Delluf is ook prachtigquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:36 schreef Budapestenaar het volgende: [..] Oooow, okee, dacht in je huidige stad. Sorry
![]()
Toekomstquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waar verwijst deze tt naar?
Ik mis een hoop memo’s de laatste tijdquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:38 schreef TaMieke het volgende:
Baby???
Ik heb nog dekentjes in de aanbieding. Gratis op te halen
Ja die is mooi.quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:40 schreef Molo het volgende:
Deze film trouwens... Mooi, maar holy fuck, ik heb nog nooit zoveel zitten janken bij een film![]()
Zo zielig
[ afbeelding ]
#weekdier
wijfquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:40 schreef Molo het volgende:
Deze film trouwens... Mooi, maar holy fuck, ik heb nog nooit zoveel zitten janken bij een film![]()
Zo zielig
[ afbeelding ]
#weekdier
Dat heb ik al sinds mijn kinderenjaren bij deze scene uit Frank en Freyquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:40 schreef Molo het volgende:
Zo zielig
[ afbeelding ]
#weekdier
Nee joh. Jaren geleden gehaakt, nooit verkocht/iets mee gedaan.quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik mis een hoop memo’s de laatste tijd
Nee het moet wel gewoon echt zijn, en beetje normaal jaquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ik heb ook niks met al die gemaakte knussigheid hoor. En ik baal gewoon van al die reclames met tafels barstensvol eten. Dat is echt geen normaal mensengedrag.EN op eoa manier moet ik er steeds van grienen en daar baal ik nog wel het hardste van.
Ja ik kijk veel TV want WK darts
Ja, mooi, en hartverscheurend ookquote:
Check!quote:
Oh dit heb ik ook van Miauw een keer gehoordquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat heb ik al sinds mijn kinderenjaren bij deze scene uit Frank en Frey![]()
Ken ik niet, wel Waterschapsheuvel.quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat heb ik al sinds mijn kinderenjaren bij deze scene uit Frank en Frey![]()
Ik heb eigenlijk nooit wat met die rituelen gehad. Zal blij zijn als het voorbij isquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee het moet wel gewoon echt zijn, en beetje normaal ja
Ik 'moet' nu veel maken omdat we met 13 personen zijn, maar eigenlijk is het ook echt niet veel per persoon wat je nodig hebt ofzo.
Wat ik van de week al schreef, vriendin van me was ooit hoogzwanger met kerst en serveerde om die reden broodjes kroket. Net zo'n toffe kerst. Dat is toch waar het om draait, lieve mensen bij elkaar, oprecht![]()
Met vrienden doe ik altijd oud en nieuw, soort kerst met vrienden dat, ook altijd tof. Op zich een dag als alle anderen maar de rituelen maken het toch even bijzonderder en even bewust bij stilstaan
O, okeequote:Op dinsdag 24 december 2019 21:44 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee joh. Jaren geleden gehaakt, nooit verkocht/iets mee gedaan.
Ik zie Muis er nog voor aan om er de komende dagen over te beginnen of opmerkingen maken richting 'wanneer ga je mij ten huwelijk vragen'quote:
Ik zit nu gewoon weer te snikkenquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh dit heb ik ook van Miauw een keer gehoord
Nooit gezien geloof ik 😅
Dat is een supermooi liedje.quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ken ik niet, wel Waterschapsheuvel.![]()
Gewoon doen joh!quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zie Muis er nog voor aan om er de komende dagen over te beginnen of opmerkingen maken richting 'wanneer ga je mij ten huwelijk vragen'
Gewoon voorbereid zijn en een goedkope ring in huis halen, als ze dat dan vraagt dan zeg je, ohja dat kan nu wel eigenlijk. *op knie zakt...quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zie Muis er nog voor aan om er de komende dagen over te beginnen of opmerkingen maken richting 'wanneer ga je mij ten huwelijk vragen'
Oh die bedoelde ik eigenlijkquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ken ik niet, wel Waterschapsheuvel.![]()
Een remake? Zou verboden moeten wordenquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:47 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb hier de film Teenage Mutant Ninja Turtles op staan. Die is op RTL7. Eerst dacht ik, tof die film heb ik echt al jaren niet meer gezien. Is het een soort van remake uit 2014. toch best okee tot nu, geen topfilm tbh
Hahahaha, dit verbaast me niet eigenlijkquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien ga ik haar dit jaar wel ergens vragen tijdens een weekendje weg of weekendje Maastricht ofzo. Kindjes sowieso pas na studiequote:
Awwwwquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zit nu gewoon weer te snikken
Het is wel wat meer naar deze tijd gebracht met laptops en mobiele telefoons e.d. maar inderdaad remakes zijn vaak mehquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Een remake? Zou verboden moeten worden
Oh, zowel origineel als remake daarvan niet gezienquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is wel wat meer naar deze tijd gebracht met laptops en mobiele telefoons e.d. maar inderdaad remakes zijn vaak meh
Italian Job vond ik dan wel weer goed
Dat zijn de Teenage mutant hero Turtles. In de eerste film waren het ook poppenquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh, zowel origineel als remake daarvan niet gezien
Maar Splinter hoort gewoon een getekende rat te zijn
Ik vond Beauty and the Beast wel tof, mede door Emma "Hermoine Granger" Watsonquote:Op dinsdag 24 december 2019 22:03 schreef Koen66 het volgende:
ik zal wel oud en ouderwets zijn maar ik zie tot op heden geen enkele remake (van een tekenfilm naar 'moderne' animatie' die ik iets vind. Maar het zal aan mij liggen want het publiek vreet al die remakes
maar dat is toch met acteurs?quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vond Beauty and the Beast wel tof, mede door Emma "Hermoine Granger" Watson![]()
Toch schaar ik het onder hetzelfde kopje, Die pratende kaars is bijvoorbeeld ook geanimeerd.quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar dat is toch met acteurs?
Ik bedoel vooral die animatie gedrochten van Disney als The Lion King
true truequote:Op dinsdag 24 december 2019 22:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Toch schaar ik het onder hetzelfde kopje, Die pratende kaars is bijvoorbeeld ook geanimeerd.
Ja daar ging het toch ook over?quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zijn de Teenage mutant hero Turtles. In de eerste film waren het ook poppen
+1quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:03 schreef Koen66 het volgende:
ik zal wel oud en ouderwets zijn maar ik zie tot op heden geen enkele remake (van een tekenfilm naar 'moderne' animatie' die ik iets vind. Maar het zal aan mij liggen want het publiek vreet al die remakes
Thuis tot volgende week donderdag.quote:
Even kijken. Volgensmij heeft mijn zoontje een toernooi in jouw dorp. Maar daar hoef ik niet bij te zijn. Weet alleen niet wat de andere kleine gaat doen in die tijd.quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:15 schreef Molo het volgende:
Zaterdag als het droog is een eind wandelen bij ons in de buurt AI? Of heb je al plannen?
Ik maak onderscheid tussen de Ninja turtles en de Hero turtles. De Ninja is de film met poppen, de Hero is de tekenfilm serie met Kreng enzoquote:
Badminton. Westland toernooi, maar dat doen ze dan niet in het Westland... waarom geen idee.quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:19 schreef Koen66 het volgende:
toernooi in december, wow kan me in de voetbal periode van de juniors hier niet herineren dat er in deze tijd toernooien waren
Ik had die toernooien altijd rond Pasen, eind van het seizoen.quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:19 schreef Koen66 het volgende:
toernooi in december, wow kan me in de voetbal periode van de juniors hier niet herineren dat er in deze tijd toernooien waren
ahhhh dacht dat ie op voetbal zatquote:Op dinsdag 24 december 2019 22:20 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Badminton. Westland toernooi, maar dat doen ze dan niet in het Westland... waarom geen idee.
Zoonlief hier doet nu tafeltennis, maanden januari en mei zijn de meeste toernooienquote:Op dinsdag 24 december 2019 22:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had die toernooien altijd rond Pasen, eind van het seizoen.
Ah januari is winterstop?quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zoonlief hier doet nu tafeltennis, maanden januari en mei zijn de meeste toernooien
2 aparte speelseizoenen, herfstcompetitie (september-eind november) en voorjaar (februari-eind april)quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah januari is winterstop?
Ah zoquote:Op dinsdag 24 december 2019 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
2 aparte speelseizoenen, herfstcompetitie (september-eind november) en voorjaar (februari-eind april)
Ik weet niet wat beter is.quote:
die van mij hoef ik intussen niet altijd meer mee naar uitwedstrijden. Per seizoen ben ik 1 a 2 keer de chauffeur. Thuiswedstrijden af en toe een uurtje kijken. Da's het voordeel van oudere kinderenquote:Op dinsdag 24 december 2019 22:30 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik weet niet wat beter is.
Voetbal vroeg in de ochtend altijd in regen wind en kou.
Of badminton het hele weekend van 9 tot 6 op zaterdag en zondag vaak... maar wel binnen.
Ik vind dat echt zo'n vreselijk gebeurenquote:Op dinsdag 24 december 2019 22:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hier is dochter thuis en die wilde all you need is love zien
Ik ook dusquote:Op dinsdag 24 december 2019 22:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zo'n vreselijk gebeuren
Ik zou een relatie afkappen als ik naar zo'n studio gelokt zou wordenquote:
Ik was gisteren nog in de Tolkien wijk in Geldropquote:
Hobbitstraat?quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik was gisteren nog in de Tolkien wijk in Geldrop
Same herequote:Op dinsdag 24 december 2019 22:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zou een relatie afkappen als ik naar zo'n studio gelokt zou worden
Die niet maar wel Frodo, Legolas, Arwen, Bombadil,quote:
Romantischquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien ga ik haar dit jaar wel ergens vragen tijdens een weekendje weg of weekendje Maastricht ofzo. Kindjes sowieso pas na studie
Kruipend naar huisquote:Op dinsdag 24 december 2019 22:50 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb me hier laten overhalen door vrienden en Muis om morgen avond naar een feest te gaan waar je onbeperkt kunt gaan zuipen voor ¤25,- entree. Sowieso een slecht idee, maar door dit soort dingen houd ik wel van Muis en een bepaalde vriendengroep![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Awwww
Ik vind dit trouwens een mooie. Voor de mensen die er toe doen, namelijk de mensen die het leven mogelijk maken voor eenieder![]()
[ afbeelding ]
Oh tof! Vervenquote:Op dinsdag 24 december 2019 22:18 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Thuis tot volgende week donderdag.
Wel de trap verven in die tijd.
[..]
Even kijken. Volgensmij heeft mijn zoontje een toernooi in jouw dorp. Maar daar hoef ik niet bij te zijn. Weet alleen niet wat de andere kleine gaat doen in die tijd.
Oh, LOL, ik ken alleen de tekenfilmquote:Op dinsdag 24 december 2019 22:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik maak onderscheid tussen de Ninja turtles en de Hero turtles. De Ninja is de film met poppen, de Hero is de tekenfilm serie met Kreng enzo![]()
Dit wordt van oudsher ook bij het Westland gerekendquote:Op dinsdag 24 december 2019 22:20 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Badminton. Westland toernooi, maar dat doen ze dan niet in het Westland... waarom geen idee.
Kruipend gaat hem niet worden, is dik 17 kilometer van waar we logeren af en in het buitenland. Nog een voordeel aan Limburg, stappen in het buitenland en gewoon binnen een half uur weer thuis kunnen zijnquote:
Door wie danquote:Op dinsdag 24 december 2019 22:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Same here![]()
Al word het hier wel altijd met kerst gekeken
Nou, superleuk valt bij tijd en wijlen ook wel eens tegenquote:Op dinsdag 24 december 2019 22:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
RomantischEn zeker doen. Volgens mij zijn jullie een superleuk stel
In b4 Limburg is ook buitenlandquote:Op dinsdag 24 december 2019 22:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kruipend gaat hem niet worden, is dik 17 kilometer van waar we logeren af en in het buitenland. Nog een voordeel aan Limburg, stappen in het buitenland en gewoon binnen een half uur weer thuis kunnen zijn
Ja fantastisch iddquote:Op dinsdag 24 december 2019 22:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]heel veel respect voor. Ook voor vrijwilligers trouwens. In het hospice zijn er de komende dagen ook mensen die hun kerstdiner opschuiven om daar vrijwilligerswerk te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |