Ik krijg het er ook een beetje moeilijk vanquote:Op donderdag 26 december 2019 12:45 schreef Kopiko het volgende:
James heeft het moeilijk jongens!!!!!!!!!
Moet ie een blunt roken.quote:Op donderdag 26 december 2019 12:45 schreef Kopiko het volgende:
James heeft het moeilijk jongens!!!!!!!!!
Zoals vanmorgen tijdens Darude Sandstormquote:Op donderdag 26 december 2019 12:45 schreef alopio het volgende:
[..]
Gewoon zuipen en als dan een “hard” nummer voorbijkomt een moshpit beginnen en die kinderen het cafe uit pogoen
Ik pleit voor een countryboostquote:Op donderdag 26 december 2019 12:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik pleit voor een terugkeer van Glen Campbell
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Jouw appje?quote:Op donderdag 26 december 2019 12:46 schreef Poppejans het volgende:
Hahhahaha appje dat net in beeld ws "oh Gijs het enige dat ik nu aan heb is de top 2000"
Damn, die zin van je lezen op het moment dat ie gezongen wordtquote:Op donderdag 26 december 2019 12:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vind dit stiekem nog best prima te hebben. Vooral de zin ' You cant break my spirit, it's my dreams you take' is dikke pria
Dat zinnetje is wel mooi ja.quote:Op donderdag 26 december 2019 12:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vind dit stiekem nog best prima te hebben. Vooral de zin ' You cant break my spirit, it's my dreams you take' is dikke pria
Eigenlijk gewoon tijdens elk nummer, als die kinderen maar weg zijnquote:Op donderdag 26 december 2019 12:46 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Zoals vanmorgen tijdens Darude Sandstorm![]()
Goeden zelfspotquote:Op donderdag 26 december 2019 12:47 schreef MielMonteur het volgende:
[ [url=https://cdn-www.konbini.com/en/files/2016/12/james-blunt.jpg]afbeelding[/url] ]
quote:Op donderdag 26 december 2019 12:47 schreef MielMonteur het volgende:
[ [url=https://cdn-www.konbini.com/en/files/2016/12/james-blunt.jpg]afbeelding[/url] ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |