Heb ik die twee dan weer mooi vermeden.quote:Op woensdag 25 december 2019 21:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Net twee keer Coldplay gehad, dus nee, gaat niet best.
Had er een hele tijd geen last meer van. Nu in combinatie met veel drank en overgangen werd het me toen even weer te veel.Hopelijk gaat het dus weer minder als ik het rustig aan doe de komende dagen.quote:Op woensdag 25 december 2019 21:23 schreef BillDauterive het volgende:
Klote die angstaanvallen. Hopelijk raak je er snel vanaf, @:MTheBassman
Lekker rustig hier zitten postenquote:Op woensdag 25 december 2019 21:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Had er een hele tijd geen last meer van. Nu in combinatie met veel drank en overgangen werd het me toen even weer te veel.Hopelijk gaat het dus weer minder als ik het rustig aan doe de komende dagen.
Spelen ze meestal niet. Ze hebben ook best veel nummersquote:Op woensdag 25 december 2019 21:24 schreef Dagoduck het volgende:
Toen ik Eels zag speelden ze dat nummer niet eens.
Bij de muziek heb je soms ook vreselijke overgangen, maar die zullen vast niets triggerenquote:Op woensdag 25 december 2019 21:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Had er een hele tijd geen last meer van. Nu in combinatie met veel drank en overgangen werd het me toen even weer te veel.Hopelijk gaat het dus weer minder als ik het rustig aan doe de komende dagen.
Schandalig dat die er niet instaat. Burn moet er ook in,quote:Op woensdag 25 december 2019 21:25 schreef BobW het volgende:
Ik heb Highway Star er tevergeefs proberen in te stemmen
Kut, die ben ik gewoon glad vergeten tijdens het stemmenquote:Op woensdag 25 december 2019 21:25 schreef BobW het volgende:
Ik heb Highway Star er tevergeefs proberen in te stemmen
quote:Op woensdag 25 december 2019 21:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
Net op tijd voor Jan Smit en Twarres
Ik schakel wel terug naar femke.quote:Op woensdag 25 december 2019 21:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
Net op tijd voor Jan Smit en Twarres
lekkere ouwe lullen rock, altijd goed.quote:
Neil Young kwam niet naar Pukkelpop 2013 want de gitarist had een blessure dus speelde Eels Cinnamon Girl coverquote:Op woensdag 25 december 2019 21:25 schreef noodgang het volgende:
[..]
Spelen ze meestal niet. Ze hebben ook best veel nummersHangt van de bui van E af wat ze spelen volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |