende:
[..]
O dat programma van hem ja...helemaal verdrongen
200 plaatsen gezakt.quote:
Misschien moet ik volgend jaar alleen maar op GH nummers spelen, ben benieuwd op wat voor lijst ik zal komenquote:Op donderdag 26 december 2019 14:21 schreef Isorden het volgende:
[..]
Had vorig jaar volgens mij al een keer mn hele GH collectie gepost hier
nee die loopt nog steeds met zn bruine puutje van de Lidlquote:
Onze sjors leeft gelukkig nogquote:
Ja ook vers, niet mijn ding. De geur alleen al zorgt dat ik 2 Maanden geen honger meer hebquote:Op donderdag 26 december 2019 14:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
je hebt ze wel eens vers geproefd toch he... en niet alleen van die vies zurige uit een pot?
nouja das wel goed voor de lijnquote:Op donderdag 26 december 2019 14:22 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja ook vers, niet mijn ding. De geur alleen al zorgt dat ik 2 Maanden geen honger meer heb
White Room is wel gestegenquote:
T is net Fok!. Vol met dagjesmensenquote:Op donderdag 26 december 2019 14:23 schreef MTheBassman het volgende:
Godverdomme, kan dit Cafe ook een beetje losgaan op deze klassieker?
Is Nederland wel een landquote:
Het beleid van Radio 2 is er ook wel op gericht dat Cream als groep maar één notering overhoudt.quote:
Misschien als je stiekem wat in de fusten bier gooitquote:Op donderdag 26 december 2019 14:23 schreef MTheBassman het volgende:
Godverdomme, kan dit Cafe ook een beetje losgaan op deze klassieker?
Nope.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft Ginger Ninja ooit de lijst mogen verblijden met hun rommel?
Wat een geluk.quote:
Deden ze dat met bepaalde andere bands ook maar.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het beleid van Radio 2 is er ook wel op gericht dat Cream als groep maar één notering overhoudt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |