Delluf is ook prachtigquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:36 schreef Budapestenaar het volgende: [..] Oooow, okee, dacht in je huidige stad. Sorry
![]()
Toekomstquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waar verwijst deze tt naar?
Ik mis een hoop memo’s de laatste tijdquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:38 schreef TaMieke het volgende:
Baby???
Ik heb nog dekentjes in de aanbieding. Gratis op te halen
Ja die is mooi.quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:40 schreef Molo het volgende:
Deze film trouwens... Mooi, maar holy fuck, ik heb nog nooit zoveel zitten janken bij een film![]()
Zo zielig
[ afbeelding ]
#weekdier
wijfquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:40 schreef Molo het volgende:
Deze film trouwens... Mooi, maar holy fuck, ik heb nog nooit zoveel zitten janken bij een film![]()
Zo zielig
[ afbeelding ]
#weekdier
Dat heb ik al sinds mijn kinderenjaren bij deze scene uit Frank en Freyquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:40 schreef Molo het volgende:
Zo zielig
[ afbeelding ]
#weekdier
Nee joh. Jaren geleden gehaakt, nooit verkocht/iets mee gedaan.quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik mis een hoop memo’s de laatste tijd
Nee het moet wel gewoon echt zijn, en beetje normaal jaquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ik heb ook niks met al die gemaakte knussigheid hoor. En ik baal gewoon van al die reclames met tafels barstensvol eten. Dat is echt geen normaal mensengedrag.EN op eoa manier moet ik er steeds van grienen en daar baal ik nog wel het hardste van.
Ja ik kijk veel TV want WK darts
Ja, mooi, en hartverscheurend ookquote:
Check!quote:
Oh dit heb ik ook van Miauw een keer gehoordquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat heb ik al sinds mijn kinderenjaren bij deze scene uit Frank en Frey![]()
Ken ik niet, wel Waterschapsheuvel.quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat heb ik al sinds mijn kinderenjaren bij deze scene uit Frank en Frey![]()
Ik heb eigenlijk nooit wat met die rituelen gehad. Zal blij zijn als het voorbij isquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee het moet wel gewoon echt zijn, en beetje normaal ja
Ik 'moet' nu veel maken omdat we met 13 personen zijn, maar eigenlijk is het ook echt niet veel per persoon wat je nodig hebt ofzo.
Wat ik van de week al schreef, vriendin van me was ooit hoogzwanger met kerst en serveerde om die reden broodjes kroket. Net zo'n toffe kerst. Dat is toch waar het om draait, lieve mensen bij elkaar, oprecht![]()
Met vrienden doe ik altijd oud en nieuw, soort kerst met vrienden dat, ook altijd tof. Op zich een dag als alle anderen maar de rituelen maken het toch even bijzonderder en even bewust bij stilstaan
O, okeequote:Op dinsdag 24 december 2019 21:44 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee joh. Jaren geleden gehaakt, nooit verkocht/iets mee gedaan.
Ik zie Muis er nog voor aan om er de komende dagen over te beginnen of opmerkingen maken richting 'wanneer ga je mij ten huwelijk vragen'quote:
Ik zit nu gewoon weer te snikkenquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh dit heb ik ook van Miauw een keer gehoord
Nooit gezien geloof ik 😅
Dat is een supermooi liedje.quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ken ik niet, wel Waterschapsheuvel.![]()
Gewoon doen joh!quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zie Muis er nog voor aan om er de komende dagen over te beginnen of opmerkingen maken richting 'wanneer ga je mij ten huwelijk vragen'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |