abonnement Unibet Coolblue
pi_191814064
quote:
12s.gif Op zondag 1 maart 2020 00:15 schreef Vallon het volgende:
tekst
Ik heb je tekst weggehaald, staat hier vlák boven dus alles quoten leek me niet nodig. ;)

Sowieso hebben wij verschillende ideeën over het begrip "nacontrole".
Voor mij is dat weer spiegelen NAdat een actie is uitgevoerd. Vóór het uitvoeren van een actie wel graag, net zoals jij ook zegt, 2x spiegelen.
Ik ben het verder helemaal met je eens hoor alleen gebruiken wij allebei het woord "nacontrole" voor verschillende handelingen. ;)
  dinsdag 3 maart 2020 @ 16:46:05 #127
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_191814371
Nacontrole is meer het checken of er niemand een boom in vliegt na je stomme aktie? :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 3 maart 2020 @ 17:19:33 #128
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_191814878
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 09:44 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Thx, helaas wel heel ver weg voor mij en ik wil toch graag naar een fysieke winkel.
Ter Maat in Nijmegen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_191823145
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 15:27 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

psies.

Iets missen betekent geen deuk, maar verband, gips en ellende. You need to be on top of your game.
Vind ik eigenlijk wel de beste les voor alle motorijders (in spé)
Het is wat.......
pi_191823769
Maandag 2de les op de weg gehad, was samen met een dame die de dag erop haar AVD examen had. 1ste keer was hij bij mij best onverbiddelijk; elk kruispunt had hij wel iets aan te merken (an sich prima, leer je alleen maar van). Ik had dus een soort masterclass verwacht aangezien ik achter haar aan mocht rijden, maar niks was minder waar :') Ik vond dat ze echt niet of nauwelijks keek, of de verplichte procedure bij het afslaan na. Desondanks was de instructeur heel mild tegenover haar, opvallend :P

Anyhow; Over 11 dagen heb ik mijn AVB examen. De instructeur ziet dit met veel vertrouwen tegemoet, ik wou dat ik hetzelfde kon zeggen :D Met name de stopproeven vind ik nog lastig (snelheid van handelingen achter elkaar) en dingen als de langzame slalom/vertragingsoefening heb ik nog maar 1 of 2 keer geoefend. Nu ben ik in de luxe positie dat ik vanaf aankomende zaterdag mijn toekomstige motor al in de schuur heb staan en dat er op loopafstand van onze woning een grote parkeerplaats is waar eigenlijk nooit iemand is (laat staan op bijv. zondag).

Je voelt 'm al aankomen; ik zit eraan te denken om de AVB dingetjes zelf nog even te oefenen, lopend naar de parkeerplaats in kwestie en vervolgens wat pionnetjes mee en gaan. Zijn er meer mensen die dit ooit gedaan hebben of is dit ten zeerste af te raden? Nogmaals; ik ga uiteraard niet de openbare weg op.. (op dat stukje parkeerplaats na). Ik zou alleen balen als ik mijn AVB niet haal omdat ik dingen niet vaak genoeg gedaan heb, terwijl ik nota bene een motor in de schuur heb staan. Ik heb ook het idee dat ik exact weet waar ik op moet letten, maar dat ik voornamelijk nog patronen in moet slijpen..
  woensdag 4 maart 2020 @ 08:55:52 #131
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_191823980
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 08:34 schreef nickhguitar het volgende:
Maandag 2de les op de weg gehad, was samen met een dame die de dag erop haar AVD examen had. 1ste keer was hij bij mij best onverbiddelijk; elk kruispunt had hij wel iets aan te merken (an sich prima, leer je alleen maar van). Ik had dus een soort masterclass verwacht aangezien ik achter haar aan mocht rijden, maar niks was minder waar :') Ik vond dat ze echt niet of nauwelijks keek, of de verplichte procedure bij het afslaan na. Desondanks was de instructeur heel mild tegenover haar, opvallend :P

Anyhow; Over 11 dagen heb ik mijn AVB examen. De instructeur ziet dit met veel vertrouwen tegemoet, ik wou dat ik hetzelfde kon zeggen :D Met name de stopproeven vind ik nog lastig (snelheid van handelingen achter elkaar) en dingen als de langzame slalom/vertragingsoefening heb ik nog maar 1 of 2 keer geoefend. Nu ben ik in de luxe positie dat ik vanaf aankomende zaterdag mijn toekomstige motor al in de schuur heb staan en dat er op loopafstand van onze woning een grote parkeerplaats is waar eigenlijk nooit iemand is (laat staan op bijv. zondag).

Je voelt 'm al aankomen; ik zit eraan te denken om de AVB dingetjes zelf nog even te oefenen, lopend naar de parkeerplaats in kwestie en vervolgens wat pionnetjes mee en gaan. Zijn er meer mensen die dit ooit gedaan hebben of is dit ten zeerste af te raden? Nogmaals; ik ga uiteraard niet de openbare weg op.. (op dat stukje parkeerplaats na). Ik zou alleen balen als ik mijn AVB niet haal omdat ik dingen niet vaak genoeg gedaan heb, terwijl ik nota bene een motor in de schuur heb staan. Ik heb ook het idee dat ik exact weet waar ik op moet letten, maar dat ik voornamelijk nog patronen in moet slijpen..
Ja, ik. Iemand op FOK! heeft toen anoniem bij mijn werkgever lopen snitchen.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_191823988
Een parkeerplaats is over het algemeen toch ook gewoon openbare weg, niet? Dus je mag daar officieel niets met je motor doen omdat je nog geen rijbewijs hebt.

BTW, blij dat mijn rijschool niet doet aan duo-lessen. Krijg ik tenminste de volle aandacht
Het is wat.......
pi_191824031
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 08:56 schreef gooddaddy het volgende:
Een parkeerplaats is over het algemeen toch ook gewoon openbare weg, niet? Dus je mag daar officieel niets met je motor doen omdat je nog geen rijbewijs hebt.

BTW, blij dat mijn rijschool niet doet aan duo-lessen. Krijg ik tenminste de volle aandacht
Je hebt gelijk hoor, maar de parkeerplaats ligt echt vrij van de woningen (wel een meter of 500, op onze woning na). Ik ga lopen met de motor naar de parkeerplaats en gebruik daar een klein hoekje om wat dingen te oefenen. Ik zie er, los van het feit dat het in principe niet mag, geen kwaad in. En die duo lessen zijn zo slecht nog niet hoor, ik leer oprecht wel veel van degene voor mij en het is ook wel goed om een beeld te krijgen van het vereiste niveau. Andersom ging ik laatst samen lessen met een jongen die net begonnen was met de verrichtingen, die kon dan weer wat dingen van mij oppikken.

quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 08:55 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ja, ik. Iemand op FOK! heeft toen anoniem bij mijn werkgever lopen snitchen.
Wut :') Maar wat heeft je werkgever hiermee te maken? Ik zie er overigens echt geen kwaad in. Als ik niks in de buurt zou hebben dan zou ik er niet eens aan denken, maar wie wordt er nou slechter van als ik in een hoekje van een verlaten parkeerplaats wat achtjes ga draaien?
  woensdag 4 maart 2020 @ 09:03:10 #134
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_191824063
De wet is de wet en sommigen hier nemen die zeer letterlijk. Ik werkte op dat moment als studentchauffeur (leaseauto transport) waar hier een collega SC liep en vgm vond die persoon dat 'geen professionele werkhouding'.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_191824091
quote:
7s.gif Op woensdag 4 maart 2020 09:03 schreef Amoeba het volgende:
De wet is de wet en sommigen hier nemen die zeer letterlijk. Ik werkte op dat moment als studentchauffeur (leaseauto transport) waar hier een collega SC liep en vgm vond die persoon dat 'geen professionele werkhouding'.
Ja in de basis ben ik het er ook wel mee eens, als je zonder rijbewijs de openbare weg opgaat en actief deelneemt aan verkeer (dus interactie met andere bestuurders/verkeersdeelnemers) dan neem je ook een risico voor de andere personen, maar als je iemand gaat naaien omdat hij op een parkeerplaats tussen 2 pionnen aan het oefenen is dan heb je je roeping bij de NSB echt wel gemist hoor.
pi_191824894
Gewoon niet doen :)
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  woensdag 4 maart 2020 @ 11:24:37 #137
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_191826066
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 17:19 schreef fathank het volgende:

[..]

Ter Maat in Nijmegen.
eensch, goeie tent, maar wel altijd druuuuuuuuk, en je vindt daar helemaal niks zonder verk(o)op(st)er.

Die moeten zó vreselijk naar een groter pand _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Sounddragon op 04-03-2020 11:30:41 ]
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 4 maart 2020 @ 13:21:37 #138
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_191827837
Ik gooi m dr vast in

Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_191829046
Probleem is natuurlijk wel dat als je toch ergens tegenop rijdt op die parkeerplaats (lantaarnpaal bijvoorbeeld) je dan gewoon niet verzekerd bent. En het is gewoon strafbaar. Dus als de politie langskomt en je gaan vragen naar je verzekering en rijbewijs dan ben je dus gewoon de sjaak
Het is wat.......
  woensdag 4 maart 2020 @ 16:06:51 #140
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_191830185
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 08:34 schreef nickhguitar het volgende:
Maandag 2de les op de weg gehad, was samen met een dame die de dag erop haar AVD examen had. 1ste keer was hij bij mij best onverbiddelijk; elk kruispunt had hij wel iets aan te merken (an sich prima, leer je alleen maar van). Ik had dus een soort masterclass verwacht aangezien ik achter haar aan mocht rijden, maar niks was minder waar :') Ik vond dat ze echt niet of nauwelijks keek, of de verplichte procedure bij het afslaan na. Desondanks was de instructeur heel mild tegenover haar, opvallend :P

Anyhow; Over 11 dagen heb ik mijn AVB examen. De instructeur ziet dit met veel vertrouwen tegemoet, ik wou dat ik hetzelfde kon zeggen :D Met name de stopproeven vind ik nog lastig (snelheid van handelingen achter elkaar) en dingen als de langzame slalom/vertragingsoefening heb ik nog maar 1 of 2 keer geoefend. Nu ben ik in de luxe positie dat ik vanaf aankomende zaterdag mijn toekomstige motor al in de schuur heb staan en dat er op loopafstand van onze woning een grote parkeerplaats is waar eigenlijk nooit iemand is (laat staan op bijv. zondag).

Je voelt 'm al aankomen; ik zit eraan te denken om de AVB dingetjes zelf nog even te oefenen, lopend naar de parkeerplaats in kwestie en vervolgens wat pionnetjes mee en gaan. Zijn er meer mensen die dit ooit gedaan hebben of is dit ten zeerste af te raden? Nogmaals; ik ga uiteraard niet de openbare weg op.. (op dat stukje parkeerplaats na). Ik zou alleen balen als ik mijn AVB niet haal omdat ik dingen niet vaak genoeg gedaan heb, terwijl ik nota bene een motor in de schuur heb staan. Ik heb ook het idee dat ik exact weet waar ik op moet letten, maar dat ik voornamelijk nog patronen in moet slijpen..
Tja. ik had ooit een marinier die mij instrueerde en die ramde elke detail, vloekend en snoeihard in het oortje. Hij wilde niet verantwoordelijk zijn voor stompzinnige kleunzen.
Zelf ben ik hem nog steeds dankbaar, inclusief het niet noodzakelijke crossrijden en diefje met verlos zodat je op het asfalt loeischerp reed. Wat hij ook deed wanneer zeg 'xyz' de eis was, kreeg je pas zijn OK wanneer je het in xyz-1 of liefst xyz-2 deed. Idem met snelheid oefenen met +10, dan kan je het ook met minder.

Het is idd verleidelijk te gaan rijden met wat staat te lonken..... maar bedenk dat je buiten je zelf ook anderen zwaar in de wielen kunt rijden.
Je gaat je ook sws lullig voelen wanneer je jouw mooie bike over de steentjes laat schuren, je stuur mag vervangen of je frontlinie mag laten boetseren.

Verder, zou het alleen doen met een afragding op eigen-terrein wat je natuurlijk wel (beide) moet hebben. Je kunt dan beter een el-cheapo kopen van 300-500 op een aanhanger naar een boer toe rijden, en na je examen weer voor idem doorverkoopt. Je hebt dan alleen je vege lijf nog te redden.

Ontopic, wanneer je de AVB basis nog niet in de kont hebt zitten en daar onzeker over bent, ben je imho nog niet klaar voor de weg.

Doe het AVB examen, je mag twee foutjes hebben of zo. Ga er vanuit dat je straalt, dan heb je die zenuwen vast gehad om het in een herkansing af te maken.
Om mij heen zie ik dat sommige instructeurs "mensen" vaak wat te snel laten opkomen, net of dat het een verdienwedstrijd is. Het enige dat de rijschool in gaten zal houden dat ze niet te veel zakkers hebben omdat ze daarmee hun gemiddelde ranking verspelen.

quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 09:00 schreef nickhguitar het volgende:
500, op onze woning na). Ik ga lopen met de motor naar de parkeerplaats en gebruik daar een klein hoekje om wat dingen te oefenen.
Hmmmm :D 500m is nog best een eind. Kweet niet hoe je conditie is maar waarschijnlijk denk je na 250m...250kg verslepen, waar je aan begonnen bent. Inclusief collega motorrijders die vragen of je pech hebt..... ga dan niet zeggen dat je geen RB hebt want er zit er altijd wel één tussen O-) die je gaat laten beschermen.

Wat je thuis op je oprit wel kunt oefenen is op/afstappen, (zij)standaard, lopend indraaien en natuurlijk kijken waar BRAVOK zit.

[ Bericht 6% gewijzigd door Vallon op 04-03-2020 16:27:03 ]
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  woensdag 4 maart 2020 @ 16:41:58 #141
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_191830780
quote:
7s.gif Op woensdag 4 maart 2020 09:03 schreef Amoeba het volgende:
De wet is de wet en sommigen hier nemen die zeer letterlijk. Ik werkte op dat moment als studentchauffeur (leaseauto transport) waar hier een collega SC liep en vgm vond die persoon dat 'geen professionele werkhouding'.
Gereïncarneerd vanaf de wachttoren zeker. Wat een lul.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_191830932
quote:
12s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 16:46 schreef Sounddragon het volgende:
Nacontrole is meer het checken of er niemand een boom in vliegt na je stomme aktie? :+
Blijkbaar....
Zoals ik al schreef zie ik het nut er ook niet van in.
En trouwens: Als nacontrole de 2e keer kijken zou zijn klopt het ook niet want controle betekent nakijken of iets de 1e keer klopt.
Dus kijken en dan nog een keer controleren. Nacontrole is dan het nogmaals controleren van de 1e controle.
Is gewoon een rare term als die zo gebruikt wordt.
pi_191881912
Vanmiddag een klein stukje mogen rijden op een bandit 600s. Normaliter (rijles) stap ik op, schakel de motor in (in de vrij) en dan ben ik met 1 tik naar beneden in de 1, alle andere versnellingen zijn omhoog.

Met deze kennis in gedachten stap ik dus op die bandit. Motor aan, stond in de vrij; prima. Ik een tikje naar beneden geven; motor slaat af. Verrek. Nog eens proberen, weer uit :P Verrek. Bleek dus dat je bij deze motor de neutraal schijnbaar niet tussen de 1 en 2 hebt, maar gewoon onder de 1 waardoor je alles omhoog moet schakelen, dus ook van de vrij naar de 1.. Ik wist oprecht niet dat dit überhaupt bestond :') Wel vervelend, aangezien dit de motor is waar ik waarschijnlijk voor ga en ik dus les op een model die volgens de andere manier werkt..
pi_191882776
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 15:07 schreef nickhguitar het volgende:
Vanmiddag een klein stukje mogen rijden op een bandit 600s. Normaliter (rijles) stap ik op, schakel de motor in (in de vrij) en dan ben ik met 1 tik naar beneden in de 1, alle andere versnellingen zijn omhoog.

Met deze kennis in gedachten stap ik dus op die bandit. Motor aan, stond in de vrij; prima. Ik een tikje naar beneden geven; motor slaat af. Verrek. Nog eens proberen, weer uit :P Verrek. Bleek dus dat je bij deze motor de neutraal schijnbaar niet tussen de 1 en 2 hebt, maar gewoon onder de 1 waardoor je alles omhoog moet schakelen, dus ook van de vrij naar de 1.. Ik wist oprecht niet dat dit überhaupt bestond :') Wel vervelend, aangezien dit de motor is waar ik waarschijnlijk voor ga en ik dus les op een model die volgens de andere manier werkt..
Gewone Bandits doen dat niet hoor. :+

Da's een race setting, wordt gebruikt op het circuit. Die specifieke Bandit zou ik dus sowieso laten staan. Stock zijn ze gewoon 1N23456, maar je kunt het veranderen ja. Moet je wel het motorblok voor splitsen, dat doe je niet zomaar even.

Gewoon een andere Bandit zoeken, die schakelen wel normaal en hebben waarschijnlijk geen circuit verleden. Oh ja, ook een Mk1 kopen met oliegekoeld blok en rond buizenframe. Andere Bandits zijn nep.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_191883363
quote:
15s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 16:02 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Gewone Bandits doen dat niet hoor. :+

Da's een race setting, wordt gebruikt op het circuit. Die specifieke Bandit zou ik dus sowieso laten staan. Stock zijn ze gewoon 1N23456, maar je kunt het veranderen ja. Moet je wel het motorblok voor splitsen, dat doe je niet zomaar even.

Gewoon een andere Bandit zoeken, die schakelen wel normaal en hebben waarschijnlijk geen circuit verleden. Oh ja, ook een Mk1 kopen met oliegekoeld blok en rond buizenframe. Andere Bandits zijn nep.
Ik heb er verder weinig verstand van om eerlijk te zijn, maar ik weet van deze motor toevallig dat hij maar 8k gelopen heeft (bj 2003) en dat hij nu van de 2de eigenaar is. Deze man is een bekende van ons ik weet dat hij er niet mee op het circuit heeft gereden, ligt ook totaal niet in zijn aard. De vorige eigenaresse was een jongedame van 25 jaar die hem zelfs heeft laten ombouwen naar 25kw, zij reed er voornamelijk woon/werk mee dus ook onwaarschijnlijk dat zij hem naar een race motor heeft om laten zetten.

Maar ik snap het zelf ook niet echt. Heb ook al geprobeerd of ik dan een halve omlaag moet ofzo, maar ik moet echt gewoon een volle tik omhoog.

Ohja en verder is het echt verrot dat de versnelling waar je je in bevindt niet wordt getoond op het dashboard :P Maar meer een kwestie van gewenning denk ik.
pi_191901494
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 16:50 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ik heb er verder weinig verstand van om eerlijk te zijn, maar ik weet van deze motor toevallig dat hij maar 8k gelopen heeft (bj 2003) en dat hij nu van de 2de eigenaar is. Deze man is een bekende van ons ik weet dat hij er niet mee op het circuit heeft gereden, ligt ook totaal niet in zijn aard. De vorige eigenaresse was een jongedame van 25 jaar die hem zelfs heeft laten ombouwen naar 25kw, zij reed er voornamelijk woon/werk mee dus ook onwaarschijnlijk dat zij hem naar een race motor heeft om laten zetten.

Maar ik snap het zelf ook niet echt. Heb ook al geprobeerd of ik dan een halve omlaag moet ofzo, maar ik moet echt gewoon een volle tik omhoog.

Ohja en verder is het echt verrot dat de versnelling waar je je in bevindt niet wordt getoond op het dashboard :P Maar meer een kwestie van gewenning denk ik.
Dat kan zijn, maar N123456 is echt niet standaard voor Bandits. Misschien is de bak gewoon kapot en zit er een false neutral onder de 1? In ieder geval.is er iets echt niet goed. Gezonde Bandits schakelen behoorlijk soepel.

Deze fiets zou dus gemiddeld minder dan 500km per jaar hebben gereden. Of is het misschien 108.000km? Op zich kunnen ze dat hoor, de mijne heeft 128.000km gelopen voor ik hem om de steun van een vangrail gevouwen heb.

Maar eh, 8.000km voor een 17 jaar oude fiets die niet normaal schakelt? Ik zou hem laten staan. Ook al is het echt zo, dan kun je er donder op zeggen dat de keerringen zijn uitgedroogd en er een zooi oliesludge onderin het blok bivakkeert. Als hij een ton extra heeft gelopen, wat veel waarschijnlijker is, nadert hij het einde van zijn leven.

Genoeg normale Bandits te koop, die hebben niet van dat soort fratsen.


Normaal gesproken kun je de N bereiken door vanuit de 1 een halve tik omhoog te gaan. Vanuit de 2 naar de N kán soms wel, maar is niet de bedoeling en vereist behoorlijk wat precisie.

[ Bericht 3% gewijzigd door BlackLining op 08-03-2020 14:21:30 ]
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_191901758
verkeerd gelezen
pi_191924936
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2020 14:13 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dat kan zijn, maar N123456 is echt niet standaard voor Bandits. Misschien is de bak gewoon kapot en zit er een false neutral onder de 1? In ieder geval.is er iets echt niet goed. Gezonde Bandits schakelen behoorlijk soepel.

Deze fiets zou dus gemiddeld minder dan 500km per jaar hebben gereden. Of is het misschien 108.000km? Op zich kunnen ze dat hoor, de mijne heeft 128.000km gelopen voor ik hem om de steun van een vangrail gevouwen heb.

Maar eh, 8.000km voor een 17 jaar oude fiets die niet normaal schakelt? Ik zou hem laten staan. Ook al is het echt zo, dan kun je er donder op zeggen dat de keerringen zijn uitgedroogd en er een zooi oliesludge onderin het blok bivakkeert. Als hij een ton extra heeft gelopen, wat veel waarschijnlijker is, nadert hij het einde van zijn leven.

Genoeg normale Bandits te koop, die hebben niet van dat soort fratsen.

Normaal gesproken kun je de N bereiken door vanuit de 1 een halve tik omhoog te gaan. Vanuit de 2 naar de N kán soms wel, maar is niet de bedoeling en vereist behoorlijk wat precisie.
Het kwam blijkbaar doordat ik de standaard nog uit had (hoorde ik van mijn instructeur). Thuis even getest en verrek, het klopt.

Net terug van motorrijles, zeiknat geworden. Volgende week maandag AVB en zondag nog 1 lesje AVB ervoor. Ik ben nu (na 3 lessen op de weg) op een punt gekomen dat ik me oprecht afvraag hoe ik in hemelsnaam ooit het AVD ga halen :') Als ik hoor dat sommige zakken omdat ze 1 kruispunt vergeten te controleren of net niet pittig genoeg optrekken, man ik maak wel 40 van dat soort fouten in 90 minuten tijd.
pi_191925831
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 17:26 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Het kwam blijkbaar doordat ik de standaard nog uit had (hoorde ik van mijn instructeur). Thuis even getest en verrek, het klopt.

Net terug van motorrijles, zeiknat geworden. Volgende week maandag AVB en zondag nog 1 lesje AVB ervoor. Ik ben nu (na 3 lessen op de weg) op een punt gekomen dat ik me oprecht afvraag hoe ik in hemelsnaam ooit het AVD ga halen :') Als ik hoor dat sommige zakken omdat ze 1 kruispunt vergeten te controleren of net niet pittig genoeg optrekken, man ik maak wel 40 van dat soort fouten in 90 minuten tijd.
Dat je niet mag cruisen vind ik wel een beetje een raar dingetje.

Maar ik had dat ook in mijn achterhoofd en ging daarom wat sneller inhalen, maar zat daarna binnen 2 seconde remafstand..... Vond die niet leuk.

Heb het uiteindelijk denk net gehaald omdat ik ergens wat op een nette manier oploste met een vrachtwagen.

Maar goed ik rij 7 jaar 20 uur auto per week ofzo. Totale waanzin veel van die regels, als ze je willen scheppen bij een kruispunt ben je sowieso de sjaak. Allemaal leuk die spiegeltjes checken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_191926103
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 17:26 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Het kwam blijkbaar doordat ik de standaard nog uit had (hoorde ik van mijn instructeur). Thuis even getest en verrek, het klopt.

Net terug van motorrijles, zeiknat geworden. Volgende week maandag AVB en zondag nog 1 lesje AVB ervoor. Ik ben nu (na 3 lessen op de weg) op een punt gekomen dat ik me oprecht afvraag hoe ik in hemelsnaam ooit het AVD ga halen :') Als ik hoor dat sommige zakken omdat ze 1 kruispunt vergeten te controleren of net niet pittig genoeg optrekken, man ik maak wel 40 van dat soort fouten in 90 minuten tijd.
Als ie de standaard nog uit heeft hoort ie af te slaan als je hem in zijn versnelling zet.

Nou ja, ik heb er 6 jaar en 80k km één gehad, als ik jouw verhaal zo hoor zou ik deze niet kopen. Maar goed, jij hebt hem in het echt gezien en ik niet, jouw keuze :)
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')