Hij heeft zeker leuke en goede leerzame videos, met name wat ouder materiaal. Echter vind ik z'n nieuwe materiaal allemaal wat te popi-jopie en daarnaast gebruikt hij wel erg veel onnodig Engelsquote:
Mijn hemel wat een gedoe.... Heb je dan tussendoor nog wat gelest om ervaring op te doen en er wat in te blijven qua rijden? Dure grap welquote:Op zondag 11 april 2021 01:43 schreef Aiciu het volgende:
Dinsdag avd
Bijna een jaar bezig door dat covid
Sinds december om de week les gehadquote:Op maandag 12 april 2021 20:12 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Mijn hemel wat een gedoe.... Heb je dan tussendoor nog wat gelest om ervaring op te doen en er wat in te blijven qua rijden? Dure grap wel
Ik snap die parkeergarage obsessie ook niet echtquote:Op maandag 12 april 2021 20:11 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Hij heeft zeker leuke en goede leerzame videos, met name wat ouder materiaal. Echter vind ik z'n nieuwe materiaal allemaal wat te popi-jopie en daarnaast gebruikt hij wel erg veel onnodig Engelsen z'n rijmanieren heeft weinig meer met motorrijden te maken.
Succes vandaag!quote:Op dinsdag 13 april 2021 00:42 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik snap die parkeergarage obsessie ook niet echt
Kijk het meer wanneer hij op de mt-07 rijdt omdat ik die misschien ga kopen.
Haha ja inderdaad, altijd die parkeergarages in en uit zonder te betalenquote:Op dinsdag 13 april 2021 00:42 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik snap die parkeergarage obsessie ook niet echt
Kijk het meer wanneer hij op de mt-07 rijdt omdat ik die misschien ga kopen.
Zelf gebruik ik https://www.zorgeloos-studeren.nl/ daarmee een jaar terug al eens auto theorie gehaald in één poging. Veel oefenexamens, en al je fout beantwoorde vragen komen in een foutenbank om ze te herhalen, vind het wel fijn werken alleen de plaatjes zijn soms wat klein.quote:Op zondag 14 augustus 2022 13:24 schreef KNAK het volgende:
Over 2 weken theorie. Bij er CBR heb je er nu 2 a 3 weken wachttijd en zakken zou weleens de start van de AVD kunnen belemmeren (AVD is een week ná theorie examen) dus dan maar goed leren
Heb al 10 jaar m’n B, dus bepaalde theorie vraagjes zullen wel bekend zijn, al ga ik niets aan het toeval over laten en smijt ik er maar een paar knaakjes tegenaan voor een goede voorbereiding.
Heeft iemand hier positieve ervaringen met een bepaalde online website voor een flinke dosis aan oefenexamens, eventueel ook online theorieboek?
Dank voor de input. Inmiddels voor een paar knaken een analoog theorie boek op Marktplaats gescoord. Ook zat zorgeloos studeren bekeken en denk dat met deze combi én 2 weken tijd het wel moet gaan lukkenquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 14:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zelf gebruik ik https://www.zorgeloos-studeren.nl/ daarmee een jaar terug al eens auto theorie gehaald in één poging. Veel oefenexamens, en al je fout beantwoorde vragen komen in een foutenbank om ze te herhalen, vind het wel fijn werken alleen de plaatjes zijn soms wat klein.
Ja lijkt mij wel, ik heb hem vrijdag.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 14:51 schreef KNAK het volgende:
[..]
Dank voor de input. Inmiddels voor een paar knaken een analoog theorie boek op Marktplaats gescoord. Ook zat zorgeloos studeren bekeken en denk dat met deze combi én 2 weken tijd het wel moet gaan lukken
Oeh.. spannend..quote:Op woensdag 17 augustus 2022 15:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja lijkt mij wel, ik heb hem vrijdag.
Mja heb nu 15 oefen examens op rij gehaald dus moet goed komen.quote:
Dat hoop ik dan ook, dat oefenexamen een beetje gelijk is aan het echte examen.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 16:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mja heb nu 15 oefen examens op rij gehaald dus moet goed komen.
Iets minder dan een jaar geleden auto theorie gehaald, de vragen leken erg op elkaar, maar geen exacte kopie. Destijds had ik meer angst voor het gevaarherkenning onderdeel maar dat zit er bij de motor niet eens bij.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 16:35 schreef KNAK het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan ook, dat oefenexamen een beetje gelijk is aan het echte examen.
Uiteindelijk gaat het meer om het begrijpen van de materie dan het simpelweg in je hoofd proppen.
Die kleine prutvraagjes als verkeersborden, hoeveel alcohol ug/l maximaal, minimale profieldiepte etc is wel stampwerk.
Wut? Geen gevarenherkenning?quote:Op woensdag 17 augustus 2022 16:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Iets minder dan een jaar geleden auto theorie gehaald, de vragen leken erg op elkaar, maar geen exacte kopie. Destijds had ik meer angst voor het gevaarherkenning onderdeel maar dat zit er bij de motor niet eens bij.![]()
Inderdaad die vragen over welke maatregel ze op mogen leggen bij welk alcoholpromillage en zo zijn de vervelendere vragen.
En dat je schijnbaar als ex-drugsverslaafde pas na één jaar mag rijden.Volgens mij nergens in het theorieboek een letter over drugsverslaving gelezen maar het zal wel.
![]()
Zou die wel even doorlezen, paar bladzijden p/d ben je er zo doorheen; paar bladzijden lezen en paar oefenexamens per dag.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 17:35 schreef KNAK het volgende:
[..]
Wut? Geen gevarenherkenning?je zou anders verwachten bij een motor...
Vraag me af of een week of 2 elke dag oefenexamens maken genoeg is, of dat toch echt dat theorieboek ook nodig is. pagina 25 (van 320) en val nu al in slaap
Dit soort Bullcrap vragen ook van het CBR. Je zou er maar op zakken zeg, en wat verstandig is is echt situatie specifiek. Dat antwoord van het CBS is dus gewoon fout en onverantwoord.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 13:32 schreef FlippingCoin het volgende:
Gehaald met twee foutjes.![]()
Een fout ging over wat te doen bij brand in een tunnel, niet eromheen rijden dus schijnbaar.
Dat was mijn enige dout met theorie destijdsquote:Op zondag 21 augustus 2022 23:37 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dit soort Bullcrap vragen ook van het CBR. Je zou er maar op zakken zeg, en wat verstandig is is echt situatie specifiek. Dat antwoord van het CBS is dus gewoon fout en onverantwoord.
Ik had een vraag "is dit een helling?"
"Nee! Een daling!"
Fuck off CBR, met je foute grappen, ik zit niet voor de grap een theorie examen te maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |