quote:Op woensdag 25 december 2019 17:07 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Nee, die leeft nog. 63 Inmiddels.
Even met Chris Cornell verward zie ik.quote:
Pulp Fictionquote:
Hoho(ho), mijn vader is 63 hè. Zeker geen boomer, gewoon een ex-hippie. Ga vaak samen met hem naar concertenquote:
Dit doet nog steeds pijn.quote:Op woensdag 25 december 2019 17:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Even met Chris Cornell verward zie ik.
Die heeft in 2017 zelfmoord gepleegd.
Boomers zijn vaak ex-hippies hoorquote:Op woensdag 25 december 2019 17:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoho(ho), mijn vader is 63 hè. Zeker geen boomer, gewoon een ex-hippie. Ga vaak samen met hem naar concertenHij gaat net zo goed lekker mee naar de stonerrock- en metalconcerten.
Genotsfilm.quote:
Die van mij was een late hippie in de jaren '70.quote:Op woensdag 25 december 2019 17:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Boomers zijn vaak ex-hippies hoor
Bikkelquote:Op woensdag 25 december 2019 17:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoho(ho), mijn vader is 63 hè. Zeker geen boomer, gewoon een ex-hippie. Ga vaak samen met hem naar concertenHij gaat net zo goed lekker mee naar de stonerrock- en metalconcerten.
Dat heb je met dat drijfzand.quote:Op woensdag 25 december 2019 17:11 schreef Doedezemaar het volgende:
En daar vloog Barbra uit de bocht.
Cobain was ik te jong en Avicii was ik geen fan van. Chris Cornell heb ik vier keer live gezien.quote:Op woensdag 25 december 2019 17:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja, altijd tragisch. Net als bij Cobain en Avicii
Je zou bijna denken dat ze het expres doen!quote:Op woensdag 25 december 2019 17:11 schreef Kopiko het volgende:
"Girl, you'll be a woman soon"
gevolgd door:
"Papa, can you feel me?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |