Messiquote:Op woensdag 25 december 2019 11:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Messi is inderdaad echt een wereldvoetballer
frontpagemodusquote:Op woensdag 25 december 2019 11:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Inderdaad best wel een linkse song...
Ditquote:
Dancing on the Ceiling vind ik ook alleraardigst.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier wist Lionel nog niet dat hij solo was. Derhalve prima nummer
I can see it in your ijsquote:Op woensdag 25 december 2019 11:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is it mie you're looking for?![]()
![]()
Messi, Messi, Myron komt er aan.quote:
Ik werd onlangs hier ergens voor links uitgescholden. Het moet toch niet gekker wordenquote:Op woensdag 25 december 2019 11:42 schreef cafca het volgende:
[..]
frontpagemodus
Het is allemaal de schuld van links!
/frontpagemodus
Guy Ritchie Blackmorequote:
Dit zag ik. Moest gniffelen.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik werd onlangs hier ergens voor links uitgescholden. Het moet toch niet gekker worden
quote:Op woensdag 25 december 2019 11:44 schreef MTheBassman het volgende:
Nou, tijd om eens naar de ouders te gaan. Tot ergens vanavond waarschijnlijk
Belachelijk dat "links" een scheldwoord is tegenwoordig. Klotetelegraafvolkquote:Op woensdag 25 december 2019 11:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik werd onlangs hier ergens voor links uitgescholden. Het moet toch niet gekker worden
Dat laatste zeker niet...quote:Op woensdag 25 december 2019 11:44 schreef MTheBassman het volgende:
Van Zandvoort?quote:
Ja, slecht gemanipuleerd van Radio 2quote:Op woensdag 25 december 2019 11:44 schreef PzKpfw het volgende:
Deze had laat in de avond of in de nacht moeten zijn.
Rechts is ook een scheldwoord.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:44 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Belachelijk dat "links" een scheldwoord is tegenwoordig. Klotetelegraafvolk
Vanuit mijn oogpunt klopt dat welquote:Op woensdag 25 december 2019 11:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
andersom werkt het helaas net zo.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:44 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Belachelijk dat "links" een scheldwoord is tegenwoordig. Klotetelegraafvolk
quote:Op woensdag 25 december 2019 11:44 schreef MTheBassman het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |