Woord grappen?quote:Op woensdag 25 december 2019 11:09 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ook leuk je hier weer te zien! Dat worden weer een hoop geweldige woordgrappen deze week
Wat een zooitje, alopio.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:09 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Niet heel veel zin om er nu uitgebreid over uit te wijden (dat bewaren we wel voor de nachtelijke uurtjes als we lekker melangolisch doen)
Maar wel iets in die richting ja
Mijn eerste van de stem lijst komt ook in dit uurquote:Op woensdag 25 december 2019 11:10 schreef datismijnmening het volgende:
En gelijk binnenvallen met de eerste van mijn stemlijst
Ik heb denk ik wel een prima decennium gehad, afgezien dan van de gezondheidsproblemen die halverwege dit jaar zijn ontstaan..quote:Op woensdag 25 december 2019 11:05 schreef cafca het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen voor mij. Hoop dalen, maar we hebben het overleefd.
Yoko als muzikant is vrij lachwekkend inderdaad. Dan hoor ik een stuk liever May Pang fluisteren op #9 Dream bijvoorbeeld..quote:Op woensdag 25 december 2019 11:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Mooi bewijs dat liefde niet alleen blind maar ook doof maakt
Coldplay zekerquote:Op woensdag 25 december 2019 11:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mijn eerste van de stem lijst komt ook in dit uur
Bioscoopbroek aan en gaan...quote:Op woensdag 25 december 2019 11:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ja, ik ga me even klaarmaken voor de bios
quote:
Frozen 2?quote:Op woensdag 25 december 2019 11:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ja, ik ga me even klaarmaken voor de bios
Ik voel me vereerd!quote:Op woensdag 25 december 2019 11:10 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik haal jou en Alopio steeds door elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |