abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 juli 2020 @ 16:13:59 #226
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_193907996
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 14:42 schreef Sjoerd102 het volgende:
Vanochtend gesprek gehad en ze gaven al aan dat (zoals het nu uitziet) ik binnen 2 weken bericht krijg voor 2e gesprek. Klonk ook als een erg leuke functie bij een kruk bedrijf. Een nadeel. Maandag gesprek bij ander bedrijf waar ik reeds heb aangegeven dat ik per direct beschikbaar ben
Zoiets had ik een jaartje geleden. Ik was op gesprek geweest en hoorde er niets meer van. Een maand later werd ik bij een ander bedrijf aangenomen en werd ik gebeld dat ik voor een tweede gesprek kon komen. Het werd mij niet in dank afgenomen dat ik ergens anders was gaan werken.
De opdrachten waarvoor ik ben aangenomen werden ingetrokken en ik kon weer ander werk zoeken.
  Moderator vrijdag 3 juli 2020 @ 18:33:23 #227
446930 crew  ESF1Gamer
pi_193910173
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 16:13 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Zoiets had ik een jaartje geleden. Ik was op gesprek geweest en hoorde er niets meer van. Een maand later werd ik bij een ander bedrijf aangenomen en werd ik gebeld dat ik voor een tweede gesprek kon komen. Het werd mij niet in dank afgenomen dat ik ergens anders was gaan werken.
De opdrachten waarvoor ik ben aangenomen werden ingetrokken en ik kon weer ander werk zoeken.
Mijn mening is dat ze dan hun sollicitatieprocedures moeten versnellen. Jij bent op zoek naar een baan en voor jou geldt wie mij eerst een goed aanbod doet wint. De potentiële werkgever wijst je ook af en dat mag jij ook doen. Ik vind het ook de zo'n niet dankbare reactie ook kinderachtige reactie van hun kant.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  vrijdag 3 juli 2020 @ 18:40:38 #228
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_193910285
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 18:33 schreef F1gamer het volgende:

[..]

Mijn mening is dat ze dan hun sollicitatieprocedures moeten versnellen. Jij bent op zoek naar een baan en voor jou geldt wie mij eerst een goed aanbod doet wint. De potentiële werkgever wijst je ook af en dat mag jij ook doen. Ik vind het ook de zo'n niet dankbare reactie ook kinderachtige reactie van hun kant.
Ik vind het ook een beetje raar om na 5 weken te laten weten dat ik er kan beginnen. En tussentijds niets laten horen. Ik heb tussentijds meerdere malen gevraagd of ze al iets weten.
  Moderator vrijdag 3 juli 2020 @ 18:42:42 #229
446930 crew  ESF1Gamer
pi_193910319
Ik heb een paar jaar geleden dat ik bij een detacheerder niet in dank werd afgenomen dat ik een baan had gevonden. Ik vertelde dat ik ze was vergeten te informeren.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  vrijdag 3 juli 2020 @ 19:57:37 #230
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_193911472
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 18:33 schreef F1gamer het volgende:

[..]

Het was weliswaar maar voor een bijbaantje in een supermarkt waar ik ooit had gesolliciteerd, maar zij hadden het lef me ruim een jaar na mijn sollicitatie te bellen om te vragen of ik nog interesse had :')
  maandag 6 juli 2020 @ 19:29:36 #231
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_193962642
Ik ben met 2 sollicitaties bezig. De één is een tijdelijke opdracht en de ander voor vast. Die tweede is wel 3 uur reizen op een dag. :{
  Moderator maandag 6 juli 2020 @ 20:59:51 #232
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_193964249
quote:
2s.gif Op maandag 6 juli 2020 19:29 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik ben met 2 sollicitaties bezig. De één is een tijdelijke opdracht en de ander voor vast. Die tweede is wel 3 uur reizen op een dag. :{
Elek dag verplicht op kantoor of dat niet
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  maandag 6 juli 2020 @ 21:07:51 #233
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_193964409
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 20:59 schreef Rene het volgende:

[..]

Elek dag verplicht op kantoor of dat niet
Jeb, de eerste klinkt echt als een ambtenarenbaan bij de gemeente. Heeft ook maar een 32 urige werkweek. 2,5 maandklus om hoogteverschillen van de gemeente in kaart te brengen.
De andere functie is bij een bedrijf die aan inbraakpreventie doet zoals stalen rolluiken.
Het laatste ligt mij wel meer.
  Moderator maandag 6 juli 2020 @ 21:09:48 #234
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_193964444
quote:
2s.gif Op maandag 6 juli 2020 21:07 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Jeb, de eerste klinkt echt als een ambtenarenbaan bij de gemeente. Heeft ook maar een 32 urige werkweek. 2,5 maandklus om hoogteverschillen van de gemeente in kaart te brengen.
De andere functie is bij een bedrijf die aan inbraakpreventie doet zoals stalen rolluiken.
Het laatste ligt mij wel meer.
Elke dag zou ik niet volhouden. Dan ben je 11u per dag aan de gang. Dus van 6:30 tot 18 van huis. Ik vond 1,5u per dag reizen al ruimschoots teveel. Je zoekt niet iets tijdelijks begrijp ik dus een commitment van jaren is wel erg veel lijkt mij.
  maandag 6 juli 2020 @ 21:15:51 #235
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_193964582
quote:
10s.gif Op maandag 6 juli 2020 21:09 schreef Rene het volgende:

[..]

Elke dag zou ik niet volhouden. Dan ben je 11u per dag aan de gang. Dus van 6:30 tot 18 van huis. Ik vond 1,5u per dag reizen al ruimschoots teveel. Je zoekt niet iets tijdelijks begrijp ik dus een commitment van jaren is wel erg veel lijkt mij.
Ik weet wat een lange reistijd op den duur met je doet. Maar ik heb wel werk nodig en dit lijkt mij wel een leuke baan.
  Moderator maandag 6 juli 2020 @ 21:17:11 #236
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_193964608
quote:
2s.gif Op maandag 6 juli 2020 21:15 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Ik weet wat een lange reistijd op den duur met je doet. Maar ik heb wel werk nodig en dit lijkt mij wel een leuke baan.
Wat ik als gemeenteambtenaar wel mee wil geven; zodra je ervaring hebt met programmatuur van de gemeente kan dat wel iets praktisch betekenen voor eventuele detachering in de toekomst.
  maandag 6 juli 2020 @ 21:27:24 #237
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_193964811
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 21:17 schreef Rene het volgende:

[..]

Wat ik als gemeenteambtenaar wel mee wil geven; zodra je ervaring hebt met programmatuur van de gemeente kan dat wel iets praktisch betekenen voor eventuele detachering in de toekomst.
Ik sta er ook zeker niet negatief tegenover. Maar ik moet eens van die detacheringsbureau's af.
Afgelopen jaren te vaak de lul geweest dat er bij een bedrijf bezuinigd moet worden op de uitgaven.
  maandag 6 juli 2020 @ 21:54:24 #238
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_193965327
Herkenbaar. Reden dat ik op dit moment nog niet zoek via uitzendbureau en dergelijke. En 3u reistijd is echt veel. Vind 40min. Echt de max.
Vandaag ergens gesprek gehad voor een functie. Vruchtbaar gesprek maar heb idee dat vacature en bedrijfscultuur niet bij mij passen.
Net efkes anges
pi_193966111
Afgelopen vrijdag een kennismakingsgesprek gehad via Zoom. En paar uur later een uitnodiging gekregen voor een tweede gesprek dat morgen plaatsvindt.. Ik weet eigenlijk niet wat ik moet verwachten omdat ik voorheen altijd na 1 gesprek al een aanbod kreeg.
pi_193966122
Het is denk ik erg afhankelijk van wat je gewend bent. Ik ben al m´n hele leven minimaal 70 minuten gewend, zelfs voor de middelbare school moest ik ruim een half uur fietsen enkele reis. Daarnaast zijn sommige banen het waard om wat verder voor te reizen. Daarnaast kunnen sommige dingen het werkbaarder maken, bijv een 32 urige werkweek of een thuiswerkdag.
  dinsdag 7 juli 2020 @ 05:55:05 #241
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_193968854
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 22:38 schreef Daboman het volgende:
Het is denk ik erg afhankelijk van wat je gewend bent. Ik ben al m´n hele leven minimaal 70 minuten gewend, zelfs voor de middelbare school moest ik ruim een half uur fietsen enkele reis. Daarnaast zijn sommige banen het waard om wat verder voor te reizen. Daarnaast kunnen sommige dingen het werkbaarder maken, bijv een 32 urige werkweek of een thuiswerkdag.
Idd, 3 uur reizen is misschien net iets te veel, maar 2 uur is nog te doen. Sommige banen zijn nou eenmaal iets verder weg, maar kunnen wel waardevol genoeg zijn om het verschil te overbruggen.
  dinsdag 7 juli 2020 @ 10:32:36 #242
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_193971035
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2020 21:54 schreef Sjoerd102 het volgende:
Herkenbaar. Reden dat ik op dit moment nog niet zoek via uitzendbureau en dergelijke. En 3u reistijd is echt veel. Vind 40min. Echt de max.
Vandaag ergens gesprek gehad voor een functie. Vruchtbaar gesprek maar heb idee dat vacature en bedrijfscultuur niet bij mij passen.
En kreeg vanochtend al terugkoppeling dat ik inderdaad niet door was. Nu 100% hopen op ,dat 2e gesprek doorgaat bij bedrijf waar ik afgelopen vrijdag gesprek heb gehad.
Net efkes anges
pi_193974754
Gisteren toch maar gesolliciteerd op een baan bij een bedrijf hier om de hoek. Pas qua ervaring niet 100%, maar de vacature staat al ruim een maand open, dus heb de gok maar gewaagd. Wie weet wat er uit rolt.

En vanmorgen nog een andere sollicitatie gedaan, bij een bedrijf dat een functie biedt waar ik qua werkzaamheden wel heel goed op aansluit (vind ik zelf :D).

Heb er nog een gevonden die ik interessant vind, maar daar staat te weinig info in om daar direct op te reageren, dus eerst maar eens bellen over het hoe en wat. Ze geven aan dat de functie is voor de hele organisatie, maar die hebben 5 vestigingen in de regio. De dichtstbijzijnde is een paar km verderop, de verste is ruim 30km verder. Wel handig om vooraf te weten hoe ver je moet reizen per dag, vind ik persoonlijk.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  Moderator dinsdag 7 juli 2020 @ 14:59:12 #244
446930 crew  ESF1Gamer
pi_193974905
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 14:42 schreef ChatGirl het volgende:
Gisteren toch maar gesolliciteerd op een baan bij een bedrijf hier om de hoek. Pas qua ervaring niet 100%, maar de vacature staat al ruim een maand open, dus heb de gok maar gewaagd. Wie weet wat er uit rolt.

En vanmorgen nog een andere sollicitatie gedaan, bij een bedrijf dat een functie biedt waar ik qua werkzaamheden wel heel goed op aansluit (vind ik zelf :D).

Heb er nog een gevonden die ik interessant vind, maar daar staat te weinig info in om daar direct op te reageren, dus eerst maar eens bellen over het hoe en wat. Ze geven aan dat de functie is voor de hele organisatie, maar die hebben 5 vestigingen in de regio. De dichtstbijzijnde is een paar km verderop, de verste is ruim 30km verder. Wel handig om vooraf te weten hoe ver je moet reizen per dag, vind ik persoonlijk.
Succes en ga ervoor. Gisteren bericht gekregen dat ik door mag naar een 2e gesprek
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  woensdag 8 juli 2020 @ 21:29:43 #245
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_193997333
Ik heb vanmorgen een gesprek gehad en die is naar mijn mening goed verlopen. Ze hebben nog wel meer kandidaten dus het is even duimen.
pi_194001257
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 14:42 schreef ChatGirl het volgende:

Dat lijkt me mogelijkheden bieden! Als je toch voor de gehele organisatie moet werken is het misschien wel mogelijk om te vragen of je je functie vanuit de dichtsbijzijnde vestiging uit kunt voeren? Daar is in mijn ervaring best wat flexibiliteit in, maar hangt natuurlijk wel van het soort functie af.
pi_194001259
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 16:02 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik werd maandag door een bureau gebeld ivm een vacature en of ik op gesprek zou willen. Werd ik vanmorgen gebeld waarom ik niet bij het bedrijf op het gesprek ben gekomen. Ik wist niet eens dat er een afspraak was gemaakt. :{
zo lekker amateuristisch van ze! Was dat geregeld (of juist niet) door het bedrijf zelf, of door een recruiter?
pi_194001260
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 19:57 schreef Ypmaha het volgende:

[..]

Het was weliswaar maar voor een bijbaantje in een supermarkt waar ik ooit had gesolliciteerd, maar zij hadden het lef me ruim een jaar na mijn sollicitatie te bellen om te vragen of ik nog interesse had :')
_O- _O- _O- _O- _O-
pi_194001263
ik heb weer een vacature voorbij zien komen, en mijn brief al getypt, maar toch twijfel ik. Ondanks vele positieve verhalen heb ik ergens het gevoel dat dit wel echt een slavendrijvers-organisatie is.... Heb op het moment een hele relaxte baan, maar geen kansen om verder omhoog te klimmen hier, dus ik ben toch rond aan het kijken naar mooie kansen.

Ik ga er nog even over nadenken, maar denk dat ik toch maar een gokje waag met mn brief en cv.
  donderdag 9 juli 2020 @ 08:04:43 #250
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_194002045
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 04:34 schreef dodoria het volgende:
ik heb weer een vacature voorbij zien komen, en mijn brief al getypt, maar toch twijfel ik. Ondanks vele positieve verhalen heb ik ergens het gevoel dat dit wel echt een slavendrijvers-organisatie is.... Heb op het moment een hele relaxte baan, maar geen kansen om verder omhoog te klimmen hier, dus ik ben toch rond aan het kijken naar mooie kansen.

Ik ga er nog even over nadenken, maar denk dat ik toch maar een gokje waag met mn brief en cv.
Heel simpel gezegd, schrijven van een brief en op gesprek gaan, kan geen kwaad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')