Goed idee!quote:Op woensdag 25 december 2019 13:27 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Thx jij ook!!![]()
(wel zuur dat AF nog maar met 1 nummer in de lijst staat, met uitgerekend de minste hit. Volgend jaar maar weer een stemactie voor Rebellion (Lies) optuigen)
Je spelt hoog verkeerdquote:
Ja, precies dit dus. Ik gok rotzooi of ongein. Ik word oudquote:Op woensdag 25 december 2019 13:29 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, ken het alleen van dat liedje over Nico Tagliafico
FYPquote:
Die van Soulwax?quote:Op woensdag 25 december 2019 13:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hey, dit nummer ken ik uit een DJ set van Tiësto. Iemand enig idee welke remix dat is?
Joanna NewsomGodin zit in deze clip.quote:
Ik ken het, en ik luister alleen (muziek)radio tijdens de Top 2000.quote:Op woensdag 25 december 2019 13:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben genoeg buiten, maar ik luister doorgaans naar radiozenders waar dit soort muziek simpelweg niet wordt gedraaid (Meestal heb ik Arrow aanstaan)![]()
London Grammarquote:Op woensdag 25 december 2019 13:30 schreef asco het volgende:
Dit vind ik een van de fijnere nummers sinds ik in 1996 stopte met nieuwe muziek te volgen.
Een wegblijvertje dan tochquote:Op woensdag 25 december 2019 13:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
MGMT bleek echt een blijvertje
Die constatering heb ik al te vaak gemaakt vandaagquote:Op woensdag 25 december 2019 13:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
500 plaatsen gedaald. Nederland, smakeloos, etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |