Ik breng vrede, ik blijf in de stemming van Jezusquote:Op donderdag 26 december 2019 01:42 schreef Fok-it het volgende:
Wat een brave kut tt
Ik had I doe normal
Waarom is die beer aan Nicki's tieten aan het zuigen?quote:
Alsof jij dat niet zou doen als je de kans hadquote:Op donderdag 26 december 2019 01:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom is die beer aan Nicki's tieten aan het zuigen?
Normal... We zijn in Nederland!quote:Op donderdag 26 december 2019 01:42 schreef Fok-it het volgende:
Wat een brave kut tt
Ik had I doe normal
Gooi maar in de gangquote:
Gooi maar in de gangquote:
Do normal men! Rob Geusgodquote:Op donderdag 26 december 2019 01:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Normal... We zijn in Nederland!
Ik zou mijn hond nog van Nicki aftrappenquote:Op donderdag 26 december 2019 01:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alsof jij dat niet zou doen als je de kans had
Net als die jehova's die God komt brengen ja, ''zet maar in de achtertuin''quote:
Pardon?quote:Op donderdag 26 december 2019 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou mijn hond nog van Nicki aftrappen
Dat was de vorige TT al, om één of andere reden.quote:Op donderdag 26 december 2019 01:42 schreef Fok-it het volgende:
Wat een brave kut tt
Ik had I doe normal
Duhquote:Op donderdag 26 december 2019 01:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heb jij de kerstboom van de koning gestolen
Ja je hebt gelijk. Ik zou hem van haar aftillen, ik ben geen dierenbeulquote:
okquote:Op donderdag 26 december 2019 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk. Ik zou hem van haar aftillen, ik ben geen dierenbeul
Het zijn net mensenquote:Op donderdag 26 december 2019 01:46 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb trouwens een collega die een jehova is, serieus een toffe gozer
Heb nu 4 eps gezien. Ik weet nog steeds niet wat ik ervan moet vindenquote:Op donderdag 26 december 2019 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo, klaar met The Witcher.
Best vermakelijk.
Ja? Ik heb er geen hoge verwachtingen van.quote:Op donderdag 26 december 2019 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo, klaar met The Witcher.
Best vermakelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |