SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:![]()
Tja niet iedereen is al helemaal wakker.quote:
De notering van dit nummer is wel een happy little accident jaquote:
Ja, is van een film.quote:Op woensdag 25 december 2019 08:36 schreef PippenScottie het volgende:
Mooi liedje hoor.
Is Mahogany een film eigenlijk? Nooit gezien
Nee, een houtsoort.quote:Op woensdag 25 december 2019 08:36 schreef PippenScottie het volgende:
Mooi liedje hoor.
https://en.wikipedia.org/wiki/Mahoganyquote:Op woensdag 25 december 2019 08:36 schreef PippenScottie het volgende:
Mooi liedje hoor.
Nee dat is een dorpje in het noorden van Johtoquote:Op woensdag 25 december 2019 08:36 schreef PippenScottie het volgende:
Mooi liedje hoor.
Ah, dus dit was een soort Pokemon themesong.quote:Op woensdag 25 december 2019 08:37 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nee dat is een dorpje in het noorden van Johto
quote:
Zekerquote:Op woensdag 25 december 2019 08:38 schreef alopio het volgende:
Diana moet meer in de lijst natuurlijk
Helaas is Paul Anka zelfs te oud voor de Evergreen Top 1000.quote:Op woensdag 25 december 2019 08:38 schreef alopio het volgende:
Dat was mijn lievelingsliedje vroeger...quote:Op woensdag 25 december 2019 08:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Helaas is Paul Anka zelfs te oud voor de Evergreen Top 1000.
Dat vind ik van Lenny Kravitz.quote:Op woensdag 25 december 2019 08:38 schreef alopio het volgende:
Zo rollen boomers.quote:Op woensdag 25 december 2019 08:38 schreef Homdeck het volgende:
Boomervrouwtje staat te candycrushen
Die heeft ook nog wel ns in de top gestaan herinner ik me he. I'm so young and you're so old..quote:Op woensdag 25 december 2019 08:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Helaas is Paul Anka zelfs te oud voor de Evergreen Top 1000.
Dat vind ik een mooi uitgangspuntquote:Op woensdag 25 december 2019 08:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind vooral dat er meer artiesten in de lijst moeten ipv meer van dezelfde artiest.
Het staat nog 0-0.quote:Op woensdag 25 december 2019 08:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
He, verdorie, de eerste zes nummers al gemist
quote:Op woensdag 25 december 2019 08:39 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zo rollen boomers.
Je moet wat als je met je 43e met pensioen kan omdat je een hypotheek hebt van 12 gulden 50.
Lekker op Hyves zittenquote:Op woensdag 25 december 2019 08:39 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zo rollen boomers.
Je moet wat als je met je 43e met pensioen kan omdat je een hypotheek hebt van 12 gulden 50.
Alles is de schuld van de boeren!quote:Op woensdag 25 december 2019 08:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Schuld van de boeren. Die houden niet van geen regen.
Ik vind het stom dat Ugly kid Joe er niet in staatquote:Op woensdag 25 december 2019 08:39 schreef laxus13 het volgende:
Blijft wel een van de leukste 90's classics![]()
En van de Rabobank!quote:Op woensdag 25 december 2019 08:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Alles is de schuld van de boeren!
Schuld van de boeren. Die hebben allemaal op Pretty Boy Floyd gestemd.quote:Op woensdag 25 december 2019 08:41 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik vind het stom dat Ugly kid Joe er niet in staat
NPO 1 Extraquote:Op woensdag 25 december 2019 08:43 schreef matthijst het volgende:
![]()
![]()
Al ergens op tv te zien?
Ziggo aan t rond flipperen maar zie nog niks.
James Blunt nadat ie een pak melk stal in de supermarkt.quote:
128quote:Op woensdag 25 december 2019 08:43 schreef matthijst het volgende:
![]()
![]()
Al ergens op tv te zien?
Ziggo aan t rond flipperen maar zie nog niks.
hij heeft sowieso een erg ouwe kop gekregenquote:Op woensdag 25 december 2019 08:43 schreef Lamabal het volgende:
Heeft jeroen een allergische reactie op een wespensteek ofzo? Dikke kop
Oei, Blunt boert niet al te best dus.quote:Op woensdag 25 december 2019 08:43 schreef Cassa95 het volgende:
Alle James B.'s staan in het onderste kwart van de lijst, als je Blunt en Brown meetelt.
geen toegevoegde waarde in elk gevalquote:Op woensdag 25 december 2019 08:44 schreef laxus13 het volgende:
Aardig popliedje maar niet zo bijzonder
Ja die vind ik zelf ook beterquote:Op woensdag 25 december 2019 08:45 schreef Cassa95 het volgende:
Ik vind zelf Hold Back The River beter. Zelfs ooit op gestemd. Vreemd dat die al twee jaar eruit is, terwijl hij ooit op 521 stond
Wet wet wetquote:Op woensdag 25 december 2019 08:45 schreef Cassa95 het volgende:
Ik vind zelf Hold Back The River beter. Zelfs ooit op gestemd. Vreemd dat die al twee jaar eruit is, terwijl hij ooit op 521 stond
Trouwe stemschare voor deze, beetje als Echoesquote:Op woensdag 25 december 2019 08:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch knap om 2 jaar achtereen in het eerste uur gedraaid te worden.
Knapper dan elk jaar op 1, als je het mij vraagt.
Best Fake Smile is nog leuker.quote:Op woensdag 25 december 2019 08:45 schreef Cassa95 het volgende:
Ja het schijnt geschreven te zijn door die schreeuwmevrouw met dat vieze haar.quote:
Dirrty is wel leuk. Beter dan dit.quote:Op woensdag 25 december 2019 08:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was het tweede liedje wat ik leerde kennen van Aguilera.
De eerste was Dirrty, dus dit was wel een schok.
Ik vind het allebei niet veel.quote:
Beautiful van Nine Inch Nails, nieuwe hit?quote:Op woensdag 25 december 2019 08:49 schreef El-Stinho het volgende:
Het origineel van Nine Inch Nails is beter.
daar wel!quote:Op woensdag 25 december 2019 08:51 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Het is Winter in Hamburg jongens
Deze bedoel je?quote:Op woensdag 25 december 2019 08:50 schreef cafca het volgende:
In tegenstelling tot dat liedhe van Davina Michelle klopt de titel van dit liedje niet zo erg
enezkomafeneoanenequote:
quote:Op woensdag 25 december 2019 08:52 schreef PippenScottie het volgende:
Hamburg is leuk!
Ik was een keer bij een wedstrijd van St. Pauli.
Voetbalfans weten!
lekker tussen het AFA tuigquote:Op woensdag 25 december 2019 08:52 schreef PippenScottie het volgende:
Hamburg is leuk!
Ik was een keer bij een wedstrijd van St. Pauli.
Voetbalfans weten!
Ik versta hem altijd, heb daar nooit geen problemen meequote:
ja zoiets dacht ik ook te verstaanquote:
Iets met rendierbloed op de achterbankquote:
Rudolf?quote:Op woensdag 25 december 2019 08:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Iets met rendierbloed op de achterbank
quote:Op woensdag 25 december 2019 08:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Iets met rendierbloed op de achterbank
Dit. Bietje Nijmeegs maarquote:Op woensdag 25 december 2019 08:53 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ik versta hem altijd, heb daar nooit geen problemen mee
Nee!quote:
Oh, geen politiek deze week svp.quote:
Jij vindt dat Hoe Het Danst zo lekker danst?quote:
Hier helemaal niet zelfsquote:
Kutplaat datquote:Op woensdag 25 december 2019 08:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij vindt dat Hoe Het Danst zo lekker danst?
Soort Kronenburgpark, maar dan duitsquote:Op woensdag 25 december 2019 08:53 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Frank heeft zeker mooie herinneringen aan de Reeperbahn
Oke dealquote:Op woensdag 25 december 2019 08:54 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Oh, geen politiek deze week svp.
Ik moet nog op mijn woorden letten hier
Dat is zo'n liedje waarvan Herman Finkers zou zeggen; Had van mij niet gehoevenquote:
RIP aan het eerste uurquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Patat of friet?quote:Op woensdag 25 december 2019 08:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vinden jullie van Zwarte Piet?
4) blijven fokken!quote:Op woensdag 25 december 2019 08:58 schreef PippenScottie het volgende:
Moet ik
1) mevrouw Pippen wakker maken?
2) wachten met ontbijt?
3) met de Pippies gaan ontbijten?
Schandalig.quote:Op woensdag 25 december 2019 08:58 schreef molloot200 het volgende:
Geen statistiekjes meer op tv tijdens de reclameblokken? Jammer hoor
Krijgt ie nog meer pippies.... en om dat nou te doen terwijl ze slaapt.... in deze #metoo generatie....quote:
Schrijf het op briefjes en gooi het door de kamer. Kies er een en klaar ben jequote:Op woensdag 25 december 2019 08:58 schreef PippenScottie het volgende:
Moet ik
1) mevrouw Pippen wakker maken?
2) wachten met ontbijt?
3) met de Pippies gaan ontbijten?
idd, gaat er volgend jaar wel weer uitquote:Op woensdag 25 december 2019 08:58 schreef El-Stinho het volgende:
Snap niet wat deze Ilse DeLange er in doet. Niemandalletje.
"Favoriete kleur van de Brabantse stemmers: roze."quote:Op woensdag 25 december 2019 08:58 schreef molloot200 het volgende:
Geen statistiekjes meer op tv tijdens de reclameblokken? Jammer hoor
Ik merk dat ik sommige dingen heb geblokt.quote:Op woensdag 25 december 2019 09:00 schreef Eightyone het volgende:
[..]
"Favoriete kleur van de Brabantse stemmers: roze."
Of zoiets.
Neh die is niet leuk. Ik vond het altijd het leukst om te zien welke plaat de jongste stemmers hadden en welke plaat de oudste stemmersquote:Op woensdag 25 december 2019 09:00 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Of zoiets.
quote:Op woensdag 25 december 2019 09:00 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Of zoiets.
House of Cards is zo vernaggeld na S3. Eeuwig zonde.quote:
Of de moderne versie: LP van jou, LP van mijquote:
Eensquote:Op woensdag 25 december 2019 09:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
House of Cards is zo vernaggeld na S3. Eeuwig zonde.
Wat is er met jouw smilies aan de handquote:Op woensdag 25 december 2019 09:02 schreef cafca het volgende:
1990 Slaap Zacht Elisabeth Acda & De Munnik :)
1989 Black Magic Woman Fleetwood Mac O+
1988 Hold On Tight Solomon Burke & De Dijk :?
1987 Lady Madonna The Beatles :)
1986 You Don't Bring Me Flowers Neil Diamond & Barbra Streisand :)
1985 Calling Elvis Dire Straits :)
1984 Fairground Simply Red :)
1983 Hey Boy Hey Girl The Chemical Brothers :)
1982 Invisible Touch Genesis :)
1981 Still Crazy After All These Years Paul Simon O+![]()
![]()
1980 In My Blood Shawn Mendes :{
1979 Lay Your Weapons Down Ilse DeLange :{
1978 Sausolito Summernight Diesel *O*![]()
Je kan beter gewoon iets alcoholisch drinken hoorquote:
Botoxquote:Op woensdag 25 december 2019 09:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat is er met jouw smilies aan de hand
Geen idee. nou ja, de intentie is duidelijk lijkt mequote:Op woensdag 25 december 2019 09:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat is er met jouw smilies aan de hand
quote:Op woensdag 25 december 2019 09:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je kan beter gewoon iets alcoholisch drinken hoor
quote:Op woensdag 25 december 2019 09:06 schreef Pino112 het volgende:
Voor de nieuwkomers: hier een goede website met allerlei statistieken.
https://www.pino112.nl/top2000/
quote:
De eerste echte nieuwequote:
Thanks, ja af en toe heb je van die uren dat je denkt Nou van Goes naar Groningen lopen is een peulenschil.quote:Op woensdag 25 december 2019 09:05 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen...![]()
Succes mensen!
Hou vol en zo...
Spamquote:Op woensdag 25 december 2019 09:06 schreef Pino112 het volgende:
Hadden we deze wel 'gevonden'? Kan me niet herinneren dat dit in het lijstje stond, maar misschien is mijn geheugen een zeef.quote:
Nog moderner playlist van jou, playlist van mij.quote:Op woensdag 25 december 2019 09:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Of de moderne versie: LP van jou, LP van mij
Top site!quote:Op woensdag 25 december 2019 09:06 schreef Pino112 het volgende:
Deze wel ja, Sting - Desert Rose was de enige die we nog niet hadden gevondenquote:Op woensdag 25 december 2019 09:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hadden we deze wel 'gevonden'? Kan me niet herinneren dat dit in het lijstje stond, maar misschien is mijn geheugen een zeef.
ja stond er wel bijquote:Op woensdag 25 december 2019 09:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hadden we deze wel 'gevonden'? Kan me niet herinneren dat dit in het lijstje stond, maar misschien is mijn geheugen een zeef.
Godsakke.quote:
je bent een uur te laatquote:
quote:Op woensdag 25 december 2019 09:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Thanks, ja af en toe heb je van die uren dat je denkt Nou van Goes naar Groningen lopen is een peulenschil.
Ik hoop het...quote:Op woensdag 25 december 2019 09:11 schreef molloot200 het volgende:
Alleen JW en Jeroen doen die kul interviews in de ochtend toch?
Jupquote:Op woensdag 25 december 2019 09:11 schreef Tris het volgende:
Dit gedoe in het cafe voegt niet echt iets toe voor mij.
Stemrecht ontnemen dusquote:
Da's dan weer een voordeel van Stenders, die komt niet verder dan Hallo café, haaai haaaiquote:
En Carolien is er ook al niet deze week bij Stendersquote:Op woensdag 25 december 2019 09:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Da's dan weer een voordeel van Stenders, die komt niet verder dan Hallo café, haaai haaai
...en ik wil even de groeten doen aan mijn zus Annie die naast me staat, en oma van de Berg, ook al is ze doof en luistert ze nooit naar de radio, en...quote:
eenschquote:Op woensdag 25 december 2019 09:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch wel typisch dat dit er wel in staat van Peter Greens FM maar bijvoorbeeld The Green Manalishi niet (meer)
Geen Man Of The World is ook een gemisquote:Op woensdag 25 december 2019 09:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch wel typisch dat dit er wel in staat van Peter Greens FM maar bijvoorbeeld The Green Manalishi niet (meer)
Die appjes/sms ook met dit soort gezwets.quote:Op woensdag 25 december 2019 09:13 schreef Berkery het volgende:
[..]
...en ik wil even de groeten doen aan mijn zus Annie die naast me staat, en oma van de Berg, ook al is ze doof en luistert ze nooit naar de radio, en...
Ik ben gestopt met het zoeken naar de logica wat er wel of niet in de lijst staat, die is er niet. Behalve dat het allemaal de schuld van de boeren is.quote:Op woensdag 25 december 2019 09:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
stendersquote:Op woensdag 25 december 2019 09:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Da's dan weer een voordeel van Stenders, die komt niet verder dan Hallo café, haaai haaai
quote:Op woensdag 25 december 2019 09:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat weet ik.
Maar is Bart om 8.00 uur al begonnen vandaag?
Dat sowieso.quote:Op woensdag 25 december 2019 09:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met het zoeken naar de logica wat er wel of niet in de lijst staat, die is er niet. Behalve dat het allemaal de schuld van de boeren is.
quote:Op woensdag 25 december 2019 09:13 schreef Berkery het volgende:
[..]
...en ik wil even de groeten doen aan mijn zus Annie die naast me staat, en oma van de Berg, ook al is ze doof en luistert ze nooit naar de radio, en...
Niks stikstof crisis, maar top 2000 crisisquote:Op woensdag 25 december 2019 09:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Behalve dat het allemaal de schuld van de boeren is.
Yep, sterf je op de plek waar Greenpeace tegenwoordig hun festivals organiseert...quote:Op woensdag 25 december 2019 09:15 schreef Berkery het volgende:
Solomon Burke (Philadelphia, 21 maart 1940 - Haarlemmermeer (Schiphol), 10 oktober 2010)
Ja, ik had zo'n Holiday in Spain achtig geval verwacht half Engels en dan nog half Nederlands door De Dijk maar dit vind ik wel lekker jaquote:
en lopen kon ie ook al nietquote:Op woensdag 25 december 2019 09:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dat die man niet kan zingen.
Mooie docu wel. En dit een fijn nummer.quote:Op woensdag 25 december 2019 09:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, sterf je op de plek waar Greenpeace tegenwoordig hun festivals organiseert...![]()
Maar goed, daar ging mijn concert.
Het werd een tribute aan Solomon...
Deze kan wel drummen.quote:Op woensdag 25 december 2019 09:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dat die man niet kan zingen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |