Heb een paar nummers gehoord maar blijf het toch weer overgeproduceerde zooi vinden. Te gemaakt weer met alle “meezing” oeehhs en aaaahs.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
die laatste moet wel weer leuk zijn
Fixedquote:Op woensdag 25 december 2019 11:21 schreef Gretzl het volgende:
Beste refreintekst Robbie uit z’n gehele oeuvre
Hoeveel procent van de stemmers op dat nummer denk je dat heeft gehoord van His Royal Darkness, God of Metal, Ronnie James Dio?quote:Op woensdag 25 december 2019 11:16 schreef Kopiko het volgende:
[..]
"Love is All" staat vrij hoog toch?
Weet nooit zo goed wat ik z'n beste vind, op die plaat met Feel had hij echt een hele goede single meen ik me te herinneren.quote:
nou ja dat laatste mag je niet mee laten wegen natuurlijk.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:22 schreef alopio het volgende:
[..]
Heb een paar nummers gehoord maar blijf het toch weer overgeproduceerde zooi vinden. Te gemaakt weer met alle “meezing” oeehhs en aaaahs.
En dan dat schijnheilige “we geven geen concerten meer voor het klimaat” goede
Supreme is zijn mooistequote:Op woensdag 25 december 2019 11:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Weet nooit zo goed wat ik z'n beste vind, op die plaat met Feel had hij echt een hele goede single meen ik me te herinneren.
Maar sowieso geen fan.
Let Me Entertain You is denk ik wel mijn favoriet, Angels vind ik ook best mooiquote:Op woensdag 25 december 2019 11:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Weet nooit zo goed wat ik z'n beste vind, op die plaat met Feel had hij echt een hele goede single meen ik me te herinneren.
Maar sowieso geen fan.
No Regrets, geen andere opties mogelijk.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar sowieso geen fan.
Wacht..... WAT?quote:Op woensdag 25 december 2019 11:22 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Best een fijne van RobbieBlijft natuurlijk wel schandalig dat zijn versie van Mr. Bojangles zo'n 1000 plekken hoger staat dan de versie van Sammie Davis Jr, maar dat is voor later..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |