Jupquote:Op woensdag 25 december 2019 09:11 schreef Tris het volgende:
Dit gedoe in het cafe voegt niet echt iets toe voor mij.
Stemrecht ontnemen dusquote:
Da's dan weer een voordeel van Stenders, die komt niet verder dan Hallo café, haaai haaaiquote:
En Carolien is er ook al niet deze week bij Stendersquote:Op woensdag 25 december 2019 09:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Da's dan weer een voordeel van Stenders, die komt niet verder dan Hallo café, haaai haaai
...en ik wil even de groeten doen aan mijn zus Annie die naast me staat, en oma van de Berg, ook al is ze doof en luistert ze nooit naar de radio, en...quote:
eenschquote:Op woensdag 25 december 2019 09:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch wel typisch dat dit er wel in staat van Peter Greens FM maar bijvoorbeeld The Green Manalishi niet (meer)
Geen Man Of The World is ook een gemisquote:Op woensdag 25 december 2019 09:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch wel typisch dat dit er wel in staat van Peter Greens FM maar bijvoorbeeld The Green Manalishi niet (meer)
Die appjes/sms ook met dit soort gezwets.quote:Op woensdag 25 december 2019 09:13 schreef Berkery het volgende:
[..]
...en ik wil even de groeten doen aan mijn zus Annie die naast me staat, en oma van de Berg, ook al is ze doof en luistert ze nooit naar de radio, en...
Ik ben gestopt met het zoeken naar de logica wat er wel of niet in de lijst staat, die is er niet. Behalve dat het allemaal de schuld van de boeren is.quote:Op woensdag 25 december 2019 09:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
stendersquote:Op woensdag 25 december 2019 09:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Da's dan weer een voordeel van Stenders, die komt niet verder dan Hallo café, haaai haaai
quote:Op woensdag 25 december 2019 09:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat weet ik.
Maar is Bart om 8.00 uur al begonnen vandaag?
Dat sowieso.quote:Op woensdag 25 december 2019 09:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met het zoeken naar de logica wat er wel of niet in de lijst staat, die is er niet. Behalve dat het allemaal de schuld van de boeren is.
quote:Op woensdag 25 december 2019 09:13 schreef Berkery het volgende:
[..]
...en ik wil even de groeten doen aan mijn zus Annie die naast me staat, en oma van de Berg, ook al is ze doof en luistert ze nooit naar de radio, en...
Niks stikstof crisis, maar top 2000 crisisquote:Op woensdag 25 december 2019 09:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Behalve dat het allemaal de schuld van de boeren is.
Yep, sterf je op de plek waar Greenpeace tegenwoordig hun festivals organiseert...quote:Op woensdag 25 december 2019 09:15 schreef Berkery het volgende:
Solomon Burke (Philadelphia, 21 maart 1940 - Haarlemmermeer (Schiphol), 10 oktober 2010)
Ja, ik had zo'n Holiday in Spain achtig geval verwacht half Engels en dan nog half Nederlands door De Dijk maar dit vind ik wel lekker jaquote:
en lopen kon ie ook al nietquote:Op woensdag 25 december 2019 09:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dat die man niet kan zingen.
Mooie docu wel. En dit een fijn nummer.quote:Op woensdag 25 december 2019 09:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, sterf je op de plek waar Greenpeace tegenwoordig hun festivals organiseert...![]()
Maar goed, daar ging mijn concert.
Het werd een tribute aan Solomon...
Deze kan wel drummen.quote:Op woensdag 25 december 2019 09:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dat die man niet kan zingen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |