Ok, ok, ok, er is soepquote:Op woensdag 25 december 2019 21:16 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Stefan & Lisette is het beste Nederlandstalige liedje ooit.
Dat vind ik Wees niet bang voor mijn lul van Doe Maar.quote:Op woensdag 25 december 2019 21:16 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Stefan & Lisette is het beste Nederlandstalige liedje ooit.
Bewijs het maar.quote:Op woensdag 25 december 2019 21:17 schreef Mani89 het volgende:
Ik kan dit liedje op gitaar spelen, ik heb het wel eens voor mijn vriendin gespeeld, maar die heeft bruine ogen.
Oke ik ga het dit keer doen, ik beloof het.quote:
quote:Op woensdag 25 december 2019 21:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oke ik ga het dit keer doen, ik beloof het.
Zijn vast geen echte Keerlsquote:Op woensdag 25 december 2019 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Coldplay boert niet echt goed dit jaar.
Ik eet het maar zeer zelden.quote:Op woensdag 25 december 2019 21:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat is nep-kaas, heeft een keerl mij laatst uitgelegd.
Oh, das mooi klote danquote:Op woensdag 25 december 2019 21:20 schreef MTheBassman het volgende:
Ben er weer. Rottige kerst gehad sinds ik opeens weer last van angstaanvallen kreeg vandaag. Wel lekker gegeten bij de broer.
Alles goed hier?
Ik voel je pijn, sterkte!quote:Op woensdag 25 december 2019 21:20 schreef MTheBassman het volgende:
Ben er weer. Rottige kerst gehad sinds ik opeens weer last van angstaanvallen kreeg vandaag. Wel lekker gegeten bij de broer.
Alles goed hier?
Welkom terug M!quote:Op woensdag 25 december 2019 21:20 schreef MTheBassman het volgende:
Net twee keer Coldplay gehad, dus nee, gaat niet best.quote:Op woensdag 25 december 2019 21:20 schreef MTheBassman het volgende:
Alles goed hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |