Dat is zuur ja.quote:Op woensdag 25 december 2019 13:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb sowieso iets tegen die hele Calum Scott. Verloor maandag op 1 puntje een top 2000-quiz van oa. een dj-team met Domien Verschuuren, Michiel Veenstra en Roosmarijn Reijmer. Op dat nr dat we niet kenden grrr
Ach wees blij dat ze een poging doen. Meestal lijkt het cafe op een gemiddeld crematorium, totaal geen beweging in die mensen te krijgenquote:Op woensdag 25 december 2019 13:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Mensen doen pogingen hierop te dansen, zonder succes.
"veel te rustige luisterplaat gemaakt" Ik vind dat juist wel mooiquote:Op woensdag 25 december 2019 13:53 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dan houd ik je waarschijnlijk niet zo van electropopImo heeft Scott van Dancing on My Own een wat zeikerige, veel te rustige luisterplaat gemaakt. Terwijl het gewoon een ultiem ANTHEM is
Nou stoppen hoor!quote:Op woensdag 25 december 2019 13:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat een niemendalletje, geloof niet dat ik het eerder heb gehoord
Haha, I feel youquote:Op woensdag 25 december 2019 13:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb sowieso iets tegen die hele Calum Scott. Verloor maandag op 1 puntje een top 2000-quiz van oa. een dj-team met Domien Verschuuren, Michiel Veenstra en Roosmarijn Reijmer. Op dat nr dat we niet kenden grrr
Aan het einde van de tunnel een beetje licht.quote:1926 The Day After Tomorrow Saybia ?
1925 Hey There Delilah Plain White T's 3,5
1924 Ruby Kaiser Chiefs 2
1923 Tumble And Fall Johan ?
1922 Take Me Home Phil Collins 3
1921 Meeting Across The River Bruce Springsteen 5
1920 Lost Coldplay 2,5
1919 Toveren Herman van Veen 3
1918 Grace Jeff Buckley 4,5
1917 Skin Rag'n'Bone Man ?
1916 It's All Over Now The Rolling Stones 6,5
1915 Hard To Handle The Black Crowes 7
Veel plezier, smakelijk en zo alles dan vastquote:Op woensdag 25 december 2019 13:58 schreef PippenScottie het volgende:
Geloof het of niet, maar ik ga zo bij de schoonfamilie gourmetten. En ik heb er nog zin in ook!
quote:Op woensdag 25 december 2019 13:58 schreef Cee het volgende:
EgoRob met dat domme wicht, mooi moment om richting ouders te driven for Christmas. Tot later!
1923 Tumble And Fall Johan 10quote:Op woensdag 25 december 2019 13:58 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Aan het einde van de tunnel een beetje licht.
Enjoyquote:Op woensdag 25 december 2019 13:58 schreef PippenScottie het volgende:
Geloof het of niet, maar ik ga zo bij de schoonfamilie gourmetten. En ik heb er nog zin in ook!
Komt goed. Dank!quote:Op woensdag 25 december 2019 13:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Veel plezier, smakelijk en zo alles dan vast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Gisteren ook gedaan ondanks aanvankelijke weerstand en dat viel uiteindelijk 100% mee.quote:Op woensdag 25 december 2019 13:58 schreef PippenScottie het volgende:
Ik dacht dat 'dat domme wicht' er dit jaar niet bij was?quote:Op woensdag 25 december 2019 13:58 schreef Cee het volgende:
EgoRob met dat domme wicht, mooi moment om richting ouders te driven for Christmas. Tot later!
Kloptquote:Op woensdag 25 december 2019 14:01 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik dacht dat 'dat domme wicht' er dit jaar niet bij was?
Ow, ik zie r wel in beeld nuquote:
Domien ' de slet van Hilversum' Verschuuren idd.quote:Op woensdag 25 december 2019 13:58 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Haha, I feel youMoet pijnlijk zijn om van Domien 'CRJ is een ironische boeking' Verschuuren
te verliezen. Ik kan die gast echt niet meer serieus nemen
Dat hoopte ik ook maar gisteren was ze er wel.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:01 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik dacht dat 'dat domme wicht' er dit jaar niet bij was?
Hopi bon!quote:Op woensdag 25 december 2019 14:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gisteren ook gedaan ondanks aanvankelijke weerstand en dat viel uiteindelijk 100% mee.
Oh, nog even dit:
Pan Dushi als kerstbrood is grandioos.
Ik ga het recept opvragen bij Bright...
Gisteren was er nog geen Topquote:Op woensdag 25 december 2019 14:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat hoopte ik ook maar gisteren was ze er wel.
quote:Op woensdag 25 december 2019 14:05 schreef alopio het volgende:
Op naar de familie, tot vanavond ergens. Veel plezier iedereen
quote:Op woensdag 25 december 2019 14:05 schreef alopio het volgende:
Op naar de familie, tot vanavond ergens. Veel plezier iedereen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |