Alweer?quote:Op donderdag 26 december 2019 11:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er staat ook wel heel Phil Collins in de lijst.
Staat er Phil Collins in de lijst?quote:Op donderdag 26 december 2019 11:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
een beetje veel saus. Meer saus dan vlees iigquote:Op donderdag 26 december 2019 11:44 schreef alopio het volgende:
Wel een beetje skyradio sausje, maar toch
quote:Op donderdag 26 december 2019 11:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als zelfs Rabbering er grapjes over gaat maken, tsja.quote:
Er kan nooit genoeg Phil Collins in de lijst staan.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laat maar, je maakte die grap zelf al, ik las verkeerdquote:Op donderdag 26 december 2019 11:44 schreef Isorden het volgende:
[..]
Staat er Phil Collins in de lijst?
Ja, soms een te hoog huisvrouwengehalte maar dan nog prima.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:44 schreef Bugno3 het volgende:
Snap de haat op Phil niet zo. Kan bijna alles goed hebben.
Ik vind z'n Tarzan zeikmeuk wel vervelend, dit is gewoon leuk.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:44 schreef Bugno3 het volgende:
Precies, zelfs zijn mindere nummers zijn gewoon prima te pruimen. Niks op aan te merken.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:44 schreef Bugno3 het volgende:
Dit. Met Phil solo heb ik vrij weinig.quote:
Bedankt! Denk er nog even over na. Had er morgen graag gestaan maar dan wel als ze The Phantom draaienquote:Op donderdag 26 december 2019 11:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kaartje kopen vooraf en anders op de gok, met het risico dat je uren staat te wachten en er na een half uur al weer uit moet. Ik zeg: Niet doen!
Dit is gewoon een remake van Paperlatequote:
Binnenkort komt hij met een banjo plaat op de proppen...quote:Op donderdag 26 december 2019 11:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Precies, zelfs zijn mindere nummers zijn gewoon prima te pruimen. Niks op aan te merken.
quote:
Ja musicalaids moet in het geheel verboden worden.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind z'n Tarzan zeikmeuk wel vervelend, dit is gewoon leuk.
Een paar jaar geleden was de wachttijd minimaal 3 uur en vaak nog wel wat langer.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:43 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Aansluiten en mazzel hebben..
Zonder reservering is de huidige wachttijd:
1 UUR
Tickets aan de deur: ¤ 3
Tickets worden op volgorde van binnenkomst uitgegeven.
quote:Op donderdag 26 december 2019 11:46 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ja musicalaids moet in het geheel verboden worden.
De dagen na kerst schijnen sowieso al volgeboekt te zijn, hoorde ik vanmorgen...quote:Op donderdag 26 december 2019 11:46 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Bedankt! Denk er nog even over na. Had er morgen graag gestaan maar dan wel als ze The Phantom draaien
Vrouwen zijn gék op Tarzan.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind z'n Tarzan zeikmeuk wel vervelend, dit is gewoon leuk.
Zal wel drukker worden na kerst.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden was de wachttijd minimaal 3 uur en vaak nog wel wat langer.
Als ik naar de tv kijk, vind ik het ook erg rustig in het café.
Het is wel nog de 26e.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden was de wachttijd minimaal 3 uur en vaak nog wel wat langer.
Iedereen zit nog verplicht te kerstontbijten/brunchen. Denk dat het vanmiddag druk wordt.. gaan ze weer afraden te komen en zulksquote:Op donderdag 26 december 2019 11:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Shit, goedequote:Op donderdag 26 december 2019 11:48 schreef alopio het volgende:
@:dagoduck
Heb m’n avatar verandert hoor, beetje laat maar toch kerst nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |