Top, reactie helemaal volgens de planning.quote:Op woensdag 25 december 2019 16:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vreemdste omschrijving van een penis ooit.
Ik hou het bij rijstevlaai, en een kop koffie met slagroom uit een goeie oren aan de kop mok die karolien me een keer opstuurdequote:Op woensdag 25 december 2019 16:26 schreef Dagoduck het volgende:
Zit hier zoute stengels te eten van 30cm lang.
Wie is Olcay?quote:
Ruuds nieuwe vriendin, ex van Edgar D.quote:
Incest op het Gooisch matras...quote:Op woensdag 25 december 2019 16:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ruuds nieuwe vriendin, ex van Edgar D.
Gaat me allemaal boven de pet dit.quote:
quote:Op woensdag 25 december 2019 16:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Marissa. Wat was dat een aangenaam beeld
Het was uit en nu is het weer aanquote:Op woensdag 25 december 2019 16:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gaat me allemaal boven de pet dit.
Ach dat het ik met het oevre van Simply Red of Maroon 5 Smaken enzoquote:Op woensdag 25 december 2019 16:24 schreef Kyran het volgende:
Ik kan er dus echt niet bij dat iemand dit als 1 van haar of zijn 35 beste nummers heeft
quote:Op woensdag 25 december 2019 16:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooie verschijning idd![]()
Zou haar trouwens geen 41 schatten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Laten we hopen dat Cielke snel terugkeert.quote:Op woensdag 25 december 2019 16:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze lijkt er wel een beetje op he.
Wijntje in de hand, dat komt wel goed.quote:Op woensdag 25 december 2019 16:32 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Zet Oma even op een veilige plek.
Die zag ik laatst nog met baby door Utrecht banjeren, had t volgens mij veel te veel naar haar zin als moederquote:Op woensdag 25 december 2019 16:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Laten we hopen dat Cielke snel terugkeert.
Nee, iets met zingen en kerk.quote:
Vast, ze heeft een poosje geleden al geworpen. Dat verlof is een keer voorbij.quote:Op woensdag 25 december 2019 16:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Laten we hopen dat Cielke snel terugkeert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |