Ik kan die zosjaal deals reclame echt niet meer horen inmiddels...quote:Op woensdag 25 december 2019 10:57 schreef alopio het volgende:
Kut social deal reclame, kutwijf met dr “je weet toggggggg”
Opbokken snol
Ter compensatie van het niet meer aanwezige 'Sukiyaki'...quote:Op woensdag 25 december 2019 10:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ben je eerst nog blij dat Paul de Leeuw op de single niet meezingt, krijg je daarna Yoko voor je kiezen.
Ik hoop dat ze voor kerst een poliep op dr stembanden heeft gekregenquote:Op woensdag 25 december 2019 10:59 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik kan die zosjaal deals reclame echt niet meer horen inmiddels...
(niet dat dat uberhaupt lang heeft geduurd)
Einde is hier kut in elk geval, voor de rest veel gebeurt maar niet perse slechtquote:Op woensdag 25 december 2019 11:02 schreef PippenScottie het volgende:
Oeh, het is al einde decennium inderdaad.
Ik ga eens bedenken of het een goed decennium was.
De hele avond Robert (al dan niet met Unit Gloria) is ook wat overdreven...quote:Op woensdag 25 december 2019 11:02 schreef Bugno3 het volgende:
Wat staat All Night Long achterlijk laag zeg.
quote:Op woensdag 25 december 2019 11:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De hele avond Robert (al dan niet met Unit Gloria) is ook wat overdreven...
quote:Op woensdag 25 december 2019 11:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De hele avond Robert (al dan niet met Unit Gloria) is ook wat overdreven...
Is dat jochie van gisteren er nog steeds?quote:Op woensdag 25 december 2019 11:04 schreef PippenScottie het volgende:
Ik denk mijn dochtertjes een ondeugend Lego spel te hebben gegeven:
“Sla hem!”
“Steel een auto van iemand”
“Maak die vuilnisbak kapot”
Werkdingetje toch? Da’s balen.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:03 schreef alopio het volgende:
[..]
Einde is hier kut in elk geval, voor de rest veel gebeurt maar niet perse slecht
quote:Op woensdag 25 december 2019 11:04 schreef PippenScottie het volgende:
“Sla hem!”
quote:Op woensdag 25 december 2019 11:04 schreef PippenScottie het volgende:
“Sla hem!”
Meer dan genoegquote:Op woensdag 25 december 2019 11:02 schreef onlogisch het volgende:
De enige notering voor Diana Ross?![]()
En nog op 1995 ook![]()
![]()
Moeilijk te zeggen voor mij. Hoop dalen, maar we hebben het overleefd.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:02 schreef PippenScottie het volgende:
Oeh, het is al einde decennium inderdaad.
Ik ga eens bedenken of het een goed decennium was.
Die heeft gewacht tot ze sliepen en is er toen stiekem vandoor gegaan. Baasje hoorquote:Op woensdag 25 december 2019 11:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat jochie van gisteren er nog steeds?
Gelukkig niet. Huilebalk was het. Gewogen en te licht gevonden voor mijn kroost.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat jochie van gisteren er nog steeds?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |