Titel pakken voordat ze niet meer mag meedoen. Als ze zo doorgaat gaat ze bij elite nog genoeg pakken.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:30 schreef tja77 het volgende:
Godver wat is ze dominant, wat gaat ze toch in hemelsnaam doen bij de WK beloften?
Ze maakt het voor de bondscoach op deze manier ook makkelijker voor het WK. Ik weet niet hoeveel rensters er mee mogen doen bij de elite dames?quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Titel pakken voordat ze niet meer mag meedoen. Als ze zo doorgaat gaat ze bij elite nog genoeg pakken.
Vorig jaar 5.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ze maakt het voor de bondscoach op deze manier ook makkelijker voor het WK. Ik weet niet hoeveel rensters er mee mogen doen bij de elite dames?
Clean sweep op komst! (al zal ik nu wel jinxenquote:Op vrijdag 27 december 2019 14:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vorig jaar 5.
Elite: Vos, Brand, Kastelijn, Worst, Kaptheijns
O23: Alvarado, Van der Heijden
Junior: Van Anrooij, Pieterse
+ Van Alphen bij de beloften. De kans is vrij aanwezig dat het een 123'tje wordt bij de beloften.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vorig jaar 5.
Elite: Vos, Brand, Kastelijn, Worst, Kaptheijns
O23: Alvarado, Van der Heijden
Junior: Van Anrooij, Pieterse
Met zijn basisniveau moet hij makkelijk top-10 kunnen rijden.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:55 schreef Pistolero het volgende:
Ik verwacht er niet heel veel van vandaag voor van Aert.
Lijkt me ook ja.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met zijn basisniveau moet hij makkelijk top-10 kunnen rijden.
Ik heb er ook wel een goed gevoel over.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk dat hij beter gaat doen, dicht tegen de top 5quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd of hij het een uur lang kan volhouden.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |