quote:
Baarsma is bankier. Zou je als talkshow nooit moeten uitnodigen.quote:Op maandag 8 juni 2020 19:17 schreef Pedroso het volgende:
Lekkere economen zitten er aan tafel. Baarsma is de enige die een beetje verstandig praat, de andere 2 knetterlinks. Zoveel mogelijk schulden maken is geen enkel probleem
Nou, daar kwam tenminste nog wat verstandigs uit.quote:Op maandag 8 juni 2020 19:22 schreef Heufd het volgende:
[..]
Baarsma is bankier. Zou je als talkshow nooit moeten uitnodigen.
Ik zie genoeg landen waar rechtse partijen aan de macht zijn en men geen enkele moeite heeft met het laten oplopen van de staatsschuld hoor. Het huishoudboekje komt vooral om de hoek kijken als ze zelf niet aan de macht zijn of als er geld moet worden uitgegeven aan zaken die hen niet zinnen.quote:Op maandag 8 juni 2020 19:17 schreef Pedroso het volgende:
Lekkere economen zitten er aan tafel. Baarsma is de enige die een beetje verstandig praat, de andere 2 knetterlinks. Zoveel mogelijk schulden maken is geen enkel probleem
Die punten waren vrij duidelijk ja, vrij slecht ook overigens.quote:Op maandag 8 juni 2020 19:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zie genoeg landen waar rechtse partijen aan de macht zijn en men geen enkele moeite heeft met het laten oplopen van de staatsschuld hoor. Het huishoudboekje komt vooral om de hoek kijken als ze zelf niet aan de macht zijn of als er geld moet worden uitgegeven aan zaken die hen niet zinnen.
Verder waren de punten van Teulings vrij helder.
Wat was er specifiek zo vrij slecht aan?quote:Op maandag 8 juni 2020 19:40 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die punten waren vrij duidelijk ja, vrij slecht ook overigens.
Het is idd geen exclusief domein van links om zo met schulden te strooien, je moet er niet aan denken dat een partij als FvD het voor het zeggen zou hebben.
Welke van Klikbeet bedoel je?quote:Op woensdag 10 juni 2020 19:08 schreef StephanL het volgende:
Ohjah en Klikbeet mag dan wel. Hoe bedoel je meten met twee maten?
Ah dat Fragment. Er is een verschil tussen discriminatie en racisme.quote:Op woensdag 10 juni 2020 19:36 schreef StephanL het volgende:
[..]
Was een sketch van Klikair van Klikbeet. Overdreven accent en zo. Was aan begin van M
twitter:SpraakmakersOp1 twitterde op donderdag 11-06-2020 om 10:17:21Gisteravond zaten 4 vrouwen aan tafel bij #M om te praten over het optreden Halsema, "die exact dezelfde mening hebben en elkaar gelijk geven", zegt @esquireeditorA. "Ik vond het journalistiek van bedenkelijk niveau." https://t.co/rG9KpY3Iaf reageer retweet
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 09:08 schreef NoPicNic het volgende:
Ik word zo moe van die linkse mafketels onder leiding van M. Ik hoop echt dat dit walgelijke programma volgend seizoen niet meer terug komt. Wat een eenzijdige journalistiek en meningenfabriek.
twitter:dit_is_M twitterde op donderdag 18-06-2020 om 15:11:04Vanavond vertelt @norabey over het gebrek aan zwarte hoofdpersonages in kinderboeken. 📚 #ditisM https://t.co/EDryxdBddB reageer retweet
"Journalistiek" lolquote:Op dinsdag 16 juni 2020 09:08 schreef NoPicNic het volgende:
Ik word zo moe van die linkse mafketels onder leiding van M. Ik hoop echt dat dit walgelijke programma volgend seizoen niet meer terug komt. Wat een eenzijdige journalistiek en meningenfabriek.
Dat was al een tijdje bekend dat hij het CDA verlaten had, volgens mij al meer dan 10 jaar.quote:
Ja dat was ook wel langer bekend. Vind vooral dat van Agt en Terlouw wel enorm passé zijn. Ik vind het wat sneu om de daar zo te zien zitten.quote:Op maandag 22 juni 2020 19:13 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat was al een tijdje bekend dat hij het CDA verlaten had, volgens mij al meer dan 10 jaar.
Nu GL, reden ook dat hij nu bij M zit.
Je verwacht bij de VARA dit soort propaganda maar bij de KRO / NCRV niet.
Terlouw heeft eeuwige NPO-roem verdiend vanwege z'n touwtje uit de brievenbus.quote:Op maandag 22 juni 2020 19:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja dat was ook wel langer bekend. Vind vooral dat van Agt en Terlouw wel enorm passé zijn. Ik vind het wat sneu om de daar zo te zien zitten.
Voor de witte menschen onder ons is er vanavond Op1quote:
Met die schreeuwlelijk van een Maurice de Hondquote:Op dinsdag 30 juni 2020 19:13 schreef TLC het volgende:
[..]
Voor de witte menschen onder ons is er vanavond Op1
Ik schreeuwde ook al "Anderhalve meter!!!" tegen mijn tv.quote:Op woensdag 1 juli 2020 19:03 schreef Nia het volgende:
Stond ze zonet niet veel te dicht op haar gesprekspartner?
Misschien vond ze haar wel een lekkere meid.quote:Op woensdag 1 juli 2020 19:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik schreeuwde ook al "Anderhalve meter!!!" tegen mijn tv.
Nee in oktober is ze weer te zien.. Ik dacht dat er een nieuw programma zou komen als opvolger van DWDD . Maar nee hoor, zij is er weer. Wel dan in okt.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 19:46 schreef RipCity het volgende:
Margriet van der Linden verlengt contract bij KRO-NCRV tot 2022
https://www.nu.nl/media/6(...)o-ncrv-tot-2022.html
Het stopt niet vanzelf....
September Tour de France. zal daardoor wel komen.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 19:59 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee in oktober is ze weer te zien.. Ik dacht dat er een nieuw programma zou komen als opvolger van DWDD . Maar nee hoor, zij is er weer. Wel dan in okt.
Oh ja dat is waar. Tour de France😊.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 20:02 schreef RipCity het volgende:
September Tour de France. zal daardoor wel komen.
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 19:46 schreef RipCity het volgende:
Margriet van der Linden verlengt contract bij KRO-NCRV tot 2022
https://www.nu.nl/media/6(...)o-ncrv-tot-2022.html
Het stopt niet vanzelf....
quote:Op maandag 26 oktober 2020 17:43 schreef BasEnAad het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer de eerste NOS-journalist aanschuift in dit objectieve programma.
Diederik Gommers heeft weinig contact meer met Famke Louise: 'Ze vindt het toch lastig om met corona bezig te zijn'quote:Op maandag 26 oktober 2020 19:26 schreef Munnmaske het volgende:
Ik zap erheen en zie Famke Louise. Het gaat over beter leren lezen. Dat moet zij de jeugd gaan leren.
Bijzonder.
En M draagt opeens een intelligente bril.
Helder.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 08:42 schreef Duiveltja het volgende:
Waarom heeft deze presentatrice werk? Totaal ongeschikt voor interviews
En nu wat kinderen van 12 die de verkiezingen analyseren. Wat een bagger is dit zeg. Ze heeft alleen een programma omdat ze een diverse pot is.quote:Op maandag 9 november 2020 19:39 schreef Pleun2011 het volgende:
Kom je thuis na een dagje hard werken..pootjes gestrekt op de bank en even ontspannen tv kijken. Hmm..M op de buis. Normaal kijk ik dat niet maar ja..nieuws over de Amerikaanse verkiezingen is altijd goed. Helaas..het nieuws wordt geduid door Freek de Jonge en Natacha Harlequin, die kennelijk in de linkse talkshowkaartenbak zit. Want Kamala is zwart en dat is heel bijzonder. Ofzo. Kutprogramma
Waar gaat dit overquote:Op dinsdag 10 november 2020 19:31 schreef Neef_Wuppie het volgende:
En wat zit daar voor een gnompie aan tafel met een bloempotkapsel?![]()
Wtf.
- Het cijfer 1 op de afstandsbedieningquote:Op dinsdag 10 november 2020 19:13 schreef RipCity het volgende:
Wat een sfeerloos depressief programma zeg.
Hoe de * haalt dit nog zo hoge kijkcijfers.
Nou, dan kijk je niet.quote:Op donderdag 19 november 2020 19:36 schreef JohnDDD het volgende:
Als ik Margriet zie, krijg ik spontaan allergische uitslag. Wat een vreselijk mens.
quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:47 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Homo's, potten, hoofddoeken, negers.
We hebben het quotum weer behaald voor deze week.
Het is triest dat er op primetime zoiets te zien isquote:
Soms is-ie irritant, nu was het ok. Jamai verraste me positief.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:49 schreef Haaibaaike het volgende:
Leo de man die verstand heeft van muziek.
Finnig!quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:37 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dat ging er eventjes masculine aan toe tussen Lillian en Sigrid!
Net op het moment dat je dacht dat ze het begonnen te leren, krijg je dit. Wat een beleid tegenwoordig bij de NPO.quote:Op dinsdag 9 november 2021 19:34 schreef Pedroso het volgende:
Het is er niet beter op geworden. Je zou bijna terug verlangen naar Khalid & Sophie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |