quote:Op woensdag 25 december 2019 10:52 schreef Isorden het volgende:
[..]
https://www.nporadio2.nl/(...)ember-in-de-top-2000
Dankjeeee.quote:Op woensdag 25 december 2019 10:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
https://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2019.pdf
Dit is een van de minder vervelende dingen van Paul wat mij betreft. Prima liedje.quote:Op woensdag 25 december 2019 10:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wist wel dat ik een reden had om Paul de Leeuw vervelend te vinden.
En dan ineens ook nog hoger komt te staan dan het origineelquote:Op woensdag 25 december 2019 10:53 schreef alopio het volgende:
Blijft toch op z’n eigen manier mooi, natuurlijk door het verhaal, maar ook doordat het zo ingetogen nummer is
Nu maar hopen dat Disturbed er geen versie van maakt
quote:Op woensdag 25 december 2019 10:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Je kunt beter niet na René Klijn douchen idd
Vooral door het verhaal, het liedje is een 13 in een dozijn niemendalletjequote:Op woensdag 25 december 2019 10:54 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dit is een van de minder vervelende dingen van Paul wat mij betreft. Prima liedje.
Daarvoor zou hij niet erg hoog hoeven staan in dit gevalquote:Op woensdag 25 december 2019 10:54 schreef Isorden het volgende:
[..]
En dan ineens ook nog hoger komt te staan dan het origineel
* Isorden kijkt naar The Sound of Silence
Ik en velen met mij snappen daar echt geen snars van.quote:Op woensdag 25 december 2019 10:54 schreef Isorden het volgende:
[..]
met die redenering kun je de halve lijst wel wegstrepenquote:Op woensdag 25 december 2019 10:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Vooral door het verhaal, het liedje is een 13 in een dozijn niemendalletje
Dat gelukkig niet neequote:Op woensdag 25 december 2019 10:55 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Daarvoor zou hij niet erg hoog hoeven staan in dit geval
Wansmaak Nederland ja.quote:Op woensdag 25 december 2019 10:54 schreef Isorden het volgende:
[..]
Traditioneel HIV-gebied inderdaad.quote:Op woensdag 25 december 2019 10:54 schreef alopio het volgende:
Meeste stemmen voor dit nummer komen uit het Smurfen dorp trouwens.
Ik ben er daar ook een van.quote:Op woensdag 25 december 2019 10:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik en velen met mij snappen daar echt geen snars van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |