Wij gaan in meiquote:Op donderdag 26 december 2019 12:10 schreef Kopiko het volgende:
Gijs is een paar keer in New York geweest![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 december 2019 12:11 schreef alopio het volgende:
[..]
Gijs zou nog door de herdenking van 9-11 lullen
Waar is jouw kerst-UI?!quote:Op donderdag 26 december 2019 12:11 schreef Kyran het volgende:
Vandaag mijn eerste stemplaat, maar ga die missen denk ik.
Wat een God is het toch, en nu vertelt hij ons ook welke plaatjes hij aan zijn vriendin laat horen, echt een man of the people, Gijsgod.quote:Op donderdag 26 december 2019 12:10 schreef Kopiko het volgende:
Gijs is een paar keer in New York geweest![]()
![]()
Hij is gezakt hoor..quote:Op donderdag 26 december 2019 12:12 schreef Kopiko het volgende:
Nee. Dit kutnummer dat steeds hoger gaat. NEE!!
Nee hoor hij gaat dit jaar 391 plaatsen lagerquote:Op donderdag 26 december 2019 12:12 schreef Kopiko het volgende:
Nee. Dit kutnummer dat steeds hoger gaat. NEE!!
Sommige mensen zijn idd veel te negatief. Er zijn genoeg leuke nieuwe liedjes in de lijst gekomen en er is tegelijkertijd ook wat pulp geloost. Verder is er nog steeds genoeg te klagen, maar dat is bij elke lijst die je niet zelf hebt samengesteldquote:Op donderdag 26 december 2019 10:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dat terwijl er dit jaar maar 90 nieuwe liedjes zijn en er grotendeels bagger van de laatste jaren uit is. Het zit in je hoofd, niet in je hart.
Gijs is het alfamannetje onder de djsquote:Op donderdag 26 december 2019 12:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat een God is het toch, en nu vertelt hij ons ook welke plaatjes hij aan zijn vriendin laat horen, echt een man of the people, Gijsgod.
Denk wel dat ze doof isquote:Op donderdag 26 december 2019 12:12 schreef MielMonteur het volgende:
Gijs ff opscheppen dat ie een vriendin heeft.
Zal ook de eerste zijn van hem vermoed ik
Plaatsvervangende schaamte hierquote:Op donderdag 26 december 2019 12:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Ingehuurde dansmariekes in het cafe, oh my
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |