Ik heb zo eendje van Love Beauty and Planet, die is echt top.quote:
Eenschquote:Op donderdag 26 december 2019 11:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Unpopular opinion: Vs is een veel betere plaat dan Ten.
Die kun je zeker wel onpopulair noemen. Niet mee eens, veel te veel goede nummers staan op Ten.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben niet zo'n Pearl Jam luisteraar, ken echt alleen Ten een beetje goed.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:07 schreef alopio het volgende:
[..]
Niet? Ben verbaasd dat jij die niet ken
Jeremy staat op ten, dus nee.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vs is wat mij betreft op geen slecht liedje te betrappen.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:08 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die kun je zeker wel onpopulair noemen. Niet mee eens, veel te veel goede nummers staan op Ten.
Niet mee eens, er kunnen nooit te veel goede nummers op Ten staan.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:08 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die kun je zeker wel onpopulair noemen. Niet mee eens, veel te veel goede nummers staan op Ten.
Jij beoordeelt een plaat op 1 liedje?quote:
Mwoa, VS is heel goed, maar op Ten staan teveel goede nummers, alles is daar top. Geen filler nummers. Een plaat als Ten wordt niet vaak gemaakt dat alles zo vol van kwaliteit staatquote:Op donderdag 26 december 2019 11:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou ik ken anders genoeg slechte liedjes uit de Vs.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vs is wat mij betreft op geen slecht liedje te betrappen.
nee, maar die geeft voor mij de doorslag.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij beoordeelt een plaat op 1 liedje?
quote:Op donderdag 26 december 2019 11:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou ik ken anders genoeg slechte liedjes uit de Vs.
Verkeerde shirtjes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |