SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
[ Bericht 0% gewijzigd door livelink op 26-12-2019 10:27:34 ]Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op donderdag 26 december 2019 10:15 schreef livelink het volgende:
De twee kerstsmiley's in de OP vallen me nu pas op![]()
MadMaster?
Echt wel...quote:Op donderdag 26 december 2019 10:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bij mij nietIn het andere topic ook niet.
Je ziet het bewijs vanaf mijn iPad en hoort de reacties van de anderen, dus ik denk niet dat het aan mij ligt...quote:
Prima, geef ze voortaan even een entertje mee...quote:Op donderdag 26 december 2019 10:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bij mij staan de kerstmannen boven het logo.
EIgenlijk ging het per ongeluk omdat ik ze in de titel wilde zetten. Dat ging dus niet goed. Maar ik ga eraan denken.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima, geef ze voortaan even een entertje mee...
quote:Op donderdag 26 december 2019 10:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je ziet het bewijs vanaf mijn iPad en hoort de reacties van de anderen, dus ik denk niet dat het aan mij ligt...
quote:
Kan jij in de OP er even een enter achter zetten?quote:
PC vs. mobiel, ik neem aan dat je het verschil kent.quote:
quote:Op donderdag 26 december 2019 10:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
PC vs. mobiel, ik neem aan dat je het verschil kent.
En er staat simpelweg geen enter achter de smileys dus kan je er op wachten dat het fout gaat..
Ik vind het niet zo gezellig eten met het geluid van de afzuigkap aan.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:23 schreef Melting het volgende:
Nog even wat tips voor als Mad nog eens van gedachten veranderd:
Zo ruikt je huis weer fris na een avondje gourmetten
Last van een penetrante en moeilijk te bestrijden baklucht in huis na een avondje gourmetten? De Nederlandse tv-kok Jet van Nieuwkerk geeft tips om je huis weer lekker te laten ruiken.
1. Afzuigkap aanzetten
Zet tijdens het gourmetten de afzuigkap aan. Zo gaat een groot deel van de geur gelijk door de afzuigkap naar buiten en blijft hij minder in je huis hangen.
2. Sinaasappel met kruidnagel
Prik een sinaasappel helemaal vol met kruidnagels en leg deze in de buurt van je eettafel. Dit geeft een heerlijke frisse geur af en neem tegelijkertijd de heftige gourmetgeur in zich op.
3. Gemalen koffie
Zet versgemalen koffie op de eettafel. De oliën die vrijkomen uit de gemalen koffie lossen alle ongewenste geuren op. Je kunt dit bakje ook in de koelkast of vriezer leggen om alle geuren van je voorbereide kerstdiner te neutraliseren.
4. Azijn koken
Zet achteraf een klein pannetje met een beetje azijn op het vuur. De dampen neutraliseren de gourmetgeur. Dat is veel beter dan luchtverfrissers te gebruiken die alleen maar mengen met de gourmetgeuren.
5. Laurierblad aansteken
Door een laurierblaadje aan te steken en de dampen door de kamer te laten gaan, haal je snel de gourmetlucht weg. De dampen van het blaadje helpen mogelijk ook goed tegen kerststress. Ze zorgen ervoor dat je spieren ontspannen en zo nemen stress en spanning af.
Dank, maar veel daarvan werkt niet, weet ik uit ervaring...quote:Op donderdag 26 december 2019 10:23 schreef Melting het volgende:
Nog even wat tips voor als Mad nog eens van gedachten veranderd:
Zo ruikt je huis weer fris na een avondje gourmetten
Last van een penetrante en moeilijk te bestrijden baklucht in huis na een avondje gourmetten? De Nederlandse tv-kok Jet van Nieuwkerk geeft tips om je huis weer lekker te laten ruiken.
1. Afzuigkap aanzetten
Zet tijdens het gourmetten de afzuigkap aan. Zo gaat een groot deel van de geur gelijk door de afzuigkap naar buiten en blijft hij minder in je huis hangen.
2. Sinaasappel met kruidnagel
Prik een sinaasappel helemaal vol met kruidnagels en leg deze in de buurt van je eettafel. Dit geeft een heerlijke frisse geur af en neem tegelijkertijd de heftige gourmetgeur in zich op.
3. Gemalen koffie
Zet versgemalen koffie op de eettafel. De oliën die vrijkomen uit de gemalen koffie lossen alle ongewenste geuren op. Je kunt dit bakje ook in de koelkast of vriezer leggen om alle geuren van je voorbereide kerstdiner te neutraliseren.
4. Azijn koken
Zet achteraf een klein pannetje met een beetje azijn op het vuur. De dampen neutraliseren de gourmetgeur. Dat is veel beter dan luchtverfrissers te gebruiken die alleen maar mengen met de gourmetgeuren.
5. Laurierblad aansteken
Door een laurierblaadje aan te steken en de dampen door de kamer te laten gaan, haal je snel de gourmetlucht weg. De dampen van het blaadje helpen mogelijk ook goed tegen kerststress. Ze zorgen ervoor dat je spieren ontspannen en zo nemen stress en spanning af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |